Viihde Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus: Ero!
Olikin epäilyttävän imelää käytöstä tv-ohjelmissa tällä pariskunnalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010062186.html
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on kalat ja Hanna kaksonen. Ei ole hyvä mätsi.
Kaksonen talloo herkän kalan maahan.
Kenen kanssa kaksoset ylipäätään sopii yhteen. Mua on tänä vuonna 3 kaksoset merkkistä ihmistä kusettanut ja käyttänyt omien tarkoitusperiensä saavuttamiseen. En ole koskaan tullut toimeen tuon merkkisten kanssa.
Kaksoset sopivat hyvin yhteen toisen kaksosten kanssa tai kaksoset & vaaka. Jousimies voisi myös sopia kaksosten kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Joko mikko on sivaltanut somessa jotain täräyttävää kommenttia?
Sanoo varmaan taas, että kylmäketju katkesi.
Vierailija kirjoitti:
Kuustosen perheessä kaikki ovat eronneet, mutta mikäs siinä. Mitä sitä kituuttamaa huonossa suhteessa.
Miksi kaikki suhteet heillä on huonoja? Pointti: siihen juurisyyhyn kannattais puuttua, mutten ei mikään suhde ikinä toimi. Vääriä toimintamalleja näillä ihmisillä, itsereflektiota lisää ja traumoja päin, muu ei auta.
Mikko on alfa, ottaa kenet vaan haluaakin!
Vierailija kirjoitti:
Kuka yllättyi?
minä yllätyin! Olen itse 55 v ja 10 vuotta uudessa avioliitossa. Ostin joka sanan heidän haastatteluistaan, kuinka ihminen kypsyy ja oppii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se ohjelma oli jossa tämä pari esiintyi? Siinä tuli jo ilmi kuinka erilaisia ovat. Hanna on levoton ja Mikko rauhallisempi. Kertoivat jo siinä riitelevänsä paljon.
Ainakin Maria Veitola kävi yökylässä luonaan.
Heillä oli myös oma yhteinen ohjelma Kimpassa:
Pariskunta Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus vierailee kymmenen tunnetun suomalaisparin luona tutustumassa suhteiden saloihin. Hanna ja Mikko selvittävät, mikä saa pariskunnat pysymään yhdessä? Miten on selvitty silloin, kun tahtoa on kysytty enemmän kuin tunnetta? Mikä on ollut parisuhteen kovin paikka, ja mikä saa vuosienkin jälkeen syttymään? Mikko ja Hanna käyvät kylässä muun muassa Jouni ja Mari Hynysen, Jone Nikulan ja Hanna Karttusen, Merja Larivaaran ja Kari-Pekka Toivosen, Jukka-Pojan ja Teija Stormin sekä Satu Silvon ja Reidar Palmgrenin luona. Sarjassa Mikko ja Hanna laittavat myös itsensä peliin ja jakavat kokemuksiaan omasta parisuhteestaan. Kimpassa-sarja perustuu ruotsalaiseen menestysformaattiin Tillsammans med Strömstedts. Kotimainen keskusteluohjelma.
Ehtiikö Lotta Hintsa saada iinan skidille sisaruksen ennenkuin sebbi laittaa jo seuraavaa pullaa toisaalla uuniin.
Oliks toi Tuure Boeliuksen mutsi?
Se oli tuo Kimpassa-ohjelma missä Hanna kertoi, että kun he olivat riidelleet hän liimasi jonkun lakanan tms. seinälle jossa luki "Hengitä" tai jotain sellaista.... muistaako kukaan paremmin.
Luulen että tyttäret on alkaneet erojensa jälkeen käyttää isän lastenhoitopalveluita tiheästi ja erityisemmin etukäteen ilmoittelematta. Ja ovat muutenkin notkuneet jatkuvasti nurkissa täyshoidolla nuolemassa haavojaan.
Ei minullekaan sopisi, jos omat lapset olisin saanut kasvatettua kovalla työllä itsenäisiksi ja omillaan pärjääviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuustosen perheessä kaikki ovat eronneet, mutta mikäs siinä. Mitä sitä kituuttamaa huonossa suhteessa.
Miksi kaikki suhteet heillä on huonoja? Pointti: siihen juurisyyhyn kannattais puuttua, mutten ei mikään suhde ikinä toimi. Vääriä toimintamalleja näillä ihmisillä, itsereflektiota lisää ja traumoja päin, muu ei auta.
Ainakin Iina mennyt mielestäni miehen ulkonäkö edellä, ehkä myös siskonsa Minka.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tyttäret on alkaneet erojensa jälkeen käyttää isän lastenhoitopalveluita tiheästi ja erityisemmin etukäteen ilmoittelematta. Ja ovat muutenkin notkuneet jatkuvasti nurkissa täyshoidolla nuolemassa haavojaan.
Ei minullekaan sopisi, jos omat lapset olisin saanut kasvatettua kovalla työllä itsenäisiksi ja omillaan pärjääviksi.
Miten sulle sopisikaan, kylmä ihminen.
Olivat oikeasti naimisissa joten heräs kysymys, et oliko avioehtoa?
Vierailija kirjoitti:
Ehtiikö Lotta Hintsa saada iinan skidille sisaruksen ennenkuin sebbi laittaa jo seuraavaa pullaa toisaalla uuniin.
Nopealiikkeinen oli Sebu jo Annika Metsäkedon kanssa seurustellessaan.
Metsäketo kertoo, miten Rejman työskenteli tuolloin baarimikkona Sedu Koskisen yökerhossa. Pitkät ja myöhäiset illat herättivät Metsäkedon epäilykset, joten hän päätti tutkia miehen puhelimen.
Sisältö oli pääasiassa se, että olisitpa täällä ja kamalaa, kun joudut menemään sinne kotiin. En kertonut Sebulle koskaan, että olin nähnyt viestejä, vaan sanoin kuulleeni kaupungilta huhuja hänen sivusuhteestaan. Pyysin rehellisyyttä, ja Sebu kielsi kaiken.
Metsäketo suuntasi työmatkalle ja vaati Rejmania tekemään valintansa.
Kotiin palattuani asunto oli tyhjä: Sebu oli muuttanut seuraavan tyttöystävänsä luokse. Emme koskaan puhuneet asiasta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c39934fc-c874-46ad-b531-6c690b…
Mitä ihmettä?
Täytyyhän autokin vaihtaa nuorempaan muutaman vuoden välein.
Epäilinkin jotain tuollaista kun näin kämpän myynnissä. Onkohan Mikko löytänyt nuoremman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopealiikkeinen oli Sebu jo Annika Metsäkedon kanssa seurustellessaan.
Metsäketo kertoo, miten Rejman työskenteli tuolloin baarimikkona Sedu Koskisen yökerhossa. Pitkät ja myöhäiset illat herättivät Metsäkedon epäilykset, joten hän päätti tutkia miehen puhelimen.
Sisältö oli pääasiassa se, että olisitpa täällä ja kamalaa, kun joudut menemään sinne kotiin. En kertonut Sebulle koskaan, että olin nähnyt viestejä, vaan sanoin kuulleeni kaupungilta huhuja hänen sivusuhteestaan. Pyysin rehellisyyttä, ja Sebu kielsi kaiken.
Metsäketo suuntasi työmatkalle ja vaati Rejmania tekemään valintansa.
Kotiin palattuani asunto oli tyhjä: Sebu oli muuttanut seuraavan tyttöystävänsä luokse. Emme koskaan pu
Ihana tarina. Tosielämän ryysyistä rikkauksiin.
Baarimikko sebbi - matkani maineeseen ja suomalaisen viihde-eliitin lakanoihin.
Sanoma WSOY 2024
Kansikuvana sebbi punaisella matolla.
Saattaa olla, mutta Kuustosesta jäänyt itselleni mielikuva pohdiskelevasta tyypistä ja tämä Hanna tosiaan pohdiskeli, jopa liikaakin. :D