Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Rainbowin olutta 11 tölkkiä ja italianpatapussin. Netflix päälle ja tölkki auki. Yksinäisen perheettömän keski-ikäisen perjantai

Vierailija
15.12.2023 |

Mites teillä menee?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakeli kun j:oillain vaan on tuommosta luxus-elämää. Oon kateellinen.

Vierailija
2/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiton alla netissä, kohta pienet päikkärit, iltauutiset klo 20.30 sekä lempiohjelmani Perjantai. Kissa tuhisee jo täydessä unessa tässä vieressäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peiton alla netissä, kohta pienet päikkärit, iltauutiset klo 20.30 sekä lempiohjelmani Perjantai. Kissa tuhisee jo täydessä unessa tässä vieressäni. 

Päikkärit seiskalta? Mä olen jo peittojen alla mutta ihan yöpuulle jo käymässä. 

Vierailija
4/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti miehen olut tölkkiin tipahtaa yksinäinen kyynel. 😢

https://kvantti.ayy.fi/archive/old/in/kuvat/wallpaper_small.jpg

Vierailija
5/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunasta tulin. Tein itse pitsaa ja avaan lonketölkin. Lonkerotölkin kylmä suudelta tuntuu hyvältä. Prime suoratoistopalvelusta Reacherin uusi kausi 👍

Vierailija
6/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päikkärit seiskalta? Mä olen jo peittojen alla mutta ihan yöpuulle jo käymässä. 

Sulla on neanderdalilaisen geenejä, meikä on yökyöpeli, iltahan vasta alkaa kunnolla joskus klo 20 jälkeen vaikka kotosalla eläinten kanssa ollaankin. Sitten myöhemmin tänä iltana vielä Radio Suomesta yöradion kuuntelua, kissat aloittelevat iltariehua klo 23 aikaan, nyt huilaavat vielä. Lue tuo juttu, siinä kerrotaan iltaunisuudesta

https://yle.fi/a/74-20065004

Vierailija
7/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushia tekaisin juuri äsken joten kohta on ruoka-aika.

Vierailija
8/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa kaksi viinipulloa ja tonnikalapatongin. Ajattelin kattoa Barbie leffan - omassa rauhassa, yksin ja nauttien!

Perheenäiti 51 v, lapset maailmalla ja mies lähti töihin. Pitkä duuniputki takana (9 vuoroa)733

ja mähän tänään lojun vaan ja huomenna nukun.

Vierailija
9/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon teetä ja katselen netflixiä.

Vierailija
10/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva kolmekymppinen täällä. Tällä hetkellä juon bisseä ja katson jääkiekkoa. Näin lomalla mennään miehen kanssa myöhään nukkumaan, joten paistan vielä tänä iltana meille naudanpihvit, kaveriksi valkosipulivoissa paistettuja vihreitä papuja. Saunassakin taidan käydä.

Vierailija
11/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiton alla köllöttelen. Ei oikein tee mieli mitään, ei juoda, ei syödä.

Vierailija
12/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitän kohta saunan, saunon, juon pari olutta, paistan pakastepizzan ja menen hyvissä ajoin nukkumaan. 

Vierailija
13/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla menee paremmin kuin minulla. Ostin valmiskeiton ja  jäätelöä ja avasin vauvapalstan. 

Vierailija
14/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tölkkiä olutta, mikropitsa ja saksalaisia marssilauluja tuubista. 

Vierailija
15/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin toisen Jouluoluen, saunan päälle. Telkkua vähän. Jotain iltapalaa. Niin totaalisen poikki työviikosta, että ajoissa tänään nukkumaan. Viimeistään kympiltä. Huomennna uusi päivä.

Vierailija
16/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunasta tulin. Tein itse pitsaa ja avaan lonketölkin. Lonkerotölkin kylmä suudelta tuntuu hyvältä. Prime suoratoistopalvelusta Reacherin uusi kausi 👍

Mikä reacher? Onlyfans sinulla on auki.

Vierailija
17/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi  juuri 11 olutta? Mikä se sellainen määrä oikein on? Miksei tusina? Tai kerralla koko 24:n laatikko?

Tuollainen 8 -11 on juuri se pahin määrä: tulet pikku känniin, ja sitten kaljat loppuu kesken. Ei hyvä. Erittäin epäammattimaista.

Vierailija
18/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään vaan makaan. 

Vierailija
19/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lava ale coqia, siksari ananas lonkeroa, kotipizza, huomiseksi käristysainekset.

Poikkain kanssa pc pelejä. Rallista lähtee niin pitkälle ko tiellä pysytään. Sitten jatketaan päisällään kunnon sotaräminöihin.

Ah, poikamiehen unelmaa.

Vierailija
20/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ole enää edes myynnissä. Rainbown parhaan jäätelönkin lopettivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi