Viihde Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus: Ero!
Olikin epäilyttävän imelää käytöstä tv-ohjelmissa tällä pariskunnalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010062186.html
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kämppä?
Tääkö myynnissä
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/mikko-kuustonen-ja-hanna-brother…
Kyllä.
Linkki myynti ilmoitukseen??
Tässä sen taas näkee nämä ns. parisuhdeasiantuntijat. Neuvoa toisille pareille antoivat ohjelmassaan.
Mikosta tykkään kyllä artistina ja persoonana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tyttäret on alkaneet erojensa jälkeen käyttää isän lastenhoitopalveluita tiheästi ja erityisemmin etukäteen ilmoittelematta. Ja ovat muutenkin notkuneet jatkuvasti nurkissa täyshoidolla nuolemassa haavojaan.
Ei minullekaan sopisi, jos omat lapset olisin saanut kasvatettua kovalla työllä itsenäisiksi ja omillaan pärjääviksi.
Lapset merkkaavat Hannalle kaikki kaikessa, hän on Perheihminen isolla peellä. Miksi hän olisi sellainen paha äitipuoli, joka ei rakastaisi myös miehensä lapsia ja lapsenlapsia? Et tunne Hannaa ollenkaan, jos luulet eron johtuvan Mikon mahdollisesta antamasta lastenhoitoavusta.
Ja mitä ihmeen lastenhotoapua se on, jos isovanhempi saa viettää aikaa lapsenlapsensa kanssa? Taitaa olla itsekkään ja ahneen suuren ikäluokan vinksahtanutta ajattelua.
Katsoin tuota Kimpassa-sarjaa muutaman jakson verran. Jokin ristiriita heidän suhteessaan siinä paistoi. Varmasti rakastivat toisiaan, mutta pohjavireessä oli selkeästi jotain ristiriitaista. Ajattelin tuolloin, että Hanna ei ehkä allekirjoita kaikkia puolisonsa löpinöitä, mutta ei viitsi sanoa mitään, ettei tule riitaa. Anteeksi nyt vaan, mutta Mikko on maskuliinisesta olemuksestaan huolimatta jotenkin todella lapsellisen oloinen mies. Tykkäsin Hannan tyylistä ohjelmassa. Yrityksestä huolimatta en kuitenkaan jaksanut lukea hänen esikoisromaaniaan.
Eihän Mikko ollut Sannan sviittijuhlissa?
No niin! Iskä otti nyt kakaroilta esimerkkiä. Onko löytynyt nuorempaa kehiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eron malli saadaan vanhemmilta, joten voi syyttää heitä. Mikko ja ensimmäinen vaimo erosi. Iina ja Minka erosivat. Nyt Mikon toinenkin " liitto " päätyi eroon. Kai ollut avoliitto. Voi nähdä jo miten Iinan ja Minnan lapset toimivat aikuisina " liitoissaan"..
Mallia voi saada vaikka mistä ja silti olla se itsenäinen aikuinen joka osaa tehdä omat päätökset itse, eikä seurata toisten jalanjälkiä. Mielestäni parisuhteet ovat kuitenkin asioita, joihin ei kannata jäädä, jos kokee että joutuu luopumaan liiaksi itsestään, arvoistaan ja vapauksistaan. Kukaan ei voi etukäteen tietää kantaako liitto vuoden vai 40 vuotta, et sinäkään ja siihen ei vaikuta vanhempien toimintamallit. Mikään ei ole huonompaa elämän tuhlaamista kuin jäädä epämieluisaan suhteeseen, oli sen syyt sitten mitkä tahansa.
Jokainen tajuaa että tietyt syyt on hyvä syy eroon. Mutta lentely " kukasta kukkaan" kertoo muuta. Jos taustalla on jatkuvaa riitelyä, ryyppäämistä, pettämistä ym niin on helppoo ymmärtää. En voisi luottaa ihmiseen joka on kaksi kertaa tai useammin eronnut. Se kertoo omaa kieltään.
Minka on minusta viehättävä nainen. Akun kanssa ihan samaa sarjaa.
Ei Iinakaan ruma ole, ei sillä.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea tunnetilojen analysoija tuo Hanna. Jatkuvasti miettii, kuten jotkut naiset, että miltä tuntuu, mitä tuntee. Itse vaan menen eteenpäin.
Olen jostain syystä päätynyt suhteeseen tuollaisen naisen kanssa useammankin kerran. Ei ikinä enää. Minua ei ole varaa rikkoa enää kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Kuustonen oli niitä harvoja julkkismiehiä, joka ensimmäisen eron jälkeen otti ikäisensä kumppanin. Vahingosta viisastuneena, käsipuolessa roikkunee hetken päästä nuori naikkonen. ;)
Hanna oli kylläkin melkein 10 vuotta nuorempi! Jos ikäero olisi toisin päin sehän olisi vallan kovaa puum amenoa.
Noh, ei tuo ikäero ole mitään. Mikolle seuraavaksi max 40-vuotias mimmi piristämään.
Et voisi luottaa ihmiseen, joka on eronnut kahdesti tai useammin? Mielenkiintoista. Haluatko tällä sanoa, että eroaminen määrittelee ihmisen huonommaksi suhteessa muihin? Ymmärrätkö kuitenkin sen, että joskus on tilanteita, jolloin on yksinkertaisesti lähdettävä pois suhteista, niin miesten kuin naistenkin? Taidat olla itse virheetön ja erheetön; täydellinen ihminen.
Mikon molemmat tyttäret on eronneet parin vuoden sisällä. Koskettaahan se vanhempaakin kun lapsi eroaa, voi saada kyseenalaistamaan omaakin suhdetta. Voi myös olla että ovat tukeutuneet isäänsä paljonkin henkisesti ja lastenhoitoapua saadakseen. Vaikka lastenlapset on ihania niin kuormittavaa heidän hoitamisensa silti on.
Erossa vanhemmuus muuttuu kun ei voikaan pyytää expuolisoa hoitamaan lapsia milloin vaan, silloin seuraava osoite on helposti isovanhemmat. Jos paine on tullut molemmilta tyttäriltä niin väsyyhän siinä. Ehkä Hanna halusi tässä vaiheessa elämää muuta kun on saanut vihdoin nuorimmatkin lapsensa aikuisiksi.
Mikä pettämisestä alkaa, se pettämiseen päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä seuraavaksi? Ehdotuksia?
Hjallis ja se mustaleski.
Vierailija kirjoitti:
Mikkoa ja Hannaa pidin ihanneparina. Olen yllättynyt.
Kaksi räiskyvää taiteilijaa. Sitten kyllästytäänkin räiskymään.
Ei yllätä ja ikäkin voi vaikuttaa, ei vaan löydy sitä kiihkeyttä mitä ehkä suhteen alussa ja sitten ollaan mieluummin yksin. Tuohon osaan samastun oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka yllättyi?
minä yllätyin! Olen itse 55 v ja 10 vuotta uudessa avioliitossa. Ostin joka sanan heidän haastatteluistaan, kuinka ihminen kypsyy ja oppii.
Sanasta "ostin" saat alapeukun.
Vierailija kirjoitti:
Mahtanu melko änkyrä tuo Qstone
Mikko on blodannut hiukset.
Hannan pojan bändi pääsi huipulle. Mikkoa ei enää tarvita.