Oston vaimolle joululahjaksi imurin (300€)
Kallis oli mutta toivottavasti mieleinen. Itse saan luultavasti 5€ alennuskalsarit. Mitä olette ostaneet vaimoille?
Kommentit (50)
Työkaveri osti aikoinaan vaimolleen äitienpäivälahjaksi moottorisahan, kun sille oli mökillä tarvetta. Onneksi vaimo oli niin huumorintajuinen, ettei alkanut riehua sahan kanssa.
Ulkomaanmatkan, pääsee yksin rentoutumaan stressaavan vuoden jälkeen.
Mie lahjotin muslimeille joulukinkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on kriittistä väkeä. Itse ilahtuisin, jos saisin kunnon imurin.
Tuolla hinnalla ei saa kunnon imuria vaan sellaisen perusimurin.
Voi voi kun meille köyhille 300€ "perus" imuri on sellaista luksusta, mistä ei ole varaa kuin haaveilla.
T. Ensimmäinen imuri roskislöytö, moneen kertaan korjattu. Toinen (nykyinen) imuri viidellä kympillä Lidlistä.
Aloittajalla ei ole rahasta puutetta.
Vierailija kirjoitti:
oli hienosti "ostottu", toivottavasti saat mätiä kananmunia, typerys. Imurin ostajalle tämä viesti.
Tällä asenteella alkaa parisuhde kukoistamaan!
Voi kultaseni, ostin itsekin sinulle imurin! Voidaan imuroida yhdessä.
Yöpaituli ja pörrösukat. Olisin voinut ostaa muutakin mutta ei halunnut kuin nuo.
Pitäiskö tehdä sama? Minähän meillä kuitenkin imuroin ja vanha imuri alkaa olla jo tehoton.
Ilahtuisin kunnon imurista. Koruja en pidä kuin juhlissa ja silloinkin äidin perintökoruja. Hyvä ostos.
Paras joululahjani ikinä, robotti imuri 🥰
Robotti imurikin on keksytty. Muuten olen sitä mieltä, ettei siivousvälineet ole lahja. Kai se sinunkin intresseissä on pitää koti puhtaana?
Vaimolle ostan fairya, lateksihansikkaat, imuriin pusseja, juuriharjan, tiskiharjaan päitä, kalkinpoistajaa, moppiin uuden pään, wc raikasteita, wc ankkaa, uunin puhdistajaa ja suklaalevyn.
Kuusi pakettia Fazerin 200g suklaalevyjä, oli tarjouksessa kympillä.
Jo tarvitsette uuden imurin, niin olisiko sellaisen voinut ostaa ilman, että se täytyy antaa lahjaksi?
Tuon imurilahjan kruunaisi itsetehty lahjakortti, jossa oikeutat lahjansaajan itse käyttämään uutta imuriaan niin kauan kuin se toimii. Sen jälkeen ilmoitat, että panostit ihan kunnolla ja ostit kymmenen vuoden jatkotakuunkin.
En tiedä ajattelenko asiat liian monimutkaisesti, mutta mielestäni siivousväline (oli se sitten imuri, vessaharja tai mikä vaan) omalle puolisolle ei oikein ole hyvä lahja.
Vaimon lahjaa en paljasta mutta naisystävälle ostin uuden auton. Voi olla ettei hän sillä halua ajaa mutta ajanpahan sitten itse.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko ap lahjaan, että sinä hoidat imuroinnin koko seuraavan vuoden vai mikä tässä on se lahja?
No vtu, kai se vaimokin voi imuroida. Lahja on se imuri, ei ylimääräiset palvelut.
Kodinkoneet ym siivousvälineet ovat normaaleja arjen käyttötavaroita. Täytyy olla todella urpo jos puolisolle ostaa sellaisen lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri osti aikoinaan vaimolleen äitienpäivälahjaksi moottorisahan, kun sille oli mökillä tarvetta. Onneksi vaimo oli niin huumorintajuinen, ettei alkanut riehua sahan kanssa.
Minä sain yhtenä äitienpäivänä traktorikuormallisen hevosenlantaa 🤗
Voi voi kun meille köyhille 300€ "perus" imuri on sellaista luksusta, mistä ei ole varaa kuin haaveilla.
T. Ensimmäinen imuri roskislöytö, moneen kertaan korjattu. Toinen (nykyinen) imuri viidellä kympillä Lidlistä.