Miksi naiset luulevat että miehet haluavat vain sitä yhtä asiaa? Itse haluaisin antaa ja saada lämpimää emotionaalista kosketusta ja
sielujen yhteensulautumista. Sanoittaisimme tunteet ja halaisimme sulavan universaalisti ykseyden yhteensulautumaan.
M42
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että aloituksen lauseilla rivi _haaroja aukeaisi_ saman tien.
Niin mies/miehet luulisi/vat ja samalla paljastuu että sepä se eka ja vimppa perimmäinen tarkoitus onkin.
Oho ei se larppaus, teeskentely ja valheellisen katteeton hyvesignalointi kauaa pysy = noloa ja läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Koska ette te miehet halua siveitä naisia. Jonotatte henkenne uhalla tatuoidun tissitoppia pitävän jännärin luo. Tehän tässä sytytte metsästäjän katseesta!
Ja vielä ihmettelet, miksi niitä hyviä ei löydy. Ihan itse - omalla käytökselläsi - ajat sellaiset karkuun
Vierailija kirjoitti:
Ovat varattuja. Välillä Tinderin ulkopuolella kohtaa aivan ihania miehiä, joista tulee heti lämmin fiilis ja heistä huomaa, kuinka kunnioittavia ovat naista kohtaan. Ei ole ollenkaan sellaista ällöttävää seksinkiiltoa silmissä. Ja joka ikinen kerta paljastuu, että nämä miehet ovat varattuja. Sitten kun menee sinne Tinderiin selaamaan tarjontaa, ei ikinä osu tällaisia miehiä kohdalle. Jos joka malttaakin olla viestittelyvaiheessa asiallinen, viimeistään ensimmäisillä treffeillä paljastuu, mikä hänellä on oikeasti mielessä.
Eivät kaikki. Olet vain liian sokea näkemään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat varattuja. Välillä Tinderin ulkopuolella kohtaa aivan ihania miehiä, joista tulee heti lämmin fiilis ja heistä huomaa, kuinka kunnioittavia ovat naista kohtaan. Ei ole ollenkaan sellaista ällöttävää seksinkiiltoa silmissä. Ja joka ikinen kerta paljastuu, että nämä miehet ovat varattuja. Sitten kun menee sinne Tinderiin selaamaan tarjontaa, ei ikinä osu tällaisia miehiä kohdalle. Jos joka malttaakin olla viestittelyvaiheessa asiallinen, viimeistään ensimmäisillä treffeillä paljastuu, mikä hänellä on oikeasti mielessä.
Kai mä nyt itse tiedän paremmin?
Woke ilmiannettu: Miehen esineellistäminen.
Hyi, olen kohdannut hipsuttelumiehen, ei koskaan enää.
Minulle ei nyt ihan selvinnyt, että tahtooko ap myös sitä yhtä vai ei?
Miksi naiset luulevat että miehet haluavat vain sitä yhtä asiaa? Itse haluaisin antaa ja saada lämpimää emotionaalista kosketusta ja... pillua. Ehkä ensin sitä pillua.
Juuri näin.Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuu siitä, että n. 10% miehistä pökkii kaikkea mikä liikkuu ja on taitavia siinä, joten 90% naisista saa kokea tällaisen miehen, jopa useampaan kertaan, sanotaanko esim. 6x.
20% miehistä pökkii sitten useimpia, mitkä liikkuu, ja pärjää siinä kohtuullisesti, joten yli 60% naisista saa kokea tällaisen miehen muutama kerran, olkoon vaikka 3x.
30% miehistä pökkii sitten sitä ainoaa, mikä hänen ympärillään liikkuu, eikä muuta pöki, joten 30% naisista pääsee tähän käsittelyyn, todennäköisesti pitkäksi aikaa.
40% miehistä ei pöki mitään, tai ehkä kerran, ja naista 10% saa kokea tämän ihmeen.
Prosenttiluvut on hatusta, tietenkin, mutta pointti on se, että pieni osa miehistä on seksuaalisesti hyvin aktiivisia, ja he luovat kuvan miesten seksuaalisuudesta, kunnes nainen sitten joku kaunis päivä osuu tuohon 30% miesten joukkoon, löytää vihdoinkin miehen, joka ei ole sika, ja ottaa siitä puolison.<
Eivät naiset niin luule, mutta eivät he halua täysnössöä miestä. Miehen pitää olla ennen kaikkea mies ja mies osaa ottaa ohjat ja olla itsevarma sekä halukas seksin suhteen. Tämän lisäksi mies voi olla tietyllä tapaa tunteellinen ja osata olla läsnä ja valmis tiettyyn rajaan asti olemaan avoin. Mutta pelkkää tunnetta ja höpönlöpön "emotionaalista yhteyttä" etsivä mies nyt on pelkkä neiti, eikä neitien seura naisia kiinnosta.
No tuohan on opetettu naisille ja tytöille jo lapsesta/ teinistä asti, että pojat ja miehet haluavat vain yhtä asiaa ja jatkuvasti on suojauduttava heiltä. Näkee nykyään keskustelussa seksuaalirikoksista: " kyllähän naisen/tytön olisi pitänyt tietää, että jos menee miehen asunnolle tai hotellihuoneeseen, niin ei se mitään jutella halua, vaan seksiä tulee vaikka väkisin".
Tusinanönnönnöölle ei heru mitään lämmintä.
Jännä mies haluaa aina pesää ja se onkin juuri se asenne josta naisetkin tykkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useiden tutkimusten mukaan miehet ovat romanttisempia kuin naiset. Naiset ovat kylmiä ja laskelmoivia.
Onhan se mahdollista, mutta missä ne kaikki romanttiset miehet on vai onko ne jo kaikki varattuja?
Ei niitä ainakaan yöelämässä tapaa eikä niitä vaikuta olevan tällä palstallakaan. Kaikki on vaan heti piIIua vailla ja ihan sama vaikka ei naista edes seksi hotsittaisi niin aina sitä silti voi antaa. Ei se järvi soutamalla kulu, ehe ehehe.
Tosi romanttista juu. Mä tahtoisin nauttia siitä ajasta kun on vasta ihastumassa toiseen ja pelkkä hipaisu saa perhoset villiintymään. Sille seksille on sitten vaikka loppuelämä aikaa, mutta tuota alkuvaihetta ei saa takaisin enää ikinä. Sitä ei pitäisi tärvellä tuollaisella joutavalla hoppuilulla.
Mutta kyllähän se p*llukin tuntuu kuluvan kuitenkin, koska sehän on ihan huono lukkokin joka aukeaa monella avaimella..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai mä nyt itse tiedän paremmin?
Että olet sokea? Toivottavasti