Miksi naiset luulevat että miehet haluavat vain sitä yhtä asiaa? Itse haluaisin antaa ja saada lämpimää emotionaalista kosketusta ja
sielujen yhteensulautumista. Sanoittaisimme tunteet ja halaisimme sulavan universaalisti ykseyden yhteensulautumaan.
M42
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta voisi saada tuota aloituksessa kuvattua, kunhan ei tarvitsisi harrastaa seksiä. :( Mutta siihen se lopulta kuitenkin kaatuu kaikkien miesten kanssa. :(
Eli sun kannattaisi laihduttaa että saisit itsetuntoa ja sekstailuhalut.
En halua harrastaa yhdyntää, orgasmin saa yksinkin.
Parisuhteeseen kuuluu kylläkin seks* aika olennaisena osana. Jos olisit aseksuaali miehen kanssa, antaisitko ongelmitta hänen käydä tyydyttämässä s eksuaaliset tarpeensa muualla? Useimille ihmisille s*ksi on ihan perustarve. Ei välttämättä oikeus, mutta tarve silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useiden tutkimusten mukaan miehet ovat romanttisempia kuin naiset. Naiset ovat kylmiä ja laskelmoivia.
Voi, minä olisin kyllä romanttinen. Saisi olla seksiäkin mutta myös hellyyttä, voisi vain olla sylikkäin ja silitellä ja kertoa kuinka paljon toista rakastaa, kuiskata kauniita sanoja korvaan, käydä kävelyllä pitäen välillä kädestä kiinni, tehdä toista ilahduttavia juttuja kuten yllätysaamupalan sänkyyn.
Missä olisi minulle hellä ja romanttinen mies
Kun olen toiminut kuvailemallasi tavallasi naisteni kanssa, ovat 9/10 säpsähtäneet ja sanoneet jotain tyyliin "mitä helvettíä lässytät siinä". Puuttui enää joku "ole mies!"- käsky ääneen.
M41
Voi, tässä olisi erilainen nainen joka rakastaisi antaa rakkautta ja toki myös saada sitä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten tunne-elämästä vaietaan koska miehen seksuaalisuus nähdään likipitäen uhkana, sen sijaan naisten kohdalla sallitaan jopa provokatiivinen käyttäytyminen, se on pelkästään hyväksyttävää naisen omaa itsemääräämisoikeutta ja vapautumista.
Poislukien jännäri naiset, korkean testosteronipitoisuuden omaava mies on naiselle uhka. Suurinosa perheväkivaltaa kokeneista naisista oli yhdessä korkeampaa testotasoa kantavan miehen kanssa. Yleensä tähän liittyy muutakin. Moottorilla käyvä mies todennäköisesti tienaa,kykenee puolustamaan itseään ja perhettään. Valitettavasti moottorin pito saattaa aiheuttaa perhetapaturmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useiden tutkimusten mukaan miehet ovat romanttisempia kuin naiset. Naiset ovat kylmiä ja laskelmoivia.
Voi, minä olisin kyllä romanttinen. Saisi olla seksiäkin mutta myös hellyyttä, voisi vain olla sylikkäin ja silitellä ja kertoa kuinka paljon toista rakastaa, kuiskata kauniita sanoja korvaan, käydä kävelyllä pitäen välillä kädestä kiinni, tehdä toista ilahduttavia juttuja kuten yllätysaamupalan sänkyyn.
Missä olisi minulle hellä ja romanttinen mies
Kun olen toiminut kuvailemallasi tavallasi naisteni kanssa, ovat 9/10 säpsähtäneet ja sanoneet jotain tyyliin "mitä helvettíä lässytät siinä". Puuttui enää joku "ole mies!"- käsky ääneen.
M41
Jos äänesi vielä muuttuisi niissä tilanteissa helläksi ja herkäksi ja tukahtuneeksi tunteiden määrästä, olisin totaalisen myyty.
Mä en voisi olla miehen kanssa, joka taivuttaa lämmin-sanan "lämpimää", oli se kuinka emotionaalisesti lämmin ihminen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta voisi saada tuota aloituksessa kuvattua, kunhan ei tarvitsisi harrastaa seksiä. :( Mutta siihen se lopulta kuitenkin kaatuu kaikkien miesten kanssa. :(
Miksi ei voisi olla sekä aloituksessa kuvattua että s*ksiä??
No niillä tietenkin voi olla jotka sitä haluavat?? Mutta MINÄ en halua seksiä.
Enkä mä en edelleenkään ole missään yleisillä markkinoilla. Mikki ja Tommi. Saan ihan rauhassa olla haluamatta, joten vetäkääpä käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten tunne-elämästä vaietaan koska miehen seksuaalisuus nähdään likipitäen uhkana, sen sijaan naisten kohdalla sallitaan jopa provokatiivinen käyttäytyminen, se on pelkästään hyväksyttävää naisen omaa itsemääräämisoikeutta ja vapautumista.
Poislukien jännäri naiset, korkean testosteronipitoisuuden omaava mies on naiselle uhka. Suurinosa perheväkivaltaa kokeneista naisista oli yhdessä korkeampaa testotasoa kantavan miehen kanssa. Yleensä tähän liittyy muutakin. Moottorilla käyvä mies todennäköisesti tienaa,kykenee puolustamaan itseään ja perhettään. Valitettavasti moottorin pito saattaa aiheuttaa perhetapaturmia.
Valtaosaan, voisi sanoa melkein kaikkiin, kotiväkivaltartapauksiin liittyy alkoholi. Tätäkin on hyvä miettiä.
Se oma näennäinen paremmuus ja ylimielisyys pitää jotenkin saada perustella, ja koska kunnollisia perusteluja ei oikein ole, pitää keksiä, tyyliin "miehet ajattelevat kaikki näin"
Stereotypiat (lämpimätkään) eivät synny tyhjästä, joten se tiedetään eikä luulla. Parit poikkeukset eivät faktaa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Näin toki ajattelevat irtosuhteissa, sitähän he itsekin. Kuten myös pelkissä seksisuhteissa, siinähän on omat hyvät puolensa. Mutteivät näin ajattele, kun pitempiaikaiseen suhteeseen hakeudutaan - vaikkakin seksi kuuluu asiaan, monet muut asiat ovat näissä usein tärkeämpiä.
Seksi on yksi tärkeinpiä asioita parisuhteessa. Suhde ei toimi ilman seksiä.
T. nainen
Tämä johtuu siitä, että n. 10% miehistä pökkii kaikkea mikä liikkuu ja on taitavia siinä, joten 90% naisista saa kokea tällaisen miehen, jopa useampaan kertaan, sanotaanko esim. 6x.
20% miehistä pökkii sitten useimpia, mitkä liikkuu, ja pärjää siinä kohtuullisesti, joten yli 60% naisista saa kokea tällaisen miehen muutama kerran, olkoon vaikka 3x.
30% miehistä pökkii sitten sitä ainoaa, mikä hänen ympärillään liikkuu, eikä muuta pöki, joten 30% naisista pääsee tähän käsittelyyn, todennäköisesti pitkäksi aikaa.
40% miehistä ei pöki mitään, tai ehkä kerran, ja naista 10% saa kokea tämän ihmeen.
Prosenttiluvut on hatusta, tietenkin, mutta pointti on se, että pieni osa miehistä on seksuaalisesti hyvin aktiivisia, ja he luovat kuvan miesten seksuaalisuudesta, kunnes nainen sitten joku kaunis päivä osuu tuohon 30% miesten joukkoon, löytää vihdoinkin miehen, joka ei ole sika, ja ottaa siitä puolison.
Eli valtaosa miehistä ei ole panomiehiä, mutta pieni osa on, ja käy läpi paljon naisia, jolloin mielikuva vääristyy.
Voihan video mikä aloitus. Hyi hitto. 42 vuotias mies syö jo sinisiä pillereitä, senkö takia päätin on mennyt sekaisin.
N25
Sillä on ainaki hyvä alottaa hommat.
Kuulostaa tosi creepyltä alkaa sulattaa omia osia yhteen jonkun miekkosen kanssa. Eikö normaali seksi riitä näille nykymiehille? Aina pitää jotain outoa sisältyä siihen joko anaalia, tai jotain tämmöistä.
Vierailija kirjoitti:
Koska ette te miehet halua siveitä naisia. Jonotatte henkenne uhalla tatuoidun tissitoppia pitävän jännärin luo. Tehän tässä sytytte metsästäjän katseesta!
😂😂
Miehet projektoivat kirjaimellisesti kaiken ajattelun naisiin.
Ap on todennäköisesti toiminut näin juuri niiden jännempien naisien kohdalla. Ei niitä kiinnosta miehen tunteet, tai joku herkkä lässytys, ne haluaa orkun ja rahaa.
Hyvin huomasi sen Kukko-miljonäärin keissistä tämän tosiseiskan: se j ä nn ä nainen piti taluttaa alttarille parin kuukauden tuntemisen jälkeen, vaikka lasten äidin kanssa oli vain hengailtu ja haahuiltu vuosikausia edes menemättä naimisiin ja sitten seikkailtu muiden naisten kanssa. Kun riittävän j än nä tulee kohdalle, haluaa mies naimisiin välittömästi.
En jaksa olla enää ilmaissiivooja ja ilmaiskokki.
Yksin asuminen ilman parisuhdetta on ihana ajatus.
Olen väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Eilen viimeksi vaimo oli toiveikkaana illalla, jospa hän saisi seksiä lauantain kunniaksi.
Eipä käynyt hänellä flaksi, kävin nukkumaan ja hän jäi katsomaan televisiota. Runkatkoon.
No onpa ikäviä naisia sattunut sulle kohdalle. Me ollaan molemmat mieheni kanssa tuollaisia halihalipusipusi-tyyppejä. <3 Ehkä sinäkin vielä sellaisen löydät.