Viihde Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus: Ero!
Olikin epäilyttävän imelää käytöstä tv-ohjelmissa tällä pariskunnalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010062186.html
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen vaikuttaa hyvin hankalalta ja tiukkapipoiselta. Ikäkriisiä ja pelkoa oman kauneutensa katoamisesta. Hieman liian ylpeän ja angstisen oloinen.
Mikko kun on pohjimmiltaan kuitenkin muusikko, maalainen ja vähän rock-jätkä.Ei nuo sopineet millään muotoa yhteen - aivan eri sfääreistä.
Samaa mieltä, tosin ajattelen positiivisemmin Brotheruksesta, on joo varmaan vähän kontrollifriikki ja kompleksinen ihminen, mutta sellainen taitelijasielu. Miten ihmeessä hän päätyi Mikko "kummeli" Kuustosen kanssa yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko Mikolle vauvakuume.
Vai tämmönen huoli sulla aamutuimaan... 😁
Vierailija kirjoitti:
Brotheruksesta jäi mieleen tv-ohjelmasta syömishäiriö, kontrolli ja joku kummallinen piirre, leijuvuus tms. Ei tullut vakaa tai lämmin kuva.
Minulle jäi jostain haastattelusta mieleen miten hän suoritti äitiyttä, hänen piti tehdä kaikki vauvan soseet itse, lapsilla ei saanut olla telkkaria ja heillä oli idylliset kauniit vaatteet. Kuulostaa kauhean raskaalta mutta ihan hyvinhän lapset ovat pärjänneet. Jäi vaan mieleen että tällainen persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tavallaan yllätti Iikan ja Sebastianinkin ero, ja Minkan ja Akun, kun en ole heidän elämäänsä sen kummemmin pohtinut.
Ja kuka yllättyi, miten Sebastian ja Aku palautuivat julkkisnaisten kiertoon...
Sebastian Lotta Hintsan kanssa, Aku Behmin.
Olen pettynyt siihen että Sebastian otti vajaaälyisen tyrkyn.
Vierailija kirjoitti:
Joko on nuorempi löytynyt?
Pohdi sitä koko joulun alus viikko... 🤣🤣🤣🤣
Mikko Kuustosessa on mun mielestäni jotain perin teennäistä ja p****ntärkeää; Hanna vaikuttaa klassiselta niskalimassa- suorittajatyypiltä.Mikko jätti tässä 5kympin huumassaan pitkäaikaisin vaimonsa, joten on varmasti ollut vaikea myöntää ulkopuolisille(kin), että metsään meni.
Eikö Mikko ole vielä pohjalainen...? Nämä usein esittävät ulospäin leppoisaa; todellisuudessa kova pätemis- & kilpailuvietti riivaa. Harmi homma (kai?), kun onnea leviteltiin mediaan, mutta toisaalta molemmat ovat tienanneetkin kivasti tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brotheruksesta jäi mieleen tv-ohjelmasta syömishäiriö, kontrolli ja joku kummallinen piirre, leijuvuus tms. Ei tullut vakaa tai lämmin kuva.
Minulle jäi jostain haastattelusta mieleen miten hän suoritti äitiyttä, hänen piti tehdä kaikki vauvan soseet itse, lapsilla ei saanut olla telkkaria ja heillä oli idylliset kauniit vaatteet. Kuulostaa kauhean raskaalta mutta ihan hyvinhän lapset ovat pärjänneet. Jäi vaan mieleen että tällainen persoona.
Ai niin paitsi jollain hänen lapsistaan tuli kyllä huumeongelma. Mutta ehkei se ole perheolojen syy.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt joku heidän lähipiiristä, kun noin kauheasti kiukuttaa tästä aiheesta keskustelu.
Tämmöistä se sitten on kun on julkkis - koita kestää.
Tämä. Lähipiiristä joku kouluttamaton, joka ei osaa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuustosen perheessä kaikki ovat eronneet, mutta mikäs siinä. Mitä sitä kituuttamaa huonossa suhteessa.
Ja kaikki hiljattain. Iskä, Minka ja Iina. Mitä Kuustosille tapahtuu? :o
Ei ole sinun migreeni... He kyllä pärjää elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Kuustosessa on mun mielestäni jotain perin teennäistä ja p****ntärkeää; Hanna vaikuttaa klassiselta niskalimassa- suorittajatyypiltä.Mikko jätti tässä 5kympin huumassaan pitkäaikaisin vaimonsa, joten on varmasti ollut vaikea myöntää ulkopuolisille(kin), että metsään meni.
Eikö Mikko ole vielä pohjalainen...? Nämä usein esittävät ulospäin leppoisaa; todellisuudessa kova pätemis- & kilpailuvietti riivaa. Harmi homma (kai?), kun onnea leviteltiin mediaan, mutta toisaalta molemmat ovat tienanneetkin kivasti tässä.
Minustakin Mikko Kuustonen vaikuttaa oikeasti jotenkin aika kireältä tyypiltä mukaleppoisan kuoren alla.
Vierailija kirjoitti:
Linssiluteiden liitot eivät kestä.
Ei kuulu russakoille... Älä seuraa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin paitsi jollain hänen lapsistaan tuli kyllä huumeongelma. Mutta ehkei se ole perheolojen syy.
onko tämä totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linssiluteiden liitot eivät kestä.
Ei kuulu russakoille... Älä seuraa..
Älä nyt kun jollain on edes tuon verran sisältöä elämässään että voi päivitellä julkisten elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko tämä totta?
Luin tämän muistaakseni hesarin haastattelusta jossa oli Hanna ja Johannes, sellainen äiti-poika haastattelu. Ja siinä muistaakseni mainittiin miten kova pala jonkun lapsen huumeongelma oli. Mutta en muista onko tämä lapsi mitenkään julkisuudessa ja on jo kai tervehtynyt.
https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000006428783.html Tässä oli äiti-poika haastis, mutta huumeongelmasta olikin kerrottu tässä ylen jutussa: https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/09/18/koreografi-hanna-brotherus-poi…
Mikon olen muutamia keroja tavannut ja hänestä on aina jäänyt kyllä tosi kiva kiva ja mukava fiilis.
Tähän liittoon en uskonut - aivan liian erityyppiset henkilöt. Ei voi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tulee kuva sivistymätttömäsmästä haukkujasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että julkkikset on ainoa sisältö hänen elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös sinusta.
Täällä on nyt joku heidän lähipiiristä, kun noin kauheasti kiukuttaa tästä aiheesta keskustelu.
Tämmöistä se sitten on kun on julkkis - koita kestää.