Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko treffeillä pakko mennä kahvilaan käkkimään?

Vierailija
14.12.2023 |

Inhoan kahviloita ja en ole käynyt vuosiin kahvilassa. Ajatus siitä, että maksaa useita euroja jostain kämäsestä kahvikupillisesta ja kuuntelet naapuripöydän mölyäjiä ei houkuttele. Minun vaihtoehdot treffeille on kävely tai edullinen ateria opiskelijaruokalassa. Onko edullisia tapoja ensitreffata?

Kommentit (179)

Vierailija
141/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilan sijaan voi mennä kuppilaan.

Vierailija
142/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en ymmärrä, että ei halua mennä kahvilaan mutta opiskelijaravintolaan kylläkin, missä on sataprosentin varmuudella enemmän ihmisiä kuin yleisemmin kahvilassa. 

Itse tykkään enemmän tekemisestä. Keilaamaan, biljardia pelaamaan jne... Niitä kun tykkään itsekkin tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin oluelle on ainoa järkevä tapa. Niistä löytyy hiljaisia nurkkauksia, missä saa rauhassa jutella.

Vierailija
144/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin yhden muijan kanssa ensitreffeillä elokuvissa, niin järkyttävä kokemus. Se rupesi yhtäkkiä pitämään mua kädestä kiinni. Siinä sitten käkittiin hikiset kädet yhdessä, enkä uskaltanut liikkua. 

Niin. Tuollaisten poikien kanssa treffeille lähtö on kuolleena syntynyt ajatus. Enintään käkkiminen onnistuu.

No se oli mua pidempi.

Vierailija
145/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt yli 2 vuoden suhteisiin päättyneitä ensitreffejä:

- Naisen kotona (asui 300 km päässä luotani), jäin yöksi

- Elokuvateatterissa

- Kahvilassa

- Metsäkävelyllä

- Keskiaikatapahtumassa

Vierailija
146/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän en edes ole ollut treffeillä, mutta itseäkin vähän mietityttää jos joku sattuisi pyytämään vaikka kahvilaan, niin miten reagoisi kun en kahvia juo. Kai sitä voisi sitten ostaa itselle vaikka kaakaon ja leivoksen, vai olisiko noloa jokin kaakao....

Voihan sitä kahvilan sijaan mennä treffeille vaikka museoon tai taidenäyttelyyn, kulttuuritapahtumaan, puistoon piknikille, arcade pelihalliin, kirpparikierrokselle, ratikka-/juna-/bussiajelulle, taide/käsityötunnille tai ihan vain kaupunkikävelylle.

Vierailija
147/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viettänyt yli 2 vuoden suhteisiin päättyneitä ensitreffejä:

- Naisen kotona (asui 300 km päässä luotani), jäin yöksi

- Elokuvateatterissa

- Kahvilassa

- Metsäkävelyllä

- Keskiaikatapahtumassa

Ai niin, unohtui vielä yksi:

- Opiskelijaruokalassa (tosin kumpikaan meistä ei vielä tapaamisesta sopiessa tajunnut, että siitä tulisi treffit)

Vierailija
148/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan miehet pisti treffeille simpsetit kaulaan, ostivat kukkapuskat naiselle ja veivät ulos vaikkapa kahvilaan, baariin tai vaikka leffaan. Luonnollisesti mies tarjosi. Monet näistä kohtaamisista johtivat loppuelämän kestävään avioliittoon. Nyt miehet eivät raaski sitä kahvikuppostakaan tarjota ja jäävät sitten ilman jopa sitä satunnaispimperoa. 

Kahvilanaisilta ei saa ikinä pimperoa. Ne haluavat vain jutustella miesten laskuun.

Et sinä saa sitä muiltakaan. On tapana tutustua ensin.

Ammattilaisen kanssa sovitaan hinta  joka on kuulemma kovempi kuin kahvilatarjoomusten.

Vierailija
149/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin yhden muijan kanssa ensitreffeillä elokuvissa, niin järkyttävä kokemus. Se rupesi yhtäkkiä pitämään mua kädestä kiinni. Siinä sitten käkittiin hikiset kädet yhdessä, enkä uskaltanut liikkua. 

Niin. Tuollaisten poikien kanssa treffeille lähtö on kuolleena syntynyt ajatus. Enintään käkkiminen onnistuu.

No se oli mua pidempi.

Kuka tahansa on.

Vierailija
150/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän en edes ole ollut treffeillä, mutta itseäkin vähän mietityttää jos joku sattuisi pyytämään vaikka kahvilaan, niin miten reagoisi kun en kahvia juo. Kai sitä voisi sitten ostaa itselle vaikka kaakaon ja leivoksen, vai olisiko noloa jokin kaakao....

En juo itsekään kahvia, joten olen ottanut vastaavassa tilanteessa ottanut teetä. Kaakaohan on ihan hyvä juoma, jos joku siitä alkaa ihmetellä niin eipä ollut varmaankaan suhteen arvoinen.

Voihan sitä kahvilan sijaan mennä treffeille vaikka museoon tai taidenäyttelyyn, kulttuuritapahtumaan, puistoon piknikille, arcade pelihalliin, kirpparikierrokselle, ratikka-/juna-/bussiajelulle, taide/käsityötunnille tai ihan vain kaupunkikävelylle.

Nuo ovat kaikki hyviä, kiinnostuksen mukaan. Kannattaa katsoa, että on tilaisuus puhua. Metsäkävely oli korona-aikana erityisen hyvä ensitreffipaikka, toki naisen mielenrauhan takaamiseksi sellaisella metsälenkillä, jossa kulkee muutakin väkeä. Miehenä pitää varoa, ettei vaan näytä uhkaavalta ennen ensitapaamista.

Vierailija
151/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte myös mennä Prismaan katselemaan millaisia vaatteita ja talvisaappaita haluaisit ostaa.

Ihan kuin äidin kanssa! Ihanaa!

-Ap

Vierailija
152/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö treffi paikaksi sovi lähes mikä vain vaikka TK:n odotustila :)

Ap varmaan viihtyisi myös hautaustoimistossa. 

Vierailija
153/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia pihejä ihmisiä ei kukaan halua, sinun ei kannata mennä treffeille mihinkään.

Olet väärässä. Miehet eivät vain halua investoida ilmaan. Myöhemmin suhteessa mies tarjoaa avokätisesti naiselleen ja ostaa lahjoja.

Paskanmarjat. Pihiys senkun korostuu.

Vierailija
154/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitte myös mennä Prismaan katselemaan millaisia vaatteita ja talvisaappaita haluaisit ostaa.

Ihan kuin äidin kanssa! Ihanaa!

-Ap

Niin, ja 90 päivää morsiamena-sarjassa Darcey ei kursaillut vaan talutti sulhoehdokkaan sormusliikkeen näyteikkunan eteen ja kysäisi josko kihlat ostetaan. 

Käytännöllistä, eikä nokka kauaa tuhissut. Sulhanen ei kyllä suostunut mutta mitä sitä ei tyttö tekisi kihlojen vuoksi.

Vierailija
155/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa että se on ihan kansainvälinen tapa.

Ja me suomalaisethan olemme varsin kansainvälisiä LOL

No ap ei ole. Mun supisuomalainen mieheni on asunut seitsemässä muussa maassa viidellä mantereella. Tavattiin ilmaisilla seurakunnan kahveilla.

Vierailija
156/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalli on hyväntreffauspaikka.

Vierailija
157/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nyt kukaan missään kahvinhajussa kestä olla.

Vierailija
158/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon ihmisiä jotka eivät voi edes sietää kahvin hajua. 

Vierailija
159/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei todellakaan! Kesäisin voi mennä vaikka kävelylle luontoon, siellä on helpompi puhuakin kuin jossain kuppilassa tönöttäen ja muiden kuullessa ainakin osan puheesta. Ja suurin osa jännittää treffejä niin ulkona on rennompaakin. Mutta aina puolueettomalle maaperälle missä on kuitenkin muitakin ihmisiä lähistöllä. Itse olen ollut autoajelullakin,silloin oli vahva luotto kaveriin, enää en taitaisi mennä. Toisen kämpille ei kannata mennä.

Vierailija
160/179 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa että se on ihan kansainvälinen tapa.

Esim Ranskassa hiukan eri kuin meillä :D Vaikka kuinka leikkisimme 'hienoa'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme