Viihde Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus: Ero!
Olikin epäilyttävän imelää käytöstä tv-ohjelmissa tällä pariskunnalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010062186.html
Kommentit (387)
Hanna ei ruokkinut Mikkoa. Nälässä piti 10 vuotta. On siinä pitkäpinnainen mies, pakko myöntää.
Jonkun ohjelman näin, johon myös Hanna osallistui. Hieman erikoinen, mutta miellyttävä ihminen.
Luulen kuitenkin, että voi olla hyvinkin raskas ihminen asioiden läpikäymisessä ja ylianalysoinnissa.
Nyt tämä selvitetään!
Joku täällä jo kommentoi, että Mikko löytänyt nuoremman ja hoikemman(!), sarkasmia oletan? Hanna on niin hoikka kuin olla voi ja kirjojaan lukeneet tietää, että Hanna kärsii syömishäiriöstä.
Vierailija kirjoitti:
Epäilinkin jotain tuollaista kun näin kämpän myynnissä. Onkohan Mikko löytänyt nuoremman?
Tai Hanna löytänyt nuoremman?
Vierailija kirjoitti:
Mikä kämppä?
Tääkö myynnissä
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/mikko-kuustonen-ja-hanna-brother…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kämppä?
Tääkö myynnissä
Kyllä.
Jos mun harmaat aivosoluni mitään muistavat, Hanna B lähestyi tuolloin naimisissa olevaa Mikkoa kirjeitse muka työprojektin merkeissä. Iski naimisissa olevan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilinkin jotain tuollaista kun näin kämpän myynnissä. Onkohan Mikko löytänyt nuoremman?
Tai Hanna löytänyt nuoremman?
Tanssijan.
Vierailija kirjoitti:
Eron malli saadaan vanhemmilta, joten voi syyttää heitä. Mikko ja ensimmäinen vaimo erosi. Iina ja Minka erosivat. Nyt Mikon toinenkin " liitto " päätyi eroon. Kai ollut avoliitto. Voi nähdä jo miten Iinan ja Minnan lapset toimivat aikuisina " liitoissaan"..
Mallia voi saada vaikka mistä ja silti olla se itsenäinen aikuinen joka osaa tehdä omat päätökset itse, eikä seurata toisten jalanjälkiä. Mielestäni parisuhteet ovat kuitenkin asioita, joihin ei kannata jäädä, jos kokee että joutuu luopumaan liiaksi itsestään, arvoistaan ja vapauksistaan. Kukaan ei voi etukäteen tietää kantaako liitto vuoden vai 40 vuotta, et sinäkään ja siihen ei vaikuta vanhempien toimintamallit. Mikään ei ole huonompaa elämän tuhlaamista kuin jäädä epämieluisaan suhteeseen, oli sen syyt sitten mitkä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?
Täytyyhän autokin vaihtaa nuorempaan muutaman vuoden välein.
Juu, tuossa iässä 10 vuotta vanhempi mies alkaa olla rasite. Todennäköisesti Hanna on läksynsä oppinut ja ottaa seuraavaksi vähintään 10 vuotta nuoremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kämppä?
Tääkö myynnissä
Kyllä.
Linkki myynti ilmoitukseen??
Vierailija kirjoitti:
Tuo Hanna kukalie ei ole ollut ollenkaan mieleeni. Rasittava.
Ai Mikkoko se siellä kirjoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Oho. Onko multa mennyt jotain ohi vai miksi oon tästä yllättynyt?
Mitä olisi pitänyt mennä ohi? Miksi pitäisi tiedottaa parisuhteen ongelmista?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tyttäret on alkaneet erojensa jälkeen käyttää isän lastenhoitopalveluita tiheästi ja erityisemmin etukäteen ilmoittelematta. Ja ovat muutenkin notkuneet jatkuvasti nurkissa täyshoidolla nuolemassa haavojaan.
Ei minullekaan sopisi, jos omat lapset olisin saanut kasvatettua kovalla työllä itsenäisiksi ja omillaan pärjääviksi.
Lapset merkkaavat Hannalle kaikki kaikessa, hän on Perheihminen isolla peellä. Miksi hän olisi sellainen paha äitipuoli, joka ei rakastaisi myös miehensä lapsia ja lapsenlapsia? Et tunne Hannaa ollenkaan, jos luulet eron johtuvan Mikon mahdollisesta antamasta lastenhoitoavusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on kalat ja Hanna kaksonen. Ei ole hyvä mätsi.
Kaksonen talloo herkän kalan maahan.
Kenen kanssa kaksoset ylipäätään sopii yhteen. Mua on tänä vuonna 3 kaksoset merkkistä ihmistä kusettanut ja käyttänyt omien tarkoitusperiensä saavuttamiseen. En ole koskaan tullut toimeen tuon merkkisten kanssa.
Kaksoset sopivat hyvin yhteen toisen kaksosten kanssa tai kaksoset & vaaka. Jousimies voisi myös sopia kaksosten kanssa yhteen.
Horoskoopit on hörhöjä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kämppä?
Tääkö myynnissä
Kyllä.
Linkki myynti ilmoitukseen??
Hahaa, löysinkin ite, hyvä mä.
Mikon kiinteistönvälittäjä exiensä rotua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eron malli saadaan vanhemmilta, joten voi syyttää heitä. Mikko ja ensimmäinen vaimo erosi. Iina ja Minka erosivat. Nyt Mikon toinenkin " liitto " päätyi eroon. Kai ollut avoliitto. Voi nähdä jo miten Iinan ja Minnan lapset toimivat aikuisina " liitoissaan"..
Mallia voi saada vaikka mistä ja silti olla se itsenäinen aikuinen joka osaa tehdä omat päätökset itse, eikä seurata toisten jalanjälkiä. Mielestäni parisuhteet ovat kuitenkin asioita, joihin ei kannata jäädä, jos kokee että joutuu luopumaan liiaksi itsestään, arvoistaan ja vapauksistaan. Kukaan ei voi etukäteen tietää kantaako liitto vuoden vai 40 vuotta, et sinäkään ja siihen ei vaikuta vanhempien toimintamallit. Mikään ei ole huonompaa elämän tuhlaamista kuin jäädä epämieluisaan suhteeseen, oli sen syyt sitten mitkä tahansa.
Ei, vaan tutkitusti vanhempien toimintamallit vaikuttavat omien lapsien toimintaan isosti tässä eroasiassa. Eroajien lapset eroavat moninkertaisesti enemmän kuin yhdessäolevien lapset.
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto oli tämä toinenkin Mikolle.
Mikä kämppä?