Joku uuvatti söi tänään lounaalla ravintolassa sushia haarukalla
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ja oikeasti haarukalla sushien syöminen on helkutin paljon vaikeampaa kuin puikoilla.
Onhan se varmasti hankalaa puikoillakin jos on kasvanut metsässä susien kasvattamana.
AP katseli taas itseään peilistä kun oli syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön sushin sormin.
Sormin tai puikoilla on ok. Haarukalla syö vain todelliset takamaiden junttiurpot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oikeasti haarukalla sushien syöminen on helkutin paljon vaikeampaa kuin puikoilla.
Onhan se varmasti hankalaa puikoillakin jos on kasvanut metsässä susien kasvattamana.
Olipa paska vitsi
Olenpa nähnyt jonkun syövän hampurilaistakin veitsellä ja haarukalla. Juntteja riittää.
Minulle on ihan yksi lysti miten ihmiset syövät ruokansa. Jos joku haluaa syödä suhinsa tai keittonsa haarukalla niin antaa mennä vaan.
Ja sä sivistyneesti kyyläsit silmämunat tykyttäen.
Haarukan käyttäminen on käytännöllistä ja siistiä. Eivät sormet likaannu.
Vierailija kirjoitti:
Olenpa nähnyt jonkun syövän hampurilaistakin veitsellä ja haarukalla. Juntteja riittää.
Kyllä ns. ravintolahampurilainen syöfään käyttäen veistä ja haarukkaa. Mäkkärin mössöt käsin.
Mä söin just eilen kotona sushia lusikalla. Normaalisti syön puikoilla mutta nyt on käsi niin kipeä että ei vaan pystynyt.
Sushihullu se jaksaa tasaisin väliajoin pöyristyä. Syötkö muuta kuin sushia? Se on jo niin passé.
Henkilöllä voi olla vaikka nivelongelmia, käden koordinaatio- tai hermorataongelmia, ym. terveydellisiä ongelmia, jolloin puikoilla syöminen on vaikeaa tai mahdotonta. Kuinka juntti pitää olla, ettei ymmärrä tällaista asiaa?
Onneksi ei sentään hampurilaista. Olisi olut nolo näky kun hampurilaista syödään välineillä.
itte vedän lusikalla kaiken saatana
Yksi työkaveri söi ensimmäistä kertaa sushia meidän kanssa ja ei ollut aiemmin puikkoja käyttänyt. Vähän ajan päästä tarjoilija toi lusikan hänelle, ei osannut raukka pitää sitäkään kädessä oikein vaan söi kuin taapero lusikka nyrkissä. Kyllä hävetti!