Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tyylinen mies tai nainen miellyttää sun silmää? Hyvän mielen ketju!

Vierailija
14.12.2023 |

Meillä kun on ainakin kaveripiirissä aikalailla erilainen maku ihan kaikilla, niin kertokaas nyt, minkälainen maku teillä on?

Peukutetaan sitten ylös tai alas miellyttääkö sama meitä muita.

Ja hei, nyt vaan niitä asioita, jotka miellyttää, ei tartte kertoa niitä mitkä ei miellytä.

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään miehellä sellaisesta suht rennosta tyylistä ja hipsterinutturasta, parta tai parransänkikään ei haittaa!

Vierailija
2/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään vähän feminiinisistä, kauniista miehistä. Pitkä, notkea kroppa ja pitkät hiukset on plussaa. Kaljut, lyhyet sali-Maket on pahinta mitä tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villin Pohjolan Intiaani-Ed 🤤

Vierailija
4/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen näköinen.

Normaalipainoinen, luonnollinen, iloinen

Vierailija
5/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallekarhumaiset vähän vatsakkaat miehet joilla lyhyt parta. Rokkihenkinen pukeutuminen ja kasvot jotka näyttää siltä, että mies saattaa hymyillä hetkenä minä hyvänsä.

Vierailija
6/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki Linnankivi.. Voi että.. Sydän pakahtuisi, jos tuollainen mies edes vilkaisisi minuun. En ymmärrä, että miksi Erikalle ei kelvannut.

Vierailija
7/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäistä miehistä, ulkonäöllä ei väliä.

Vierailija
8/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdikäs olemus, hymy ja silmiin katsominen

Vierailija
9/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpitön. 

Vierailija
10/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat hiukset, kiltit silmät. Puhuu lempeällä äänellä, mutta puhuu asiaa eikä liikuttele turhia.

Mika Aaltola, George Clooney, Volodymyr Zelenskyi 

Vierailija
11/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla hoikkuus ja lyhyys. He ovat söpöimpiä.  Terveet elämäntavat näkyy  kropassa, notkeus ja ketteryys. Hyvä elämä näkyy myös silmistä ja hymystä. Koko olemuksesta.

Joillain on karismaa syntyessään, jotkut ei saavuta sitä koskaan. Luonne myös säteilee ulospäin. Tämä usein unohdetaan. Ulkoisilla tekijöillä ei niin vaikutusta loppupeleissä.

Vierailija
12/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveen näköinen.

Normaalipainoinen, luonnollinen, iloinen

Tähän vielä silmälasit 😘 mun ihanne

Vierailija
13/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauravat lempeet silmät ja pieni virnistys. Huh 😘 

Vierailija
14/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ei tule yleensä hyvän mielen ketjua....

Vierailija
15/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään vähän feminiinisistä, kauniista miehistä. Pitkä, notkea kroppa ja pitkät hiukset on plussaa. Kaljut, lyhyet sali-Maket on pahinta mitä tiedän.

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
16/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä näin keski-ikäisenäkin lettipäiset naiset. Nauru on plussaa.

Vierailija
17/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen tai voi olla vähän mahaa. Hiusten värillä ei ole väliä tai voi olla vaikka kalju. Voi olla parta tai ei. Silmälasit on ok. Tatuoinnit on ok. Pituutta mielellään enemmän kuin mulla, mä olen 168cm. Harteikas.

Vierailija
18/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Haaviston ja Li Anderssonin näköiset.

Vierailija
19/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Miksi sä jankutat tuota sun pakkomiellettä ja omaa miesihannettasi? Ei kukaan estä sua etsimästä tuollaista miestä itsellesi.

Vierailija
20/152 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä jankutat tuota sun pakkomiellettä ja omaa miesihannettasi? Ei kukaan estä sua etsimästä tuollaista miestä itsellesi.

Näytti vain taas tuo miestyyppi löytyvän heti ensimmäisten naisten vastauksista.