Te joiden perheessä juodaan jouluna: juodaanko myös tulevana viikonloppuna?
Ainakin sen verran että ollaan humalassa vaikka ei sammutakaan tai jouduta ongelmiin.
Kommentit (25)
Kunnon tumut vedetään viikonloppuna ja keskiviikkona.
Humalahakuinen juominen on aina ongelma vaikka ei joutuisikaan putkaan tai tappeluun. Aina.
Vierailija kirjoitti:
mitä haet tällä? en tajua.
Vertailen meitä ja muita
Miksi alkoholin nauttimisen pitäisi viikonloppuna tapahtua? Juon silloin kun huvittaa, vaikka huomenna aamulla.
Todennäköisesti juomme jotain, humalaan asti tuskin, kuten ei myöskään jouluna.
ajattelin juoda sopivan humalan nyt perjantaina ja sitten uudestaan aattona. kiva rentounut olo, mutta ei krapulaan asti.
Mä olen töissä joten en juo, mies varmaan jotain ottaa.
Jo tänään juodaan, ja joka päivä.
Anna lapselle raitis joulu
Toissapäivänä vedin hyvät kännit, niin sillä taas pärjää hetken. Tulevana viikonloppuna ei eikä ainakaan ennen aaton iltaa, sillä töissä menee molemmat viikonloput.
Saunajuoman verran juon itse, mies varmaan enemmän. Itselläni huomisesta jouluun asti töitä, niin ei voi oikein juopotella viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Humalahakuinen juominen on aina ongelma vaikka ei joutuisikaan putkaan tai tappeluun. Aina.
Ehkä se on sulle ongelma. Aina.
Jouluksi aion ostaa punaviiniä ja juoda sitä lasin tai pari. Alkoholia käytön muutaman annoksen pari kertaa vuodessa silloin kun huvittaa. En usko että juon tänä viikonloppuna.
En tiedä vielä juonko viikonloppuna vai en. Viikonloppu menee töissä. Juon yksi tai kaksi siideriä kun haluan rentoutua. En ole tosin varma juonko jouluna, ehkä sillä se on vapaapäiväni.
Päättele tästä. Joulu on Alkon vilkkain sesonki.
https://www.alko.fi/alko-oy/uutishuone/ajankohtaista/joulu-tuo-kaksi-mi…
Myynnin arvioidaan kasvavan 150 prosenttia normaaliin ajanjaksoon verrattuna.
Perinteisesti lähes kaikkien tuoteryhmien myynti kasvaa joulusesonkina. Juomia ostetaan paljon lahjaksi.
Erityisesti punaviinin kysyntä kasvaa jouluisin. Kahdella joulunalusviikolla punaviinin kysynnän ennakoidaan olevan noin 1,8 miljoonaa litraa, kun normaalina ajankohtana kysyntä on noin 700000 litraa.
Tyypillisesti myös oluen kysyntä kaksinkertaistuu.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010048710.html
Meille ostetaan useampaa lajia.
Mitä se sulle ap kuuluu. Huolehdi omista juomisistasi. VA JA KKI