Ostin Rainbowin olutta 11 tölkkiä ja italianpatapussin. Netflix päälle ja tölkki auki. Yksinäisen perheettömän keski-ikäisen perjantai
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Eka viikko ja eka vkloppu omassa kodissa avioeron jälkeen. Kaikki uutta lattiasta kattoon ja sängystä telkkariin. Vaatteista lähtien koko paska uutta. Kämppä kondiksessa. Leffa pyörimään ja bisse auki. Maailman paras fiilis, kun tietää ettei toi himaovi aukene muiden kun omasta toimesta. Ei tartte kuunnella enää turhaa narinaa. Kävitsä kauoassa, maksoitko laskuja, teitköä sitä ja tätä tota. Ei enää ikinä tarvi kuunnella tota paskaa. Ex-vaimolle estot päälle kaikkialta. Ei ole velvotteita eikä yhteisiä lapsia. Aaaahhhh jessssss
Nice 👍 itsellä sama, mutta 4v sua edellä. Mitäs sitä sanottiin toisen maailmansodan jälkeen, jotenki että never again.
Vierailija kirjoitti:
Eka viikko ja eka vkloppu omassa kodissa avioeron jälkeen. Kaikki uutta lattiasta kattoon ja sängystä telkkariin. Vaatteista lähtien koko paska uutta. Kämppä kondiksessa. Leffa pyörimään ja bisse auki. Maailman paras fiilis, kun tietää ettei toi himaovi aukene muiden kun omasta toimesta. Ei tartte kuunnella enää turhaa narinaa. Kävitsä kauoassa, maksoitko laskuja, teitköä sitä ja tätä tota. Ei enää ikinä tarvi kuunnella tota paskaa. Ex-vaimolle estot päälle kaikkialta. Ei ole velvotteita eikä yhteisiä lapsia. Aaaahhhh jessssss
3kk päästä kysyy vuokraisäntä, sähköyhtiö, puhelinfirma, että maksoitko ne laskut. Aaaaaaahhhhh jesssss.
Ostin 10 olutta ja 8 siideriä sain ilmaiseksi. Kuuntelin musaa youtubesta mutta kyllästyin siihen joten en nyt tiedä mitä kuunnella.
T mies sinkku 48
Paljonko olutta menee italianpataan?
Pahvinen viinitonkka avattu ja kohta tulee vain elämää. Mikäs tässä on ollessa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Avasin toisen Jouluoluen, saunan päälle. Telkkua vähän. Jotain iltapalaa. Niin totaalisen poikki työviikosta, että ajoissa tänään nukkumaan. Viimeistään kympiltä. Huomennna uusi päivä.
Sama melkein, mutta nukkumaan ehkä jo ysiltä. Tuntuu jo ny vaikealta jaksaa valvoo, ku työviikko takana.
Kipeenä sohvalla mennyt jo viikko. Varmaan menee seuraavakin. Ensi vuonna sitten ne flunssarokotukset. Nyt on taas vaihteeksi järkyttävän kylmä, kylkiin sattuu yskiminen. No...
Melkein sama täällä, paitsi ei ole netflixsiä. On tallentava tv. Ei aika riitä kaikkeen, eikä rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3kk päästä kysyy vuokraisäntä, sähköyhtiö, puhelinfirma, että maksoitko ne laskut. Aaaaaaahhhhh jesssss.
Se on vähän eri asia maksella itse laskuja ilman kyselyitä., kun hoetaan, että teitkö sitä ja tätä ja maksoitko jotain, kun olis exä voinut itse maksaa ne eikä huudella. Sama velvollisuus sillä oli niissä maksuissa. Nyt voin olla ja nauttia ja maksella laskuja ilman uikutusta. Samalla säästän yli tonnin kuussa rahaa, kun ei ole muita kuluja.
Puolentoista tunnin saunomisen jälkeen istuskelin vajaan timman kuunnellen hyvää bluesia. Nyt valmistelen joulumenua ja teen mallasleipää ja maustekakkuja ensi viikonlopuksi.
M55
Minulla ilta sujunut hyvin. Itsekin sinkku talous mutta en oo jäänyt sitä murehtimaan. Tein joulutorttuja 18 aikaan ja kävin sen jälkeen suihkussa. Nyt suihkun raikkaana pedissä selaan nettiä ja katson twitchiä läppärillä. Odottelen 21 alkavaa terminator 2 elokuvaa. Sitäkin katson sängystä käsin kun telkkari kammarissakin. Pyykit myös koneessa tällä hetkellä ja leffan mainostauolla ripustan kuivumaan.
Minun piti lähteä baariin, mutta en jaksanutkaan. Olisin halunnut nähdä yhden keikan, mutta kaipa niitä bändejä näkee joskus toistekin. Olen levännyt tämän päivän ja kohta pääsee onneksi ihan oikeasti yöunille. Eläkkeellä kun on niin ei ole sinänsä velvollisuuksia ja nautin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän eri asia maksella itse laskuja ilman kyselyitä., kun hoetaan, että teitkö sitä ja tätä ja maksoitk
Kun itse kysyn mieheltäni, onko tämä maksanut jonkin laskun, on tarkoituksena saada tietooni, tarvitseeko minun maksaa se vai onko asia jo hoidettu. Enpä ole osannut ajatella, että kysyminen voisi ärsyttää puolisoa.
Onnea kuitenkin sinulle avioerosta. :)
Juuri aloituksessa kerroit syyn yksinäisyyteesi. Minulle esimerkiksi alkoholinkäyttö tuossa määrin jatkuvasti on ehdoton ei.
Kuka haluaa kaljaa lipittävän, itsesäälissä rypevän sohvaperunan?
Hyi sitä kaljan hajuakin. Sitten pitäisi viereen mennä nukkumaan ja seksiäkin harrastaa. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Juuri aloituksessa kerroit syyn yksinäisyyteesi. Minulle esimerkiksi alkoholinkäyttö tuossa määrin jatkuvasti on ehdoton ei.
Hyi sitä kaljan hajuakin. Sitten pitäisi viereen mennä nukkumaan ja seksiäkin harrastaa. Yök.
Eikä toi ruokavaliokaan innosta - pussista italianpataa, mitä ihmeen retkimuonaa se on?
Vierailija kirjoitti:
Relaa vähä...
Oot vissiin todella hauskaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla menee paremmin kuin minulla. Ostin valmiskeiton ja jäätelöä ja avasin vauvapalstan.
Äh, samis.
Pitsa, jäätelöä ja vauvapalsta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kelasin.
Italianpata ihan jees mut noi juotavat. Jos yksinään ei ole muuta tekemistä kuin dokata niin mitä seurassa? Varmaan samaa dokaamista.
Kertoo apn arvoista ja ne ei kohtaa omieni kanssa.
Minä olin illan kyläilemässä ystävälläni (autolla) ja nukuin viime yönä pitkät yöunet. Kohta hiihtämään. Ei kiinnosta mitkään krapulat.