Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

** Enskattarien IV treffit la 20.1.2007 Ravintola Amarillo, Hki **

05.01.2007 |

Nyt on pöytävaraus hoidettu. Eli lauantaina 20.1.2007 meitä odottaa Ravintola Amarillossa Helsingissä pöytä, ja lastenvaunujen on ilmoitettu saapuvan myös:=)

Ruokalistaan voit käydä tutustumassa osoitteessa http://www.amarillo.fi/

Laittakaahan vahvistus tänne kaikki, jotka pääsevät tuolloin paikalle saapumaan! 10hlölle pöydän varasin ja jos isompi porukka kassaan saadaan, niin ilmoittelen ravintolaan ajoissa=)

Aurora *ilmoittautuu mukaan*

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana:

Amy75

Aurora@79

Juska82

kandivaihe

kesämorsian2006

leenaliinu

Mykerinos

7hlöä

Ja mammis tulee mukaan jos pääsee:=)

Amy, mä voisin tulla bussilla mikä on Hesassa klo 12:20, treffattaisko Stockmannin kellon alla (perinteisesti) siinä 12:25 aikoihin?

Vierailija
22/24 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy nyt sit skipata nää treffit vähän niinkuin uumoilinkin.. Mutta olettaen että järkätään seuraavat, osallistun! Mukavia treffejä! :)

Mammis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstaillaan tai soitellaan, jos tulee muutoksia. Huomiseen!

-Amy-

Vierailija
24/24 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kaikille, jotka odottelivat minua treffeille. Eksyin ihan totaalisesti. :-( Ette voi varmaan uskoa tätä, mutta jotenkin olin onnistunut luomaan sellaisen kuvan, että tämä ravintola, josta oli puhe, löytyisi Jumbosta! (Älkää kiltit naurako minulle!) Siellä sitten palloilin ja ihmettelin, missä se sellainen rafla lienee, kun kauppakeskuksessa ei sellaista ollut. No, ensi kerralla luen kyllä ohjeet tarkemmin. Harmitti kyllä kamalasti tuo, kun odotin kovasti näitä treffejä...

t. Juska-hajamieli