Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle suututtiin toden teolla kun ilmoitin etten aio ostaa joululahjoja :(

Vierailija
16.12.2023 |

Sukulaiset, perhe, ystävät kaikki olivat aivan hiilenä kun ilmoitin etten laita euroakaan lahjoihin tänän jouluna. Petän koko joukon ja lupaukset, vaikka en ole ikinä mihinkään joululahjarumbaan lupautunut. Antaa olla ja en jaksa vaivautua. Onko palstalla muita kaltaisiani ja mitä luulette teidän lähipiirin reagoivan jos tekisit samanlaisen ilmoituksen?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni n.80 vuotias äitini on ainut lahjojen kinuaja. Esittää aina toiveita, jotka on pienipalkkkaisen kukkarosta aivan ylettömiä. Halunnut esim. viimeset 10v. 30euron vuosikalenterin ja siihen päälle kaikenlaista kylpylälomista lähtien. Vaatii myös tietynlaisia lahjoja muille perheemme jäsenille. Hän on selkeä Narsisti ja kiusannut minua syntymästäni saakka. Olen onneksi ollut viimevuodet "sairas" joulunajan. En vaan kestä.

Vierailija
62/64 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on valtavasti kummilapsia. Ärsyttää kun heidän vanhempansa olettavat, että minä olen se joka tuo ne parhaimmat lahjat. Eivät ymmärrä puhetta kun sanon, että näitä lahjottavia on valtavasti oman perheen lisäksi.

Minkä ihmeen takia sä olet suostunut niin monelle kummiksi? Tuskin sun kumniudesta niille lapsillekaan mitään iloa on, joten oli tyhmää sulta siihen ryhtyä.

tuskin niistä lapsista ole mitään iloa sille kummilekkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ap mutta ainoastaan kälyni suuttui tästä. Koska hänen mielestä minun olisi pitänyt ostaa heidän lapsilleen jotain. Itse suorastaan uivat rahassa mutta eivät ymmärrä ettei kaikilla ole asiat ihan yhtä hyvin kuin heillä. Ajattelin että antaa suuttua.

Vierailija
64/64 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka aikuinen oikeasti tarvitsee joululahjoja? Jouluhan on lasten juhla.

Kyl vaan todella monelle aikuiselle lahjat ovat tärkeitä joulussa. -ohis