Jopa on "karuja" hotelleja Suomen joulukaupungissa - Turussa!
Aika kurjaa, että esimerkiksi Scandic Hotel Hamburger Börs:issä läheskään kaikki hotellissa yöpyjät
eivät saa osallistua aattoillan buffet illalliselle, koska hotelliin tulee "ulkopuolisia" syömään. Scandic
Hotellit HÄVETKÄÄ!
Kommentit (145)
Mulle kävi tänään vuonna jopa niin, etten saanut paikkaa Kouvolan hotellin illalliselta. (Kouvolassa olin, koska oli pakko jos joku ihnettelee)
Nopeat syö hitaat tässä asiassa. Aamupalan saa hotellilla ja se riittää. Muut ateriat on varattava.
Vierailija kirjoitti:
Hamburger Börs:issä on kuulemma aattoillan Buffet varattu loppuun jo syys-lokakuussa!
Niin? Luuletko että ravintola pitää pöytiä tyhjänä koska joku majoittujaa saattaa haluta syödä siellä? Ei, tottakai pöydät myydän mahdollisimman nopeasti täyteen.
No, eipä vaikuta Scandic Hamburger Börs:in palvelutaso kovin korkealta.
Eihän tuollainen käy. Asiakashan on "kuningas".
Jääkää pois sieltä, jos ei kerran palvelu pelaa!
Suomalaiset eivät tunnu osaavan vaatia palveluita.
Mitä tuollaisiin mahdollisiin korona-ja influessakeskittymiin edes ängette?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen usein puolestani (joutunut) yöpymään jouluaaton länsimaisissa hotelleissa, ja aina minut "on mahdutettu"
mukaan joskus "keskiyön" ruokailuun. Terveisiä maailmalta. Suomi on osa itää!
Eiköhän myös ap saisi ruokaa jos olisi yksin liikkeellä, mutta ilmeisesti haluaisi isolla seurueella syömään tietyssä kattauksessa jouluaattona parin viikon varoitusajalla. Siinä tilanteessa pitää hiukan ennakoida.
Kannattaa suunnata suoraan ruotsinlaivalle. Ei tarvitse edes kamelikuskin sompaamaa taksia.
Muuten... mikäköhän olisi Turun tasokkain hotelli. Tuo ko. se ei ainakaan ole?
Vierailija kirjoitti:
Muuten... mikäköhän olisi Turun tasokkain hotelli. Tuo ko. se ei ainakaan ole?
saattaa vaikka ollakin, jos joulubuffet on varattu jo syyskuussa.
Itse asun siinä naapurustossa, Sokos-hotellissa. Sieltä on jo kahtena vuotena soitettu mulle ja kysytty, haluanko aaton ruokailun. Heillä taisi olla vapaata vielä tällä viikolla, koska varasin huoneenkin vasta vähän aikaa sitten. Tosin yövyn yksin, ehkä yhdelle saisi helpommin paikan. Olen kiitellyt soitosta, vaikken tarvitsekaan pöytää.
Ne paikat illalliselle menee varausjärjestyksessä, nopeat syövät hitaat. Voihan sitä mennä toiseen ravintolaan illalliselle.
Scandic aivan kusinen tusinaketju muutenkin. Paras hotelli Turussa on Seurahuone.
Mahtavaa, että Sokos-hotelli palvelee asiakasta noin hienosti. tuo on kiva juttu asiakkaan kannalta!
Kun varasitte ne hotellihuoneet, miksi ette varanneet samalla kertaa sitä jouluaaton buffetillallista? Varsinkin jos teitä on iso porukka, kuten kerroit. Vai kävikö tuossa niin että varasitte huoneet suht. myöhään ja sitten selvisi että jouluaaton buffetillallinen onkin jo varattu täyteen? Asia olisi pitänyt selvittää ENNEN sitä huonevarausta!
Olimme viime jouluaattona Helsingissä hotelli Vaakunan ravintolassa jouluillallisella. Varasimme sen hyvissä ajoin, mutta emme varanneet huonetta koska asumme alle 10 minuutin kävelymatkan päässä. Siitä päätellen että niin monella oli ulkovaatteet mukana, sanoisin että ainakin puolet jouluillalliselle osallistujista ei asunut hotellissa. Tämä on täysin normaalia! Ei Suomessa kaupungeissa ole yhtään hotellia joka ei ottaisi "ulkopuolisten" varauksia hotellin ravintolaan, oli sitten vaikka jouluaatto. Onhan heillä paljon myös asukkaita jotka syövät muualla, esim. perheensä kanssa.
Ainoa poikkeus jonka tiedän on Haikon kartano, jossa jouluaattoillan myöhempi kattaus on vain hotellivieraille (heillekin aaton aiempaan kattaukseen otetaan myös muita). Mutta heillä se johtuu siitä että hotelli on keskellä ei-mitään joten he voivat olettaa että kaikki asukkaat myös haluavat syödä illallisen hotellissa.
Tänä vuonna muuten päätimme myös yöpyä Vaakunassa jouluaatto-joulupäivä välisen yön, niin että illallisen jälkeen on kiva vain siirtyä huoneeseen. Illalliselle toki varasimme pöydän heti kun olimme tehneet huonevarauksen.
Sokos-hotellin palvelu kuulostaa hyvältä!
Suunnatkaa Turussa Seurahuoneelle!
No, onpas huono taso sitten jos vain pari tähteä max.