Viihde Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus: Ero!
Olikin epäilyttävän imelää käytöstä tv-ohjelmissa tällä pariskunnalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010062186.html
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Kauan Hanna kestikin "Mikko-pyhää".
Ovatko he sinulle kovinkin tuttuja.. Et tiedä heidän elämästään yhtään mitään. Mikä tuo sun kommentti on.....
Jopas täällä on joku aamusta kiukkuisena.
Vierailija kirjoitti:
Ai siksikö niiden (väitetty ja linkattu av:lla) kämppä on myynnissä?
Ai, sinuako askarruttaa heidän asunto asiat. Koita nyt ihmeessä selvittää, että pääset tuosta rauhaan.
Ainoa mikä tässä voi yllättää, on se, miten kauan tässä meni.
Lopputulos oli täysin arvattava.
Tämä myyrmäen mikko hyvin ylimielinen mutta ei tv ssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voisi luottaa ihmiseen, joka on eronnut kahdesti tai useammin? Mielenkiintoista. Haluatko tällä sanoa, että eroaminen määrittelee ihmisen huonommaksi suhteessa muihin? Ymmärrätkö kuitenkin sen, että joskus on tilanteita, jolloin on yksinkertaisesti lähdettävä pois suhteista, niin miesten kuin naistenkin? Taidat olla itse virheetön ja erheetön; täydellinen ihminen.
Minä en voisi luottaa ihmiseen joka on eronnut kahdesti omasta aloitteestaan. Jos jättäjänä on ollut toinen, niin eipä sille itse ole välttämättä voinut mitään. En itsekään voinut.
M
Allekirjoitan tuon täysin. Kirjoitin aiemmin etten luottaisi ihmiseen jos on eronnut kahdesti jne ja itseltä jäi tarkentamatta. Tarkoitin jos on ollut jättäjä. Jätetty ei voi valita enkä se merkkaa ihmistä epäkelvoksi.
Tässäkin vedetään suoraa viivaa. Kyllä on itsetutkiskelun paikka kun tulee kahdesti jätetyksi. Lähtökohtaisesti valinnassa on ollut jotain pielessä joka sysää itseen, minkälaisen kumppanin olen vierelleni ottanut ja minkälainen itse olen suhteessa ollut.
Sanonta, kaiken se kestää niin eipä kestä jos toisella puolella ollaan vastuuttomia loputtomiin.
Tiedän tapauksia joissa se jätetty on tehnyt elämän niin mahdottomaksi että on tullut jätetyksi. Ei ole selkärankaa edes siihen että itse päättää suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea tunnetilojen analysoija tuo Hanna. Jatkuvasti miettii, kuten jotkut naiset, että miltä tuntuu, mitä tuntee. Itse vaan menen eteenpäin.
Kauhea että seuraat tuntemattomien tunnetiloja... Miten Hannan tunnetilat vaikuttaa elämääsi.
Miksi ihmeessä kahden aikuisen ihmisen liitto pitäisi kestää (kaiken)?
Vierailija kirjoitti:
Ketkä seuraavaksi? Ehdotuksia?
Eikö sun elämässä ole muuta sisältöä.. Hyi...
Brotheruksesta jäi mieleen tv-ohjelmasta syömishäiriö, kontrolli ja joku kummallinen piirre, leijuvuus tms. Ei tullut vakaa tai lämmin kuva.
Vierailija kirjoitti:
Eipä nää alunperinkään yhteen sopineet.
Miksi täälaista hettelet kun et heidän elämästään tuedä muuta kun Veigolan haastattelun.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea tunnetilojen analysoija tuo Hanna. Jatkuvasti miettii, kuten jotkut naiset, että miltä tuntuu, mitä tuntee. Itse vaan menen eteenpäin.
Tämä. En tajua miksi kaikki pitää märehtiä, vaikkei mitään oikeita ongelmia edes ole. Puhumista vaan puhumisen vuoksi. Raskasta toiselle joka joskus vaan haluais istua yhdessä ihan ääneti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Hanna kukalie ei ole ollut ollenkaan mieleeni. Rasittava.
Pifuakos seuraat häntä.
Vierailija kirjoitti:
Brotheruksesta jäi mieleen tv-ohjelmasta syömishäiriö, kontrolli ja joku kummallinen piirre, leijuvuus tms. Ei tullut vakaa tai lämmin kuva.
Sinun viestistä tulee mieleen haukkuva mamma koira. Et ole sinäkään kovin lämmin. Mite hänen elämä sulle tai mulle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Onks niiden tönö myynnissä?
Mihin tietoa tarvitset.... Vastaa niin kerron. Ei ihan tönö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä nää alunperinkään yhteen sopineet.
Miksi täälaista hettelet kun et heidän elämästään tuedä muuta kun Veigolan haastattelun.
Ei tässä pelkän Veitolan varassa olla. Pariskunnallahan oli oma ohjelma, ja lisäksi ovat tehneet yritysvalmennuksia yhdessä.
Vasta pari kuukautta sitten antoivat Apu-lehdelle parisuhdehaastattelyn, jonka lukemalla huomaa että erottavia tekijöitä oli enemmän kuin yhdistäviä. Ja tämä ihan pariskunnan itse kertomana.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tyttäret on alkaneet erojensa jälkeen käyttää isän lastenhoitopalveluita tiheästi ja erityisemmin etukäteen ilmoittelematta. Ja ovat muutenkin notkuneet jatkuvasti nurkissa täyshoidolla nuolemassa haavojaan.
Ei minullekaan sopisi, jos omat lapset olisin saanut kasvatettua kovalla työllä itsenäisiksi ja omillaan pärjääviksi.
Ei kuulu sulle heidän käytännöt ei kiinnosta mikä sinulle tuntematon sopii... Miksi laitteet noin ilkeitä viestejä...????
Ootko kiukkupussi ekaa kertaa palstalla?
Tää on juorupalsta, jossa ruoditaan julkkisten asioita. Yleensä ovat itse tuoneet elämänsä esille lehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Olivat oikeasti naimisissa joten heräs kysymys, et oliko avioehtoa?
Ei kuulu sulle vittuakaan.. 👍🤣
Kerro mihin tietoa tarvitset moukka.