Mitä meinaatte ottaa mukaanne kun siirrytte ajasta ikuisuuteen?
Kommentit (67)
Eiköhän toisella puolella voi mennä kauppaan tai luontoon, josta saa tarvikkeita. Tai messutapahtumaan. Naisille tärkeää sisustaa. ;)
Kun siirryn tästä universumista toiseen universumiin, en ota täältä mukaani yhtään mitään. Vain minä, eli sieluni siirtyy sinne.
Red bullia se antaa siivet, voin lentää takaisin aiheuttamaan inhoa ja kauhua.
Tabletin ja laturin, lakritsijäätelöä, pizzaa, irtokarkkeja, suosikkifarkut, collegepaidan, takin, vettä, lompakko, särkylääkettä.
Pari vinkkupulloa ja röökiä. Ihan vaan jos joutuisi odottelemaan jossain rajalla pääsyä taivaaseen tai helvettiin. Ehkä myös kännykän.
Vierailija kirjoitti:
Perheeni
Eli suunnittelet ns. "laajennettua i t s a r i a"?
Pari pokerinpelaajaystävääni antoivat minulle kumpikin aikanaan 500 euroa, että laittaisin sen heille arkkuun mukaan pohjakassaksi, että pääsevät heti peliin mukaan. Kun he aikaa myöten kumpikin kuolivat, kirjoitin kummallekin 500 suuruisen shekin ja pistin ne arkkuihin. Jostain kumman syystä shekkejä ei kuitenkaan ole lunastettu, vaikka tapauksista on jo vuosia.
Luurin, voin sitten soitella tuntemattomasta numerosta.
Kaikki röyhkedellä hankkimani rahat... Siksi niitä olen kerännyt... 🙄
Mahdollisimman monta rytzzzää samalle matkalle.
-tarkampuja
Vierailija kirjoitti:
Pari vinkkupulloa ja röökiä. Ihan vaan jos joutuisi odottelemaan jossain rajalla pääsyä taivaaseen tai helvettiin. Ehkä myös kännykän.
Niin ja mun tuurilla tulis joku rajojen täyssulku, joten jäisin pallottelemaan välimaastoon.
Ämpäreitä ja vessapaperia, jos vaikka sattuis tarvimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun siirryn tästä universumista toiseen universumiin, en ota täältä mukaani yhtään mitään. Vain minä, eli sieluni siirtyy sinne.
Kyllä! Käärinliinoissa ei ole taskuja!
Vierailija kirjoitti:
Me muutumme, ja meillä on henkiruumis, pukunamme valkeus ja kirkkaus kuten Herrallamme. Ei meiltä puutu mitään. Sellaista taivasta Sana tarjoaa.
Ttu sä olet kujalla. Mutta kade olen psykoosistasi
Mukavat vaatteet ja Päätalon koko tuotannon.
Ne lego palikat mitä en koskaan saanutkaan kun uni tuli päätökseen.
Otan mukaani uskoni Herraan Jeesukseen.