Minkä tyylinen mies tai nainen miellyttää sun silmää? Hyvän mielen ketju!
Meillä kun on ainakin kaveripiirissä aikalailla erilainen maku ihan kaikilla, niin kertokaas nyt, minkälainen maku teillä on?
Peukutetaan sitten ylös tai alas miellyttääkö sama meitä muita.
Ja hei, nyt vaan niitä asioita, jotka miellyttää, ei tartte kertoa niitä mitkä ei miellytä.
Kommentit (152)
Mä tykkään vähän feminiinisistä, kauniista miehistä. Pitkä, notkea kroppa ja pitkät hiukset on plussaa. Kaljut, lyhyet sali-Maket on pahinta mitä tiedän.
Terveen näköinen.
Normaalipainoinen, luonnollinen, iloinen
Nallekarhumaiset vähän vatsakkaat miehet joilla lyhyt parta. Rokkihenkinen pukeutuminen ja kasvot jotka näyttää siltä, että mies saattaa hymyillä hetkenä minä hyvänsä.
Jyrki Linnankivi.. Voi että.. Sydän pakahtuisi, jos tuollainen mies edes vilkaisisi minuun. En ymmärrä, että miksi Erikalle ei kelvannut.
Älykkäistä miehistä, ulkonäöllä ei väliä.
Ryhdikäs olemus, hymy ja silmiin katsominen
Tummat hiukset, kiltit silmät. Puhuu lempeällä äänellä, mutta puhuu asiaa eikä liikuttele turhia.
Mika Aaltola, George Clooney, Volodymyr Zelenskyi
Molemmilla hoikkuus ja lyhyys. He ovat söpöimpiä. Terveet elämäntavat näkyy kropassa, notkeus ja ketteryys. Hyvä elämä näkyy myös silmistä ja hymystä. Koko olemuksesta.
Joillain on karismaa syntyessään, jotkut ei saavuta sitä koskaan. Luonne myös säteilee ulospäin. Tämä usein unohdetaan. Ulkoisilla tekijöillä ei niin vaikutusta loppupeleissä.
Vierailija kirjoitti:
Terveen näköinen.
Normaalipainoinen, luonnollinen, iloinen
Tähän vielä silmälasit 😘 mun ihanne
Nauravat lempeet silmät ja pieni virnistys. Huh 😘
Näistä ei tule yleensä hyvän mielen ketjua....
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään vähän feminiinisistä, kauniista miehistä. Pitkä, notkea kroppa ja pitkät hiukset on plussaa. Kaljut, lyhyet sali-Maket on pahinta mitä tiedän.
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vielä näin keski-ikäisenäkin lettipäiset naiset. Nauru on plussaa.
Normaalipainoinen tai voi olla vähän mahaa. Hiusten värillä ei ole väliä tai voi olla vaikka kalju. Voi olla parta tai ei. Silmälasit on ok. Tatuoinnit on ok. Pituutta mielellään enemmän kuin mulla, mä olen 168cm. Harteikas.
Pekka Haaviston ja Li Anderssonin näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Miksi sä jankutat tuota sun pakkomiellettä ja omaa miesihannettasi? Ei kukaan estä sua etsimästä tuollaista miestä itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä jankutat tuota sun pakkomiellettä ja omaa miesihannettasi? Ei kukaan estä sua etsimästä tuollaista miestä itsellesi.
Näytti vain taas tuo miestyyppi löytyvän heti ensimmäisten naisten vastauksista.
Mä tykkään miehellä sellaisesta suht rennosta tyylistä ja hipsterinutturasta, parta tai parransänkikään ei haittaa!