Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron nyt mitä tunnen töissä (yleisesti) (jatkan aihetta)

Vierailija
15.12.2023 |

Tämä ei siis koske yhtä ainutta työpaikkaa,t vaan aikalailla kaikkia.

Tunnen olevani aina jokin ihmeellinen magneetti, joka vetää puoleensa pomot ja kaikki pomoa alemmat henkilöt kyttäämään, ohjaamaan, patistelemaan jne. Minua. Aina minua. 

Tietenkin tajuan, etten ole kirjaimellisesti ainoa, joka tätä kokee, mutta tajuan myös sen, että ku olen työskennellyt tuntikausia ja erehdyn seisoskelemaan tai istuskelemaan hetken tekemättä mitään, ovat pomot ja mitkä lie vuoropäälliköt (tai sen tyyliset) salamana kimpussani torumassa minua siitä, etten tee mitään.

Kun on annettu SELKEÄSTI kaikille tiedoksi jokin ohje, eikä joku sitä noudata, ei kukaan sano siitä yhtään mitään. Jos minä en noudata sääntöä, niin aivan satavarmasti kuuluu perästä. 

Minua oikein ahdistaa olla tällainen magneetti työpaikoilla. Tuntuu, etten saa ikinä työskennellä rauhassa tasavertaisena muiden kanssa. Jos joskus siinä onnistun edes hetken, vaatii se kauheaa piileskelyä, matalaa profiilia jne. Ikinä en koe, että voin olla täysin rennosti töissä ja olla RAUHASSA kuten kaikki muut!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi syytä katsoa ensin peiliin.

Vierailija
2/2 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olisi syytä katsoa ensin peiliin.

Niin eli kun olen työskennellyt tuntikausia ja huilaan hetken, niin on minun vikani kun saan pomot ja muut kimppuuni. Loogista. Katso sinä vaan sinne peiliin, jos edes uskallat kohdata kuvatuksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan