Jopa on "karuja" hotelleja Suomen joulukaupungissa - Turussa!
Aika kurjaa, että esimerkiksi Scandic Hotel Hamburger Börs:issä läheskään kaikki hotellissa yöpyjät
eivät saa osallistua aattoillan buffet illalliselle, koska hotelliin tulee "ulkopuolisia" syömään. Scandic
Hotellit HÄVETKÄÄ!
Kommentit (145)
Jouluna on "poikkeusolot" monissa hotelleissa.
Ottakaa omat eväät mukaan! Ja paljon joulumieltä!
Minä yövyn työni puolesta usein hotelleissa. Yhdessäkään hotellissa ei pidetä pöytiä hotellivieraille , vaan mikäli haluat varmistaa että mahdut pitää tehdä pöytävaraus. Kenelle tämä tulee yllätyksenä oikeasti?
Hänhän sanoi, että pöytävarauksia ei enää otettu vastaan pari viikkoa sitten.
Kyllä Turku on ihana joulukaupunki.
Eiköhän tuollaisesta hotellista pari matkailijaa aina ruokaa saa.
Ainahan voitte boikotoida Börssiä tulevaisuudessakin, jos katsotte olevanne kaltoinkohdeltuja!
Tulkaa Turkuun vaan. Kyllä täällä kivoja hotelleja ja ravintoloita riittää.
Onko pakko mennä sinne Scandic hotellin huonoon palveluun? Muuta nyt sitä varausta!
Toimittaako ne huonepalvelulla ruokaa huoneeseen? Tilaa sitä kautta.
Kupittaan Cittari on auki 24/7, sieltä saa kaikkea hyvää mukaan otettavaa ruokaa hotellihuoneeseen.
Ja kadun toisella puolella S-Market Wiklund on aattona auki klo 18:aan, sieltäkin löytyy evästä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikilla hotellissa yöpyjillä ole muka oikeus syödä hotellin ravintolassa?
On oikeus, mutta jos kattaus on jo loppuunmyyty, ei onnistu.
En ole ap, mutta kenelle tulee mieleen, että pöytävaraus aattoillalle pitäisi tehdä jo syyskuussa?
Täältäkin pointsit Kupittaan Cittarille! He osaavat palvelun, mikä Suomessa usein ontuu!
Täältäkin pointsit Kupittaan City-marketille, vaikka kotijoulun vietämmekin!
Naurattaa koko ketju ja aloittajan pöyristys!
Hotellien ravintolat eivät mitenkään ole varattuja vain hotellin asiakkaille. Esimerkiksi yritykset usein järjestävät illallisia/tapahtumia nimenomaan hotellien ravintoloissa, koska tilat ovat suuret ja voidaan palvella isoja ryhmiä.
Missä maailmassa aloittaja elää jos kuvittelee että ei tarvitse varausta tehdä aattoillan syömingeille?
Minä olen usein puolestani (joutunut) yöpymään jouluaaton länsimaisissa hotelleissa, ja aina minut "on mahdutettu"
mukaan joskus "keskiyön" ruokailuun. Terveisiä maailmalta. Suomi on osa itää!
Vaihtakaa varaus pois tuosta hotellista.