Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku uuvatti söi tänään lounaalla ravintolassa sushia haarukalla

Vierailija
15.12.2023 |

🤦🏼 kuinka juntti voi ihminen olla? 

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikalla vedän itse usein, saa sitten samalla lapioitua keitot. En oo jaksanu nähdä vaivaa opetella puikkojen käyttöä, kun kerran länsimaisetkin välineet on olemassa.

Vierailija
42/57 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhun se jokatapauksessa menee vaikka sen söis hitto lusikalla. Ihmiset ja niiden säännöt. Ei ruokailusta tarvi tehä taidetta jos ei halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika juntti oot ap ihan ite.

Vierailija
44/57 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta ja hirveetä. Toivottasti ta poit tyypin ettei enää sikaile tuolla tavalla? P.S. Kannasko sun käydä juttelemassa jonkun lääkärin luona?

Vierailija
45/57 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä?`Se sushihan on merilevään kääritty. Ottaa sormin vain siitä pallerosta kiinni ja ääntä kohti. Siinä mikään likaannu. 

Vierailija
46/57 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ranualla lyödään miestä metrin halolla, vaikka pinossa ois ollut pienempääkin.

Vierailija
47/57 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen uuvatin olen nähnyt syövän karjalanpiirakoita veitsellä ja haarukalla, evakko mummoni kääntyilisii haudassa jos tietäisi. 

Vierailija
48/57 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyvän kallista syödä ravintoloissa. 

Teen ruoat itse. 

Vierailija
49/57 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen omaa alkuperäissushia - suolakalaa ja uusia perunoita siis - ainakin saa syödä haarukalla.

Vierailija
50/57 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä?`Se sushihan on merilevään kääritty. Ottaa sormin vain siitä pallerosta kiinni ja ääntä kohti. Siinä mikään likaannu. 

niitä on monenlaisia. niitä susheja. tai sitä sushia. no silti. 

Vierailija
51/57 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sushien syöminen..on yhtäkuin junttia,raakaa matokalaa hyi,syökää pallokala kokonaisena niin loppuu teilläkin höpöttäminen

Vierailija
52/57 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro, että missä käyt syömässä sushia, niin taatusti tulen sinne syömään sushia wasabin kera haarukalla ja veitsellä ja otan 10x kaveria mukaani!!!!

Vierailija
53/57 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan yksi lysti miten ihmiset syövät ruokansa. Jos joku haluaa syödä suhinsa tai keittonsa haarukalla niin antaa mennä vaan.

No mun mielestä se on kyllä ällöttävää, jos joku nuolee veistä.

Vierailija
54/57 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön kaiken puukolla. Ruislimpusta on varsinkin hyvä veistää apetta ja sitten voita särpimeksi. 

Vierailija
55/57 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi työkaveri söi ensimmäistä kertaa sushia meidän kanssa ja ei ollut aiemmin puikkoja käyttänyt. Vähän ajan päästä tarjoilija toi lusikan hänelle, ei osannut raukka pitää sitäkään kädessä oikein vaan söi kuin taapero lusikka nyrkissä. Kyllä hävetti!

Lapsuudessani ruokailutavat kaikkinensa olivat kunniassa. Nyt ikäihmisenä ei lusikalla syönti onnistukaan joka päivä, jos hermopinne vaivaa. Älä turhaan häpeile toisten puolesta, vain omaa käytöstä kannattaa...

Vierailija
56/57 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sush siunakkoon!

Vierailija
57/57 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokku jaappanin ihmiset syö puutikuilla, on se heidän ongelmansa. Länsimaissa on keksitty kaikenlaista kivaa, kuten veitset ja haarukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä