Velka-Riikan holtiton vippailu jatkuu: Huima 14,4miljardin velkapotti yllätyksenä vuodelle 2024!
Hyvää joulua ja uutta vuotta vaan kaikille! Nostetaan ruuan Alv:ia, leikataan sosiaaliturvasta, terveydenhoidosta ja oikeastaan ihan kaikesta, mikä vaan saksittavissa on.
Ja otetaan 14,4 miljardia LISÄÄ VELKAA ensi vuodella, yllätys!
Kommentit (115)
Suomen talouden kuntoon laittamista on vaadittu usean puolueen suulla. Perussuomalaiset linjaavat, että julkista taloutta ei hoideta ottamalla lisää velkaa vaan sopeuttamalla.
Riikka Purra 2/2023
Jos kerta sopeutetaan niin missä on mun sopeuttamisraha? En voi olla ilman kivajuttuja jos kerta kurjistetaan. Tarvitsen 3000e näin ensi alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olin ymmärtänyt, että valtio velkaantuisi ensi vuonna vähemmän eikä enemmän?
Onneksi en mennyt tyhmyyttäni lyömään vetoa.
Eli onko tuo nyt se velkalaiva? Hitto, yrittäjänä aikaa menee kaikkeen muuhun, ja sitten huomaa olevansa ihan pihalla talousasioista?
Velkalaivaa ei onnistuttu kääntämään ja se ajoi nyt karille, sori siitä. T. Orpo&co
Vierailija kirjoitti:
Mistä olin ymmärtänyt, että valtio velkaantuisi ensi vuonna vähemmän eikä enemmän?
Eli onko tuo nyt se velkalaiva? Hitto, yrittäjänä aikaa menee kaikkeen muuhun, ja sitten huomaa olevansa ihan pihalla talousasioista?
Ymmärsit väärin, nyt otetaan lisää velkaa, huimasti lisää velkaa! PS. Oisko sulla heittää viiskymppiä?
Ymmärrys taloudesta näyttää olevan tällä palstalla täysin olematonta tai sitten täällä vain provoillaan huvikseen.
Mikä taloushallinnon pätevyys valtiovarainministerillä on?
Vierailija kirjoitti:
Suomen talouden kuntoon laittamista on vaadittu usean puolueen suulla. Perussuomalaiset linjaavat, että julkista taloutta ei hoideta ottamalla lisää velkaa vaan sopeuttamalla.
Riikka Purra 2/2023
Riikka käänsi takkinsa ihan niin kuin Timo aikoinaan. Persu pettää äänestäjänsä heti, kun pääsee hillotolpan ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä taloushallinnon pätevyys valtiovarainministerillä on?
Sairas luonne.
Missä persu, siellä vilppi, valhe ja holtiton velanotto!
Valtion ei tarvitse maksaa velkojaan takaisin, se on vain äärioikeiston salaliittoteoria.
T: Arhinmäki ja samat palstavassarit jotka ovat tämänkin ketjun takana (vuosi sitten)
Koska mä voin! Se, joka väitti, että valta turmelee, oli oikeassa!
T. Riikka
Riikkuli on panostanut uuteen tyyliinsä ja imagoonsa niin voimallisesti, ettei tehtävien hoidosta taida tulla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon toi huooora vangitaan?
Iltaa "Vasemmistoälykkö"
Näetkö näitä "vasemmistoälykköjä" nytkin ympärilläsi?
Kyllä noista miljardeista riittää taas jaettavaa kokoomuspersujen asiakasomistajille.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra 2/2023
Tirsk. Paljonkohan tuo porukka olisi ottamassa velkaa, jos olisi joku kunnon kriisi päällä?
Minusta tämän voi kuitata rääkymällä eduskunnassa, syyttämällä velasta ihmisiä jotka ei ole siitä rahasta nähdeet latin latiakaan ikinä.
Spermulin kuvitelmissa vakavasti otettavalla valtionvarainministerillä pitää olla valkoinen kauluspaita ja puvuntakki. :D
Vierailija kirjoitti:
Spermulin kuvitelmissa vakavasti otettavalla valtionvarainministerillä pitää olla valkoinen kauluspaita ja puvuntakki. :D
Onkohan nekin velaksi ostettu?
Pää heiluu holtittomasti ja uusi kallis kampaus menee ihan sekaisin kun Riikkuli nuolee ja lutkuttaa hillotolppaa velkakiimassaan.