Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonhallintaan paras on vhh-ruokavalio

Vierailija
14.12.2023 |

Ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi. Napostelulle ei ole tarvetta. Elämä voi pyöriä muun kuin ruuan ympärillä kun ei tarvii syödä kaiken aikaa.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin aikanaan vhh:ta että saisin pois viimeiset kilot ja lenkkeily ajoi siinä kyllä seinään. Kuin olisi tervassa yrittänyt rämpiä. Sopii lihavalle sohvaperunalle joka ei harrasta liikuntaa. 

Vierailija
42/54 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VHH kannattaa vain silloin kun ihminen on reilusti ylipainoinen. Jos ihminen on vain vähän ylipainoinen, kannattaa silloin lihaskunto + aerobinen liikunta yhdistettynä välimeren ruokavalioon.

Millä perustelet tämän?

Eri mutta minä perustelen sillä, että kovan rasvan haitallisuuden ja Välimeren ruokavalion edullisuuden keksinyt tutkija muutti loppuelämäkseen Italiaan tms Välimeren maahan ja kuoli kahta kuukautta vaille 101-vuotiaana. Hänen tutkijakumppaninsa on edelleen elossa ja matkusteli vielä 96-vuotiaana pari vuotta sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toiminut keski-iän painonhallinassa parhaiten pätkäpaasto jossa syöminen lopetetaan 16.30 - 18.00 välillä. Melko nopeasti ei enää edes kaipaa iltapalaa vaan päinvastoin ei enää edes halua syödä sitä. Ei tarvitse laskea kaloreita, mikään ei ole kiellettyä, saa syödä vatsansa täyteen kohtuuden rajoissa. 

Vierailija
44/54 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisella ruualla olen koko elämäni pystynyt hallitsemaan painoani oikein hyvin. Ei ole ylipainoa ollut koskaan.

Vhh-ruokavaliolla syödään juurikin ihan tavallista ruokaa.

Vierailija
45/54 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa noita trendi- ja kulttidieettejä joista räkä poskella vaahdotaan. Omaan painonhallintaan toiminut oikein hyvin ihan normaali virallisterveellinen ruokavalio.

Vierailija
46/54 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kun haukut ketään tyhmäksi niin otanpa selvää siitä millaisilla tavoilla aivoinfarkti voi tulla. Paljastat itse tyhmyytesi tässä asiassa. 

Joskus kannattaisi olla vaan hiljaa ja miettiä, että tietääkö itsekään kaikkea. 

Aivoinfarktin riskitekijät: Ylipaino, epäterveellinen ruokavalio, kohonnut verenpaine, keskivartalolihavuus, diabetes, vähäinen liikunta, tupakointi.

YLIPAINO, KESKIVARTALOLIHAVUUS, EPÄTERVEELLINEN RUOKAVALIO, DIABETES (johtuu ruokavaliosta).

Aivoliitto: "Ylipaino ja lihavuus ovat tunnettuja aivoverenkiertohäiriöiden riskitekijöitä, mutta ne voivat altistaa sairastumiselle myös hyvin nuorena eli alle 30-vuotiaana."

Käypä hoito: "Liikapaino ja lihavuus liittyvät suurentuneeseen aivoinfarktin riskiin sekä miehillä että naisilla."

Vierailija
47/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VHH toimii, jos jaksaa noudattaa niin tiukkaa dieettiä. Useimpien itsekuri ei riitä siihen.

Useampi reippaasti ylipainoinen tuttu on sitä kokeillut, yksikään ei ole pysyvästi laihtunut.

Moniko tuttusi sitten on laihtunut pysyvästi virallis-terveellisellä ruokavaliolla? 

Minä olen runsailla hiilihydraateilla.Lihaksia on treenattava ja tarpeeksi proteiinia.

Vierailija
48/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä ketouskovainen.

V i t t u    mä   v i h ajan näitä. N ä m ä saarnaa tästä uskostaan aina,ja kaikkialla . 

Kotona,koukussa, työpaikalla, harrastuksissa, ystäville, tutuille ,sukulaisille. 

Ettekö tajua , että ihmiset karttaa teitä jo .

Samaa porukkaa kuin vegaanit ja rescuekoiranomistajat.

Vierailija
49/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tää näille sokerinmussuttajamammoille kelpaa :)

Terve! Sukulaiseni aloitti PTn ohjaamana VHH ruokavalion,ja 3kk siitä sai aivoinfarktin- syy kolesterolit ja rasvat. PT pesi kätensä heti asiassa. Ennen ko ruokavaliota arvot normaalit. 

Pelle pt;t ja nettipellet voitte lopettaa tämän tyrkyttämisen. Ei sovi kaikille, ja teidän osaaminen ei riitä arvioimaan, että kenelle sopii ja kenelle ei sovi.

Kumpi on syypää suonien tukkeutumiseen, 40 + vuotta huonon ruokavalion noudattamista ja ylipainon kerryttämistä vai kolmen kuukauden VHH? No, aina on tyhmeliinejä, joihin tuokin pelottelu ja valehtelu uppoaa :)

Kerman ja muiden vastaavien tuotteiden rasvat alkavat nopeasti tukkia suonia ja vaikuttaa kolesteroliarvoihin heikentävästi. Runsas lihan ja proteiinin syönti vastaavasti aiheuttaa suolisto- ja munuaisongelmia ja lopulta ruoansulatuselimistön syöpiä. Ellei ihminen ole sitä ennen kuollut verenpainetautiin ja sydänkohtaukseen mässytettyään voita, kermaa ja kookosöljyä

Vierailija
50/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kun haukut ketään tyhmäksi niin otanpa selvää siitä millaisilla tavoilla aivoinfarkti voi tulla. Paljastat itse tyhmyytesi tässä asiassa. 

Joskus kannattaisi olla vaan hiljaa ja miettiä, että tietääkö itsekään kaikkea. 

Aivoinfarktin riskitekijät: Ylipaino, epäterveellinen ruokavalio, kohonnut verenpaine, keskivartalolihavuus, diabetes, vähäinen liikunta, tupakointi.

YLIPAINO, KESKIVARTALOLIHAVUUS, EPÄTERVEELLINEN RUOKAVALIO, DIABETES (johtuu ruokavaliosta).

Aivoliitto: "Ylipaino ja lihavuus ovat tunnettuja aivoverenkiertohäiriöiden riskitekijöitä, mutta ne voivat altistaa sairastumiselle myös hyvin nuorena eli alle 30-vuotiaana."

Käypä hoito: "Liikapaino ja lihavuus liittyvät suurentuneeseen aivoinfarktin riskiin sekä miehillä että naisilla."

Nyt puhut riskitekijöistä, et aivoinfarktin syntymekanismeista. Suomeksi, kannatta selvittää itselleen, millaisilla eri tavoilla ihminen voi saada aivoinfarktin. Sanonpa uudestaan, joskus olisi hyvä olla hiljaa, Jun ei edes tiedä mistä puhuu. 

Vierailija
51/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos haluaa haista pahalle ja hiusten lähtevän päästä. Lisäksi aivosumu ja väsymys.

VHH sopii, jos haluaa tuhota oman terveyden.

Jep, ei sovi ainakaan kestävyyslajien harrastajille.

Vierailija
52/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihtunut muuttamalla ruokavalion terveellisemmäksi.

Vierailija
53/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut, kun en ole viitsinyt syödä. Toimii tosi hyvin.

Vierailija
54/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tää näille sokerinmussuttajamammoille kelpaa :)

Terve! Sukulaiseni aloitti PTn ohjaamana VHH ruokavalion,ja 3kk siitä sai aivoinfarktin- syy kolesterolit ja rasvat. PT pesi kätensä heti asiassa. Ennen ko ruokavaliota arvot normaalit. 

Pelle pt;t ja nettipellet voitte lopettaa tämän tyrkyttämisen. Ei sovi kaikille, ja teidän osaaminen ei riitä arvioimaan, että kenelle sopii ja kenelle ei sovi.

Kumpi on syypää suonien tukkeutumiseen, 40 + vuotta huonon ruokavalion noudattamista ja ylipainon kerryttämistä vai kolmen kuukauden VHH? No, aina on tyhmeliinejä, joihin tuokin pelottelu ja valehtelu uppoaa :)

Kerman ja muiden vastaavien tuotteiden rasvat alkavat nopeasti tukkia suonia ja vaikuttaa kolesteroliarvoihin heikentäväst

Ei kaikille noin käy. Äitini eli yli 90 vuotiaaksi melkoisen terveenä. Silmät laaseroitiin ja jotain muita pikkujuttuja. Äiti oli 1927 synt. ja söi mitä tykkäsi, oli kokki ammatiltaan. Painoi reilusti yli sata kiloa iäkkäänäkin eikä vanhana paljon viitsinyt liikkua. Vanhaan maalliin ruokaa teki ja hyvää olikin, mutta kermaa ja voita aina reilusti. Isä eli 96 vuotiaaksi myös noilla murkinoilla, tyrä leikattiin häneltä ja kummallakaan ei ollut edes korkeaa verenpainetta saatikka diabetesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan