Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihde Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus: Ero!

Vierailija
15.12.2023 |

Olikin epäilyttävän imelää käytöstä tv-ohjelmissa tällä pariskunnalla.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010062186.html

Kommentit (387)

Vierailija
101/387 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minka on minusta viehättävä nainen. Akun kanssa ihan samaa sarjaa. 

Ei Iinakaan ruma ole, ei sillä. 

Iinasta tulee mieleen isänsä ulkonäöllisesti.

Vierailija
102/387 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voisi luottaa ihmiseen, joka on eronnut kahdesti tai useammin? Mielenkiintoista. Haluatko tällä sanoa, että eroaminen määrittelee ihmisen huonommaksi suhteessa muihin? Ymmärrätkö kuitenkin sen, että joskus on tilanteita, jolloin on yksinkertaisesti lähdettävä pois suhteista, niin miesten kuin naistenkin? Taidat olla itse virheetön ja erheetön; täydellinen ihminen. 

Itsekin ihmettelin tätä ja sitten rupesi naurattamaan. Minä olen eronnut kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla mielipidettäni ei kysytty. Jäin sairaan lapsen yksinhuoltajaksi kun toinen vanhempi ei kestänyt sellaista perhe-elämää, jossa myös hänen olisi pitänyt kantaa vanhemmuuden vastuu. Esim. valitti jos joutui osallistumaan lapsen päiväkotiin viemiseen ja sieltä hakemiseen. Lähti toisen matkaan. Sellainen kasvatustieteen maisteri. Toisella kerralla olin itse se joka teki päätöksen, kun en enää jaksanut narsistin oikkuja ja henkistä ja taloudellista väkivaltaa enkä esikoiseni jatkuvaa haukkumista. Halusin varmistaa lapselleni paremman elämän ilman jatkuvaa haukkumista ja huomauttelua.

Mitäköhän tämä nyt minusta sitten kertoo. Epäluotettava ihminen varmaan sitten olen. Enää en halua minkäänlaista parisuhdetta. Kiinnostava hyväpalkkainen työ kansainvälisessä organisaatiossa riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/387 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli tuo Kimpassa-ohjelma missä Hanna kertoi, että kun he olivat riidelleet hän liimasi jonkun lakanan tms. seinälle jossa luki "Hengitä" tai jotain sellaista.... muistaako kukaan paremmin.

Kyllä se oli se Veitolan show. Riitojen päätteeksi kävi kirjoittelemassa makuuhuoneen seinille jotain aforismiviestejä. Lisäksi lähetteli miehelleen saman katon alla kirjeitä. Oli myös kohtaus missä meni yhtäkkiä ihmisten ilmoilla kesken keskustelun maahan makaamaan, koska ei tykännyt istunisesta. 

Vierailija
104/387 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voisi luottaa ihmiseen, joka on eronnut kahdesti tai useammin? Mielenkiintoista. Haluatko tällä sanoa, että eroaminen määrittelee ihmisen huonommaksi suhteessa muihin? Ymmärrätkö kuitenkin sen, että joskus on tilanteita, jolloin on yksinkertaisesti lähdettävä pois suhteista, niin miesten kuin naistenkin? Taidat olla itse virheetön ja erheetön; täydellinen ihminen. 

Minä en voisi luottaa ihmiseen joka on eronnut kahdesti omasta aloitteestaan. Jos jättäjänä on ollut toinen, niin eipä sille itse ole välttämättä voinut mitään. En itsekään voinut.

M

Vierailija
105/387 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en voisi luottaa ihmiseen joka on eronnut kahdesti omasta aloitteestaan. Jos jättäjänä on ollut toinen, niin eipä sille itse ole välttämättä voinut mitään. En itsekään voinut.

M

Allekirjoitan tuon täysin. Kirjoitin aiemmin etten luottaisi ihmiseen jos on eronnut kahdesti jne ja itseltä jäi tarkentamatta. Tarkoitin jos on ollut jättäjä. Jätetty ei voi valita enkä se merkkaa ihmistä epäkelvoksi. 

Vierailija
106/387 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kaltoinkohdeltukin jättää kumppaninsa omasta aloitteestaan.🤔 Eikös ennemminkin voisi luonnehtia tapauskohtaiseksi? Tutustutaan toiseen kaikessa rauhassa, kun pidemmän päälle oikeastaan kukaan ei jaksa feikatakaan niitä todella kurjia puoliaan. Ja muistetaan toki itsekin siinä sivussa katsella aika ajoin sinne peiliin päin.

Vierailija
107/387 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron malli saadaan vanhemmilta, joten voi syyttää heitä. Mikko ja ensimmäinen vaimo erosi. Iina ja Minka erosivat. Nyt Mikon toinenkin " liitto " päätyi eroon.  Kai ollut avoliitto. Voi nähdä jo miten Iinan ja Minnan lapset toimivat aikuisina " liitoissaan"..

Mikko oli ekassa liitossa 30 v. Päättyi se eroon, mutta onhan 30 v pitkä aika

Vierailija
108/387 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on nuorempi löytynyt?

Vierailija
109/387 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Depression kanssa taisteleva herkkä mies ja ortoreksiasta kärsivä perfektionisti. Jaa-a....? Liikaa kaikkee. Ei toimi. 

Enkä sano ilkeilläkseni. Kumpikin tarvitsee rinnalleen maadoittajan.

Vierailija
110/387 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Hanna on neuroottinen syömishäiriöinen kontrollifriikki. Ainakin kirjojen ja ohjelmien perusteella. Enpä ihmettele yhtään ettei Mikko ole jaksanut tuollaista.

Vierailija
111/387 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko on oikeasti hyvä tyyppi, huumorintajuinen ja itseironinen. Ei sellainen jee sustelija mitä monet luulee. Hannasta en tiedä.

Yleisössä olleena, jamppa on aivan perus-buumeri ja heittää sellasta pikkutuhmaa miesselitys/setäläppää. Mun mielestä eteerinen ja kulturelli vaimo oli eri sarjaa. Esiintyjän kanssa on vaikeeta kun ne tykkää imartelusta ja haluaa olla esillä.

Vierailija
112/387 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se ohjelma oli jossa tämä pari esiintyi? Siinä tuli jo ilmi kuinka erilaisia ovat. Hanna on levoton ja Mikko rauhallisempi. Kertoivat jo siinä riitelevänsä paljon.

Ainakin Maria Veitola kävi yökylässä luonaan.

Heillä oli myös oma yhteinen ohjelma Kimpassa:

Pariskunta Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus vierailee kymmenen tunnetun suomalaisparin luona tutustumassa suhteiden saloihin. Hanna ja Mikko selvittävät, mikä saa pariskunnat pysymään yhdessä? Miten on selvitty silloin, kun tahtoa on kysytty enemmän kuin tunnetta? Mikä on ollut parisuhteen kovin paikka, ja mikä saa vuosienkin jälkeen syttymään? Mikko ja Hanna käyvät kylässä muun muassa Jouni ja Mari Hynysen, Jone Nikulan ja Hanna Karttusen, Merja Larivaaran ja Kari-Pekka Toivosen, Jukka-Pojan

Ero olisi nyt syytä tuotteistaa uudeksi tv-sarjaksi. Entinen pariskunta Mikko ja Hanna vierailee kymmenen tunnetun eronneen pariskunnan luona tutustumassa eron saloihin. Mikko ja Hanna selvittävät, missä meni pahiten pieleen, ja mikä ärsyttää toisessa eniten?  Sarjan nimi voisi olla vaikka Bänksit tai Lusikat jakoon.

Vierailija
113/387 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuustosen perheessä kaikki ovat eronneet, mutta mikäs siinä. Mitä sitä kituuttamaa huonossa suhteessa.

Ja kaikki hiljattain. Iskä, Minka ja Iina. Mitä Kuustosille tapahtuu?  :o

Vierailija
114/387 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron malli saadaan vanhemmilta, joten voi syyttää heitä. Mikko ja ensimmäinen vaimo erosi. Iina ja Minka erosivat. Nyt Mikon toinenkin " liitto " päätyi eroon.  Kai ollut avoliitto. Voi nähdä jo miten Iinan ja Minnan lapset toimivat aikuisina " liitoissaan"..

Hampaat irvessä alttarilta hautaan kärsitään, koska kärsimään tänne on synnytty ja ei elämän helppoa kuulu olla -malli opitaan myös kotoa. 

Tai no, onneksi joskus nuori sukupolvi ottaa opikseen vanhempien kauhusuhteesta ja tekee toisin. 

Itse kiinnitin huomiota lähinnä Kuustosen ja Brotheruksen parisuhteensa kuvaukseen, jossa tunteet menevät vuoristorataa ja ottavat yhtään rajusti. En suosittele tällaista suhdetta kenellekään. Siinä menettää helposti terveytensä ja pahimmillaan henkensä. Hyvässä suhteessa on hyvä ja seesteinen olo, siellä ei raivota jatkuvasti ja olla vuoristoradassa.

Vierailija
115/387 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssiluteiden liitot eivät kestä. 

Vierailija
116/387 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks toi Tuure Boeliuksen mutsi? 

Ei kun sen Kuumaa-laulajan mutsi.

Vierailija
117/387 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo Hanna on neuroottinen syömishäiriöinen kontrollifriikki. Ainakin kirjojen ja ohjelmien perusteella. Enpä ihmettele yhtään ettei Mikko ole jaksanut tuollaista.

En ole koskaan pystynyt katsomaan häntä puolta sekuntia. En kyllä kuustostakaan.

Vierailija
118/387 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampaat irvessä alttarilta hautaan kärsitään, koska kärsimään tänne on synnytty ja ei elämän helppoa kuulu olla -malli opitaan myös kotoa. 

Tai no, onneksi joskus nuori sukupolvi ottaa opikseen vanhempien kauhusuhteesta ja tekee toisin. 

Itse kiinnitin huomiota lähinnä Kuustosen ja Brotheruksen parisuhteensa kuvaukseen, jossa tunteet menevät vuoristorataa ja ottavat yhtään rajusti. En suosittele tällaista suhdetta kenellekään. Siinä menettää helposti terveytensä ja pahimmillaan henkensä. Hyvässä suhteessa on hyvä ja seesteinen olo, siellä ei raivota jatkuvasti ja olla vuoristoradass

Riitelijöillä ei ole polla kunnossa.

Vierailija
119/387 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko mikko on sivaltanut somessa jotain täräyttävää kommenttia?

No sinä täräyttit tämän... 🙈😄

Vierailija
120/387 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuustosen perheessä kaikki ovat eronneet, mutta mikäs siinä. Mitä sitä kituuttamaa huonossa suhteessa.

Miten vaikuttaa sinun elämään.. Kenen kaikkien muiden erot on sinun huolena kyylättävänä... Ei kuulu sulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi