Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Rainbowin olutta 11 tölkkiä ja italianpatapussin. Netflix päälle ja tölkki auki. Yksinäisen perheettömän keski-ikäisen perjantai

Vierailija
15.12.2023 |

Mites teillä menee?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka viikko ja eka vkloppu omassa kodissa avioeron jälkeen. Kaikki uutta lattiasta kattoon ja sängystä telkkariin. Vaatteista lähtien koko paska uutta. Kämppä kondiksessa. Leffa pyörimään ja bisse auki. Maailman paras fiilis, kun tietää ettei toi himaovi aukene muiden kun omasta toimesta. Ei tartte kuunnella enää turhaa narinaa. Kävitsä kauoassa, maksoitko laskuja, teitköä sitä ja tätä tota. Ei enää ikinä tarvi kuunnella tota paskaa. Ex-vaimolle estot päälle kaikkialta. Ei ole velvotteita eikä yhteisiä lapsia. Aaaahhhh jessssss

Vierailija
22/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka viikko ja eka vkloppu omassa kodissa avioeron jälkeen. Kaikki uutta lattiasta kattoon ja sängystä telkkariin. Vaatteista lähtien koko paska uutta. Kämppä kondiksessa. Leffa pyörimään ja bisse auki. Maailman paras fiilis, kun tietää ettei toi himaovi aukene muiden kun omasta toimesta. Ei tartte kuunnella enää turhaa narinaa. Kävitsä kauoassa, maksoitko laskuja, teitköä sitä ja tätä tota. Ei enää ikinä tarvi kuunnella tota paskaa. Ex-vaimolle estot päälle kaikkialta. Ei ole velvotteita eikä yhteisiä lapsia. Aaaahhhh jessssss

Nice 👍 itsellä sama, mutta 4v sua edellä. Mitäs sitä sanottiin toisen maailmansodan jälkeen, jotenki että never again.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3kk päästä kysyy vuokraisäntä, sähköyhtiö, puhelinfirma, että maksoitko ne laskut. Aaaaaaahhhhh jesssss.

Vierailija
24/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 10 olutta ja 8 siideriä sain ilmaiseksi. Kuuntelin musaa youtubesta mutta kyllästyin siihen joten en nyt tiedä mitä kuunnella.

T mies sinkku 48

Vierailija
25/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olutta menee italianpataan?

26/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvinen viinitonkka avattu ja kohta tulee vain elämää. Mikäs tässä on ollessa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
27/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin toisen Jouluoluen, saunan päälle. Telkkua vähän. Jotain iltapalaa. Niin totaalisen poikki työviikosta, että ajoissa tänään nukkumaan. Viimeistään kympiltä. Huomennna uusi päivä.

Sama melkein, mutta nukkumaan ehkä jo ysiltä. Tuntuu jo ny vaikealta jaksaa valvoo, ku työviikko takana.

Vierailija
28/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeenä sohvalla mennyt jo viikko. Varmaan menee seuraavakin. Ensi vuonna sitten ne flunssarokotukset. Nyt on taas vaihteeksi järkyttävän kylmä, kylkiin sattuu yskiminen. No...

Vierailija
29/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein sama täällä, paitsi ei ole netflixsiä. On tallentava tv. Ei aika riitä kaikkeen, eikä rahat.

Vierailija
30/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3kk päästä kysyy vuokraisäntä, sähköyhtiö, puhelinfirma, että maksoitko ne laskut. Aaaaaaahhhhh jesssss.

Se on vähän eri asia maksella itse laskuja ilman kyselyitä., kun hoetaan, että teitkö sitä ja tätä ja maksoitko jotain, kun olis exä voinut itse maksaa ne eikä huudella. Sama velvollisuus sillä oli niissä maksuissa. Nyt voin olla ja nauttia ja maksella laskuja ilman uikutusta. Samalla säästän yli tonnin kuussa rahaa, kun ei ole muita kuluja.

Vierailija
31/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolentoista tunnin saunomisen jälkeen istuskelin vajaan timman kuunnellen hyvää bluesia. Nyt valmistelen joulumenua ja teen mallasleipää ja maustekakkuja ensi viikonlopuksi.

M55

Vierailija
32/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ilta sujunut hyvin. Itsekin sinkku talous mutta en oo jäänyt sitä murehtimaan. Tein joulutorttuja 18 aikaan ja kävin sen jälkeen suihkussa. Nyt suihkun raikkaana pedissä selaan nettiä ja katson twitchiä läppärillä. Odottelen 21 alkavaa terminator 2 elokuvaa. Sitäkin katson sängystä käsin kun telkkari kammarissakin. Pyykit myös koneessa tällä hetkellä ja leffan mainostauolla ripustan kuivumaan.

Vierailija
33/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti lähteä baariin, mutta en jaksanutkaan. Olisin halunnut nähdä yhden keikan, mutta kaipa niitä bändejä näkee joskus toistekin. Olen levännyt tämän päivän ja kohta pääsee onneksi ihan oikeasti yöunille. Eläkkeellä kun on niin ei ole sinänsä velvollisuuksia ja nautin siitä.

Vierailija
34/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän eri asia maksella itse laskuja ilman kyselyitä., kun hoetaan, että teitkö sitä ja tätä ja maksoitk

Kun itse kysyn mieheltäni, onko tämä maksanut jonkin laskun, on tarkoituksena saada tietooni, tarvitseeko minun maksaa se vai onko asia jo hoidettu. Enpä ole osannut ajatella, että kysyminen voisi ärsyttää puolisoa.

Onnea kuitenkin sinulle avioerosta. :)

Vierailija
35/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri aloituksessa kerroit syyn yksinäisyyteesi. Minulle esimerkiksi alkoholinkäyttö tuossa määrin jatkuvasti on ehdoton ei. 

Kuka haluaa kaljaa lipittävän, itsesäälissä rypevän sohvaperunan? 

Hyi sitä kaljan hajuakin. Sitten pitäisi viereen mennä nukkumaan ja seksiäkin harrastaa. Yök. 

Vierailija
36/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri aloituksessa kerroit syyn yksinäisyyteesi. Minulle esimerkiksi alkoholinkäyttö tuossa määrin jatkuvasti on ehdoton ei. 

Hyi sitä kaljan hajuakin. Sitten pitäisi viereen mennä nukkumaan ja seksiäkin harrastaa. Yök. 

Eikä toi ruokavaliokaan innosta - pussista italianpataa, mitä ihmeen retkimuonaa se on?

Vierailija
37/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Relaa vähä...

Oot vissiin todella hauskaa seuraa.

Vierailija
38/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla menee paremmin kuin minulla. Ostin valmiskeiton ja  jäätelöä ja avasin vauvapalstan. 

Äh, samis.

Pitsa, jäätelöä ja vauvapalsta.

Vierailija
39/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kelasin.

Italianpata ihan jees mut noi juotavat. Jos yksinään ei ole muuta tekemistä kuin dokata niin mitä seurassa? Varmaan samaa dokaamista.

Kertoo apn arvoista ja ne ei kohtaa omieni kanssa.

Vierailija
40/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin illan kyläilemässä ystävälläni (autolla) ja nukuin viime yönä pitkät yöunet. Kohta hiihtämään. Ei kiinnosta mitkään krapulat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi