Miten saan tämän järkyttävän pallomahan pois:(
Siivooja luuli,että olen raskaana ja olen 52v.
Eikai nyt kukaan tämän ikäinen raskaana ole!
Kommentit (66)
Mulla auttaa selvästi vhh. Suomalaiset viljat ja viljaatuotteet on niin prosessoituja että turvottaa. Ja sokeri tietty kaikissa muodoissaan.
Srmensijaan palkokasvit käy mulle hyvin, ei turvota
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hauikset, reisilihakset ja pohjelihakset. Ja sit se saa tanan pallomaha, eikä pienene vaikka paastoaisin koko päivän. N56
Onko jossain ihminen, jolla ei ole näitä lihaksia?? No ehkä, jos kaikki raajat on amputoitu, niin sitten ei ole. Muuten löytyy kyllä kaikilta.
Mullakin kaikki paino kertyy mahaan, kun taas monesti naisilla reisiin ja peppuun. Toisaalta kiva kun on hyvät reidet ja pieni peppu, mutta onhan se ärsyttävää kun maha pullottelee. Ylipainoa ei oo kuin muutama kilo mutta sinne mahan seudulle ne asettuu. Toki laihduttamalla mahakin pieneni, mutta jokainen ylimääräinen kilo pullahtaa just mahan seudulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä taukoa hiilihapollisista juomista.
Oikeasti? Mullakin on pallomaha, ja juon paljon hiilihapollisia juomia. Siitäkö tässä on vaan kyse?
Täällä sama tilanne! Maha alkaa rintojen alapuolelta heti ja on isompi kuin D-kupin rinnat. Juon paaaljon erilaisia makuvichyjä, koska olen luullut että ne ovat nolla kaloria ja hyvää täyttää vatsaa. Eikö ne olekaan niin?
4 tölkkiä lonkeroa /3päivänä viikossa varmaan kasvattaa tätä jättimahaa lisää..
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hauikset, reisilihakset ja pohjelihakset. Ja sit se saa tanan pallomaha, eikä pienene vaikka paastoaisin koko päivän. N56
Niinno, eihän siihen yksi päivä riitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin kaikki paino kertyy mahaan, kun taas monesti naisilla reisiin ja peppuun. Toisaalta kiva kun on hyvät reidet ja pieni peppu, mutta onhan se ärsyttävää kun maha pullottelee. Ylipainoa ei oo kuin muutama kilo mutta sinne mahan seudulle ne asettuu. Toki laihduttamalla mahakin pieneni, mutta jokainen ylimääräinen kilo pullahtaa just mahan seudulle.
Pieni peppu ja tikkujalat muuten rotevassa kehossa on ehkä rumin vartalonmalli naisella.
Minulla on pallomaha. Ei tule istuessa yhtään makkaraa, on vain se yks iso maha. Minulla on kyllä leveä lantio ja iso peppu ja reidet, joten en ole omena. Vaikea mahtua uimapukuihin ja korkeavyötäröisiin housuihin. Ylipainoa on 25 kiloa, mutta ei silti enempää ja hoikempanakin vartalon muoto oli sama, vain pienempi.
Yksi syy voi olla vatsalihasten erkauma. Silloin vatsa on usein pallo. Kokeile selinmakuulta istumaan nousua: muodostuuko vatsaan harjanne?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mulla on sama! Luulen että se liittyy vaihtareihin ja ikään aika lailla. Kaikki rasva menee nykyään suoraan mahaan. Olen saanut kolmisen kiloa veke mutta ei ne mahasta ole lähteneet.....
Ruoan määrästä ja hiilareista se johtuu.
Mulla vatsasta tekee pallon stressi. Olin sairaslomalla kuukauden ja mun maha katosi. Menin takaisin töihin, stressi palasi ja maha kasvoi, samalla kun vatsaongelmat taas alkoivat. Mun pallomahaan auttaisi siis parhaiten varmaan työpaikan vaihtaminen.
Liikunta vaikuttaa laihtumiseen noin 10-15% loput tiulee ruokavaliosta,syödyn ruoan määrästä ja ruokailurytmistä ja pätkäpaastosta esim 18:00-8:00 ja tarpeeksi pitkistä ja hyvälaatuisista unista
Syö vähemmän, urheile edes jonkin verran. Onko se nyt niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt yhden päivän paasto vaikuta yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä vatsa on kivikova pallo,joka lähtee rintojen alta.
olisikin mieluummin vaikka läskimakkarat.
olen epätoivoinen:( t.ap
Rasvaa sisäelinten ympärillä. Onko jo diabetes? Jos ei ole, niin kohta varmaan on. Sokeri, alkoholi, vehnä, energiajuomat pois. Enemmän proteiinia, kana, raejuusto yms.kasviksia ja vettä.Vähintään se puolituntia reipasta kävelyä ja keskivartalon lihaksiston harjoitteita. Noilla voi aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni peppu ja tikkujalat muuten rotevassa kehossa on ehkä rumin vartalonmalli naisella.
Niin on, epänaisellista.
Vatsalihasten erkauma korjataan ompelemalla lihakset takaisin yhteen, eli ensin painonpudotus ja treeni, sitten plastiikkakirurgia.
Luulisi tietävän jos olet synnyttänyt. Miehethän hommaa pallomahan juomalla ja sama konsti pätee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain ihminen, jolla ei ole näitä lihaksia?? No ehkä, jos kaikki raajat on amputoitu, niin sitten ei ole. Muuten löytyy kyllä kaikilta.
Kaikilla ne pitkät vatsalihakset ei ole revenneet irti toisistaan.
Rasvaimu 5000 eur
Kirurgi: stephen diez
Mehiläinen helsinki.
Jos olet synnyttänyt
Pitää leikata ylimääräinen nahka
Hinta pompsahtaa 13 000
Kävin itse
Upea vyötärö:)