Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A-talk: Tuleva presidentti voi joutua heti Venäjän testauksen kohteeksi

Vierailija
14.12.2023 |

Keneen ehdokkaaseen sinä luottaisit silloin?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaan hyvä Suomen ulkopolitiikan päästrategi. Tiedätte kehen viittaan.

Tollasen kanssa on ainut strategia sanoa että vttuiletko vielä vai haluatko pommin.

Vierailija
22/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Siksi ehdokkaita pitäisi olla enemmän. Se mikä ärsyttää eri maita, ei ehkä toimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Siksi ehdokkaita pitäisi olla enemmän. Se mikä ärsyttää eri maita, ei ehkä toimi?

Tuskinpa Väyrynen ja Huhtasaari olisi parantanut vaaleja.

Vierailija
24/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi Stubbiin.

Sen sijaan Rehniin kyllä.

Vierailija
25/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb. Ei paras mahdollinen, mutta noista ehdokkaista ehkä se parhain vaihtoehto? Nämä Li:t ja Jutat yms on vaan jotain puolipakollista ehdokas täytettä millä ei ole edes mitään realistisia mahdollisuuksia, Suomen kansan onneksi.

Vierailija
26/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on Halla-Aho. Hän on ehdokkaista kovin.

Venäläisten sotilaiden tappaminen on hyvä asia, ja ukrainalaisia tulee auttaa tappamaan heitä, sanoi Halla-aho

https://yle.fi/a/74-20019519

"Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino", Halla-aho pohti.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/201706092200198784

Riikka Purra: Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/platon/jos-mulle-annettaisiin-ase-ruum…

Näähän on kuin ne roadmanit tuola kaduilla. Luotiliivit päällä ja aseet taskuissa alaikäisinäkin. Aika hurjia kirjoituksia.

Vierailija
27/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olli Rehn on turvallinen valinta.

Mutta, ah, niin väritön, mauton, näkymätön, kuulumaton ja epäkarismaattinen. Aiemmin ajattelin, että OR olisi tasapainottava 'maan isä', mutta eilisen pressanvaalitentin jälkeen tajusin, ettei OR ole mun ehdokas kuitenkaan. Mutta en tajua kuka noista muista sitten? En halua mitään mielistelevää tikkataulupelleä, enkä tyyppiä, joka suomalaisten verovaroilla tuo terojen vaimoja ja lapsia tänne. Myöskään en halua ketään uskonnollisen agendan takana olevaa. Puhumattakaan ehdokkaasta, joka ei kannata tasa-arvoa kaikissa muodoissaan. Siltikään vasemmiston muidut ei käy mun arvomaailmaan. Pitääkö mun sittenkin taipua OR:ään?Help me!

Vierailija
28/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäläisten sotilaiden tappaminen on hyvä asia, ja ukrainalaisia tulee auttaa tappamaan heitä, sanoi Halla-aho

https://yle.fi/a/74-20019519

"Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino", Halla-aho pohti.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/201706092200198784

Riikka Purra: Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/platon/jos-mulle-annettaisiin-ase-ruum…

Amerikan villinlännen kultuuria. 

Vierailija
29/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto ehdottomasti. 

Vierailija
30/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehn on niin EU edellä myös, että ei ole oikea henkilö pitämään Suomen puolia. Hänen silmänkääntötemppunsa on mahdollisimman harmaana esiintyminen, jotta muistuttaisi mahdollisimman paljon Niinistöä ja olisi siten suurille ikäluokille tuttu ja turvallinen valinta. Toivottavasti moni ei mene hänen halpaansa. Ei ole ollut kertomassa mielipiteitään julkisesti mistään asioista viime vuosina, joten helppo näytellä olevansa neutraali. Ihan niin kuin Stubbin vastaukset neutraaleja ja trendin mukaisia, Haaviston mielipiteet trendin mukaisia joka suuntaan kumartavia. Näistä muista me vaan tiedämme niin selvästi heidän todelliset ajatuksensa, koska ovat olleet enemmän esillä viime vuosina. Eikä kukaan heidän nykypuheitaan usko.

Vierailija
31/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on enemmän kun eikä jos. Luotan siihen, joka on nähnyt asiat ennalta, eikä nyt jälkijunassa sano sori siitä ja hyppää voittajien kelkkaan äänien kalastelun vuoksi.

Vierailija
32/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Haavisto on oikeaa lääkettä itään.

Vierailija
33/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olli Rehn on turvallinen valinta.

Mutta, ah, niin väritön, mauton, näkymätön, kuulumaton ja epäkarismaattinen. Aiemmin ajattelin, että OR olisi tasapainottava 'maan isä', mutta eilisen pressanvaalitentin jälkeen tajusin, ettei OR ole mun ehdokas kuitenkaan. Mutta en tajua kuka noista muista sitten? En halua mitään mielistelevää tikkataulupelleä, enkä tyyppiä, joka suomalaisten verovaroilla tuo terojen vaimoja ja lapsia tänne. Myöskään en halua ketään uskonnollisen agendan takana olevaa. Puhumattakaan ehdokkaasta, joka ei kannata tasa-arvoa kaikissa muodoissaan. Siltikään vasemmiston muidut ei käy mun arvomaailmaan. Pitääkö mun sittenkin taipua OR:ään?Help me!

Rehn on ihan ok kompromissi-ehdokas. Luulen että hänet voi laittaa kovaan paikkaan.

Vierailija
34/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Haavisto on oikeaa lääkettä itään.

Aika kehnot näytöt, varsinkin viime hallituskaudella. Ja muutenkin niin vanha ettei siitä ole tuohon hommaan.

Vierailija
35/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ärsyttää idässä. Siksi voi tulla sota?

Vierailija
36/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti joutuukin. Tabuaihe, mutta mistä sitä tietää että mitä Venäjältä löytyy esim. Haaviston 90-luvun Pietarin-vuosista. Voisiko olla olemassa peräti kompromaattia tms.

Vierailija
37/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto ja Stubb hehkuttivat eilen Ukrainan voittoa, joten he eivät ainakaan sovellu tehtävään.

Vierailija
38/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb olisi kuin Ken-nukke Putinin hyppysissä. Astui jo helppoon kahdesti tänään.

Vierailija
39/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavistoon nyt en ainakaan luottaisi tässä asiassa, mutta onko tuo Stubbkaan luotettava? Varmaan pakenisi ulkomaille heti ensimmäisen laukauksen jälkeen ja jättäisi suomalaiset yksin.

Vierailija
40/45 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavistoon nyt en ainakaan luottaisi tässä asiassa, mutta onko tuo Stubbkaan luotettava? Varmaan pakenisi ulkomaille heti ensimmäisen laukauksen jälkeen ja jättäisi suomalaiset yksin.

Kansa haluaa jämäkämmän pressan, ei mene jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi