Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitin kaikki mahdollisuudet saada parisuhde roskakoriin

Vierailija
14.12.2023 |

Minulla oli kyllä mahdollisuuksia.

Osa näki minut ahkerana ja luotettavana kahdidaattina rakentajaksi jonka kanssa luvassa olisi hyvät puitteet. Sellainen en kuitenkaan ole. En ole riittävän hyvätuloinen saadakseni hyviä puitteita rahalla, enkä ole kiinnostunut ollenkaan remppaamisesta tai mistään vastaavasta. En myöskään ole reipas ja kuuluvalla äänellä puhuva tekijämies, jonka aikaansaannoksia sopisi esitellä siskoille ja kavereille.

Osa näki minut rentona ja mukavana. Minun kanssani voisi katsoa leffaa ja syödä pizzaa, vailla pelkoa siitä että pahastuisin ylimääräisistä kiloista tai pieruverkkareista. Myönnän, että tämä houkutti. Minulla oli mutamat mukavat treffit, ja yksi parisuhteen alkukin. Asiassa vain oli yksi ongelma. Olen luontaisesti makeanhimoinen, lihon pelkästään vatsan seudulta ja minulla on erittäin voimakas taipumus 2. tyypin diabetekseen. Kun aloin kolkuttelemaan ylipainon rajaa, voin yksinkertaisesti huonosti. Kun söin makeaa, joka kerta tuli väsynyt ja heikko olo. Liikkumattomuus pahensi asiaa. Olin kankea, kaikkialla alkoi olemaan pieniä kolotuksia jotka eivät selittyneet pelkästään ikävuosilla. Lisäksi, jos ihan totta puhutaan, niin ei minua oikein miellytä se jos toinen on roimasti ylipainoinen ja painon kerääminen vain jatkuu. Enkä ole varma siitäkään, olisiko tällainen parisuhde lopulta onnellinen, kun vain olla ällötetään sohvalla.

Tein ainoan järkevän ratkaisun, ja muutin elämäni näiltä osin varsin kurinalaiseksi. Tein saliohjelman, ja syön pelkästään terveellistä ruokaa. En koske sokeriin ollenkaan. Alkoholia käytän vain sosiaalisissa tilaisuuksissa, en koskaan kotona.

Tämä tiputtaa minut lopullisesti parisuhteiden ulkopuolelle. Naiset jotka ovat myös kurinalaisia, ovat hyvässä kunnossa. He haluavat mieheltä ensisijaisesti geneettistä komeutta ja suorituskykyä työuralla, vasta toissijaisesti hyväkuntoista kroppaa. En ole riittävän geenikomea tai menestynyt omatakseni mahdollisuuksia näihin naisiin. Ja "sohvaperunoille" olen liian askeetikko.

Näin on silti parempi. Olo on jo nyt toista luokkaa, vaikka olen kaukana huippukuntoisesta.

M40+

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea, olet tylsä.

Olet laiska lukija.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla