noita-akka
apua,tunnen olevani oikee noita-akka,valitan nykysin joka asiasta ja arvostelen muita,mikään ei oo koskaan mukamas hyvin,en nää paljon muita aikuisia eikä pahemmin oo omaa aikaa,mut miren musta tällänen on tullu...onko muita? ja mikä avuksi?
Kommentit (2)
olin kans ennen aikamoinen valittaja,nytten olen saanut hillittyä itseäni.Mulla meni hermot itseeni kun mukamas koko ajan oli jotain huonosti.Olin vaan tullut kotihöperöksi.Aloin käymään jumpilla ja sain enrgiani tuhlattua muualle,kotona ei sitten enään jaksanutkaan valittaa.Tsemppasin itselleni sitä positiivista asennetta esim.okei,tossa on kauhee tiskivuori,ei kiinnosta yhtään tiskata mutta jos kuitenkin nyt aloitan tiskaamaan niin kymmenen minuutin päästä sitä vuorta ei enään ole ja mulla on helpompi olla.Toi itsensä tsemppaaminen on aika vaikeeta,mutta kun yrittää ja opettelee sitä niin lähtee pian toimimaan.Mistä sä yleensä valitat?ulkonäöstä,rahasta,sotkusta?Aina kun tulee valittamisen aihetta niin kysy itseltäsi " mitä sitten" mahdollisimman monta kertaa,ja yritä aina vastata siihen...huomaat pian että ongelma on sinun pääsi sisällä paljon suurempi kuin pelkkä pölypallo nurkassa.Esim psykologit käyttää tota keinoa pelkotilojen poistamiseen esim.Minä Sanon:pelkään hämähäkkejä kuollakseni.Mitä sitten?Hämähäkit ovat pelottavan näköisiä ja kostonhimoisia.Mitäs sitten?Kun ne näkee mut niin ne haluaa hyökätä mun päälle.Mitä sitten?Kun ne on hyökänny mun päälle niin ryömivät suuhuni ja lopulta tukehdun.Mitä Sitten?en saa happea ja lopulta kuolen.Mitä sitten?on vain pimeetä.
Tossa huomasi että se hämähäkki kammo johti paljon muuhun.Toivottavasti ymmärsit mitä yritin tolla mitä sitten linjalla hakea,jotkut varmaan pitää tota naurettavana mutta mun kohdalla asiat on saanut oikeat mittasuhteet kun olen itseltäni tota kysynyt asiassa kuin asiassa.Onnea positiivisten ajatusten metsästykseen.
Oot ihan selvästi liikaa kotona. Vie lapset avoimeen päiväkotiin jos siellä on. Näette kaikki muitakin ihmisiä. Tai johonkin kerhotoimintaan.
Itsellä helpotti selvästi kun menin osa-aika työhön vähäksi aikaa. Maailma tulee liian pieneksi " vaan kotona" .