Oston vaimolle joululahjaksi imurin (300€)
Kallis oli mutta toivottavasti mieleinen. Itse saan luultavasti 5€ alennuskalsarit. Mitä olette ostaneet vaimoille?
Kommentit (50)
Muistan lopun ikääni sen kun isä osti äidille kodinkoneen joululahjaksi.
Kuuluuko ap lahjaan, että sinä hoidat imuroinnin koko seuraavan vuoden vai mikä tässä on se lahja?
Rannekellon, hän toivoikin uutta kelloa lahjaksi.
Käytätkö sä teidän vanhaa imuria jatkossa kun imuroit? Kai sä kuitenki imuroit vähintään puolet kerroista?
Porvoossahan tää tapahtu, mutta silti
No jos hän toivoi sitä, niin hieno ostos. Jos ei, niin sitten taisit ostaa sen itsellesi joten parempi opetella myös käyttämään sitä.
Kylläpäs on kriittistä väkeä. Itse ilahtuisin, jos saisin kunnon imurin.
Onko vaimosi imuteho heikentynyt?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko ap lahjaan, että sinä hoidat imuroinnin koko seuraavan vuoden vai mikä tässä on se lahja?
Siis kallis imuri on se lahja. En ostanut halvinta, ei viitsi pihistellä että on iloisempi vaimo.
Kultainen korusetti, korvikset, ranneketju ja kaulaketju. Olen joka joulu ostanut vaimolleni vain koruja.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on kriittistä väkeä. Itse ilahtuisin, jos saisin kunnon imurin.
Tuolla hinnalla ei saa kunnon imuria vaan sellaisen perusimurin.
Mä toivon saavani mieheltäni uuden kunnollisen hylsysarjan ja itse ostin hänelle kunnon hallitunkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kallis imuri on se lahja. En ostanut halvinta, ei viitsi pihistellä että on iloisempi vaimo.
Ehkä sä saat sitten vaikka induktiolieden, jonka kanssa puuhastella. Ihan yksinoikeudella.
Lapsellista ostaa aikuiselle lahjoja. Noloa.
Timanttisormus, eikä ole mikään kihlasormus, halusin vain muuten ilahduttaa häntä.
Toivottavasti löysit hyvästä tarjouksesta, kun se hyvä maksaa reilusti enemmän kuin tuon.
Tosin sinä ja pojat saatte yhä jatkaa niitä imurointeja.
Minä ostin 500 euron Dysonin itselleni. Siinä on yksi vika: ei siivoa itsekseen, mutta muuten kyllä tehokas.
oli hienosti "ostottu", toivottavasti saat mätiä kananmunia, typerys. Imurin ostajalle tämä viesti.
Hienoa. Tuleva ex-vaimosi tarvitsee imuria uuteen kämppäänsä.