Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitin kaikki mahdollisuudet saada parisuhde roskakoriin

Vierailija
14.12.2023 |

Minulla oli kyllä mahdollisuuksia.

Osa näki minut ahkerana ja luotettavana kahdidaattina rakentajaksi jonka kanssa luvassa olisi hyvät puitteet. Sellainen en kuitenkaan ole. En ole riittävän hyvätuloinen saadakseni hyviä puitteita rahalla, enkä ole kiinnostunut ollenkaan remppaamisesta tai mistään vastaavasta. En myöskään ole reipas ja kuuluvalla äänellä puhuva tekijämies, jonka aikaansaannoksia sopisi esitellä siskoille ja kavereille.

Osa näki minut rentona ja mukavana. Minun kanssani voisi katsoa leffaa ja syödä pizzaa, vailla pelkoa siitä että pahastuisin ylimääräisistä kiloista tai pieruverkkareista. Myönnän, että tämä houkutti. Minulla oli mutamat mukavat treffit, ja yksi parisuhteen alkukin. Asiassa vain oli yksi ongelma. Olen luontaisesti makeanhimoinen, lihon pelkästään vatsan seudulta ja minulla on erittäin voimakas taipumus 2. tyypin diabetekseen. Kun aloin kolkuttelemaan ylipainon rajaa, voin yksinkertaisesti huonosti. Kun söin makeaa, joka kerta tuli väsynyt ja heikko olo. Liikkumattomuus pahensi asiaa. Olin kankea, kaikkialla alkoi olemaan pieniä kolotuksia jotka eivät selittyneet pelkästään ikävuosilla. Lisäksi, jos ihan totta puhutaan, niin ei minua oikein miellytä se jos toinen on roimasti ylipainoinen ja painon kerääminen vain jatkuu. Enkä ole varma siitäkään, olisiko tällainen parisuhde lopulta onnellinen, kun vain olla ällötetään sohvalla.

Tein ainoan järkevän ratkaisun, ja muutin elämäni näiltä osin varsin kurinalaiseksi. Tein saliohjelman, ja syön pelkästään terveellistä ruokaa. En koske sokeriin ollenkaan. Alkoholia käytän vain sosiaalisissa tilaisuuksissa, en koskaan kotona.

Tämä tiputtaa minut lopullisesti parisuhteiden ulkopuolelle. Naiset jotka ovat myös kurinalaisia, ovat hyvässä kunnossa. He haluavat mieheltä ensisijaisesti geneettistä komeutta ja suorituskykyä työuralla, vasta toissijaisesti hyväkuntoista kroppaa. En ole riittävän geenikomea tai menestynyt omatakseni mahdollisuuksia näihin naisiin. Ja "sohvaperunoille" olen liian askeetikko.

Näin on silti parempi. Olo on jo nyt toista luokkaa, vaikka olen kaukana huippukuntoisesta.

M40+

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit parisuhteen roskakoriin? 

Vierailija
2/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suhde mieheen, ei roskakoriin. Mutta niin me ollaan erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea, olet tylsä.

Vierailija
4/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas valinta.

Ikävä tosiasia on, että miehen kannattaa joko olla geenikomea ja hyvätuloinen (jolloin on mahdollisuuksia sporttisiin naisiin), tai sitten sohvaperuna joka mieluiten kuluttaa energiaa asunnon paranteluun.

Kaikista huonoin yhdistelmä on sporttinen mies joka ei ole geenikomea tai hyvätuloinen.

Vierailija
5/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea, olet tylsä.

Riippuu siitä kenen mielestä.

Minun silmissäni kiinnostavien naisten silmissä en ole tylsä. Harmi kyllä olen heille kiinnostava vain kaverina.

Sohvaperunanaisten silmissä en ollut tylsä ennen, mutta nyt olen, koska heille herkuttelu ja mukavuudenhalu tuntuvat olevan tärkeimmät mittarit siinä onko mies tylsä :)

ap

Vierailija
6/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista on parisuhde roskakorin kanssa?

Vierailija
7/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista on parisuhde roskakorin kanssa?

Saat aavistuksen kun mietit parisuhdetta aloittajan kanssa.

Vierailija
8/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä joku päivä rakastut ja sinuun rakastutaan. Silloin se parisuhde tulee ikään kuin sivutuotteena. 

Vierailija
9/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eli aloit niuhoksi eikä toinenkaan saa syödä. Kroppasi ei ole hyvä, mutta toisella pitää olla.

Itse myös juuri heitin suhteet roskakoriin. Mies huusi ja solvasi, olen läski jne. eikä olisi saanut syödä. No mies on vakavasti alipainoinen, eli ei mikään hyväkroppainen hänkään. Mielestään ilmeisesti ns. parempi kuin minä. No, siinäpä etsii 20 vuotta nuorempaa hyväkroppaista joka hyväksyy luurangon ja muistaa suorittaa. Eikä syö mitään.

Vierailija
10/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli aloit niuhoksi eikä toinenkaan saa syödä. Kroppasi ei ole hyvä, mutta toisella pitää olla.

Itse myös juuri heitin suhteet roskakoriin. Mies huusi ja solvasi, olen läski jne. eikä olisi saanut syödä. No mies on vakavasti alipainoinen, eli ei mikään hyväkroppainen hänkään. Mielestään ilmeisesti ns. parempi kuin minä. No, siinäpä etsii 20 vuotta nuorempaa hyväkroppaista joka hyväksyy luurangon ja muistaa suorittaa. Eikä syö mitään.

Onko syöminen synonyymi sokerin mättämisen kanssa? Ja onko se niuhoa jos ei mätä herkkuja? Pitääkö juoda viinaa ja polttaa tupakkaa kanssa, ettei ole niuho?

En yllättyisi jos mies oli normaalipainoinen eikä alipainoinen. Nykynaisten mielestä vasta nallekarhumainen mies on normaali.

Vierailija
11/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hullu tilanne jos miehen pitäisi uhrata terveytensä ja hyvinvointinsa jotta tämä ei olisi niuho sellaisen naisen silmissä joka myös uhraa terveytensä ja hyvinvointinsa.

Kuten edellinen jo kysyi, miksi ylipäätään elämän nautintojen pitää pyöriä sokerin ympärillä?

Vierailija
12/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko syöminen synonyymi sokerin mättämisen kanssa? Ja onko se niuhoa jos ei mätä herkkuja? Pitääkö juoda viinaa ja polttaa tupakkaa kanssa, ettei ole niuho?

En yllättyisi jos mies oli normaalipainoinen eikä alipainoinen. Nykynaisten mielestä vasta nallekarhumainen mies on normaali.

En olisi aina saanut syödä edes kerran päivässä. Enkä syö makeaa, mies söi. 185 pitkä ja alle 60 kg, luulen että nykyään vähemmän. Lääkärin toteama aliravitsemus, alkoholismi ja osteoporoosi. Ja poltti tupakkaa. Minähän en olisi mitään näistä saanut tehdä kun läski. Se oikeasti katsoi, että kun kerran päivässä söin, niin vaikka puolikas maksalaatikko oli liikaa. Tai kun yllätti syömästä vaikka leipäpalaa, vaikken koko päivänä ollut syönyt.

Miehen reidet ohuemmat kuin polvet, pelkkää luuta ja nahkaa muutenkin. Lantioluita myötäilevä nahka... kaikki sisuskalut tunnettavissa.

Mutta ehkä jollekin kelpaa.

Vierailija
13/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi aina saanut syödä edes kerran päivässä.

Niin ja mies saattoi syödä esim desin kastiketta ja puolikkaan perunan päivässä, jos mitään. Se ei ole tervettä. Urheileva mies. No ilmankos ei ole lihasta, kun elimistö käy kovilla ja syö lihakset saadakseen edes energiaa.

Vierailija
14/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet tyhmiä yleistyksiä? Ei kaikki ylipainoiset ole sohvaperunoita. Me ollaan molemmat puolisot ihan kivan näköisiä, menestyneitä ja hyvätuloisia, mutta myös ylipainoisia. 

15/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuolla tarinalla oli onnellinen loppu. Ap alkoi huolehtia itsestään ja panostaa omaan hyvään oloon. Viisasta.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
16/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista kuinka jos nainen kokee arvostelua siitä kuinka hän on ylipainoinen, hän vastaa haukkumalla laihoja miehiä. Tai useassa tapauksessa hoikkia.

Minä kävin treffeillä naisen kanssa joka oli ylipainoinen. Hänen exänsä oli kuulemma arvostellut hänen painoaan. Miehellä ei kuulemma ollut varaa sanoa, koska mies oli hintelä ja lyhytkin (ei käsittääkseni alipainoinen). En varsinaisesti ymmärrä miten hintelyys saati lyhyys liittyy asiaan? Lyhyys on asia jolle ei voi itse mitään, eikä se johtu elintavoista.

Sellainen asia häneltä taisi unohtua, että minäkin olen keskivertoa lyhyempi. Ja ainakin somessa näkemieni kuvien perusteella hyväkuntoisena (silloin olin lähellä ylipainoista, eli useimpien naisten mielestä normaali tai hoikka) suurin piirtein yhtä hoikka kuin se exäkin.

ap

Vierailija
17/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Mielestäni tuolla tarinalla oli onnellinen loppu. Ap alkoi huolehtia itsestään ja panostaa omaan hyvään oloon. Viisasta.

No kiitos!

ap

Vierailija
18/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään taas että olen heittänyt pois kaikki mahdollisuuteni saada siirrettyä parisuhteeni kokonaan sivuun. Mutta minäkin huolehdin kunnostani. 

Vierailija
19/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ei pariskuntien pidä syödä välttämättä samanlaista ruokaa. Minä olen ollut mieheni kanssa yli kaksikymmentä vuotta. Minä syön suklaata joka päivä, mies ei. Ja emme juuri koskaan katso yhdessä telkkaria, jos katsotaan niin jotain uutisia. Ei meidän rakkaus ja parisuhde riipu siitä mitä me syömme tai emme syö, tai siitä katsooko molemmat telkkaria.

Se juttu on se, että antaa puolison syödä sokeria jos se hänelle tuo hyvän mielen ja antaa katsoa mitä katsoo telkkarista, eikä ala mäkättää mistään sellaisesta että toinen on oma itsensä, siten saat itsekin olla oma itsesi ja käydä salilla ja syödä salaattia.

Vierailija
20/21 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Ei pariskuntien pidä syödä välttämättä samanlaista ruokaa. Minä olen ollut mieheni kanssa yli kaksikymmentä vuotta. Minä syön suklaata joka päivä, mies ei. Ja emme juuri koskaan katso yhdessä telkkaria, jos katsotaan niin jotain uutisia. Ei meidän rakkaus ja parisuhde riipu siitä mitä me syömme tai emme syö, tai siitä katsooko molemmat telkkaria.

Se juttu on se, että antaa puolison syödä sokeria jos se hänelle tuo hyvän mielen ja antaa katsoa mitä katsoo telkkarista, eikä ala mäkättää mistään sellaisesta että toinen on oma itsensä, siten saat itsekin olla oma itsesi ja käydä salilla ja syödä salaattia.

Olen samaa mieltä.

No, tietyissä rajoissa.

Ei minulle olisi mikään ongelma jos kumppani haluaisi syödä suklaata (telkkaria nyt varmaankin katsottaisin yhdessäkin, ellei nyt ohjelmamaku menisi ihan täysin ristiin).

Se kieltämättä olisi ongelma jos tämä johtaisi selkeästi huonoon terveyteen, eli puhutaan merkittävästä ylipainosta. Sekin, jos se makean syöminen olisi kovin iso asia elämässä, ehkä jopa suurin nautinto.

Mutta tähänastisten kokemusten mukaan minulla ei ole mahdollisuuksia kuin aivan omiin vastakohtiini. Se on vähän ongelma minulle, ja heille asia on ongelma yhtä lailla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi