Poikuudesta pitäisi päästä eroon, ennenkuin olen "toivoton tapaus"
Hyvin klassinen tilanne. Olen tällä hetkellä 27-vuotias ja en ole ikinä seurustellut. En ole ikinä edes suudellut. Aika pieni kaveripiiri (ei naispuoleisia kavereita ikinä ollut). Olen täysin päihteetön, niin ei en ole ikinä käynyt baareissa tai missään yöelämässä.
Vaikka sen "oikea" yleensä löytyy, kun vähiten odottaa, niin voin olla minkä ikäinen vaan. Nytkin tuntuu, että on jo aika paha tilanne. Se mikä tässä vaivaa on se, että vaikka en mainitsisi tästä ikinä, niin kyllä sen huomaa heti, kun tunnelma tiivistyy.
Herättää hirveästi kysymysmerkkejä, vaikka sanoisi "en ole löytäynyt oikeaa tms".
Kommentit (50)
No jaa, mä olen 45 enkä ole koskaan seurustellut, en suudellut, enkä harrastanut seksiä. Naispuolisia ystäviä on ollut ja on edelleen, mutta ystävyys on juttu johon ei sekoiteta sitä mikä kuuluu avioliittoon. En mä tätä tilannetta toivottomaksi luonnehtisi. Kaikki aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisin käymään maksullisista ja olen tosissani. Mitä pitempään "odotat" sitä pahemmat suorituspaineet sinulle muodostuu. Naiselle ei merkitystä koska senku levittää vaan jalkansa, mutta miehelle on koska kikulin pitää toimia. Sitten jos joku neito sattuukin eteen ja ei kikuli toimi niin se sanoo heihei etkä pääse yrittämään toista kertaa vaan nainen etsii alfemman jolla kikuli toimii sormia napsauttamalla. Maailma on julma(miehille).
Tässä on pointti. Maksullisiin ensin, jotta saa suorituspaineet pois ja pääsee jyvälle. Parantaa itsetuntoakin jos pääsee naiseen laukeamaan ja ammattilainen opastaa. Ammattilaisethan ovat voimaantuneita feministejä, joita työ (ja raha) palkitsee.
Sen jälkeen kun ei ole enää takaraivossa traumaa neitsyysasioista ja on tuntumaa siitä, että naisen päällä pärjää ihan okei -tasolla, niin on jo sen verran itseluottamusta, että naisetkin sen huomaavat ja voi päästä oikeaan seurustelusuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
No jaa, mä olen 45 enkä ole koskaan seurustellut, en suudellut, enkä harrastanut seksiä. Naispuolisia ystäviä on ollut ja on edelleen, mutta ystävyys on juttu johon ei sekoiteta sitä mikä kuuluu avioliittoon. En mä tätä tilannetta toivottomaksi luonnehtisi. Kaikki aikanaan.
Kyllä minä luonnehtisin toivottomaksi, ja tiedät sen itsekin. Naispuoliset ystäväsi ovat luultavasti luokitelleet sinut homoseksuaaliksi.
Seksikään ei ole tässä se suurin ongelma vaan se, ettei ole ikinä seurustellut/treffannut tai edes suudellut ketään. Mistä tyhjiöstä sinä kuvittelet "aikanaan" sen seksikumppanin ja aviopuolison putkahtavan? Ellet sitten hommaa postimyyntivaimoa Thaimaasta. Tai siirry reilusti miehiin.
Vaikka kävisit nyt pokaamassa jonkun naisen vaikka baarista, niin huomaisit miten tylsää nylkyttämistä sekst tuntemattoman kanssa on ekaa kertaa. Tai vaikka siellä maksullisissa (en suosittele). Seksi on miljoona kertaa hauskempaa kumppanin kanssa, josta pitää.
t. mies
Ei tarvitse yhtään neitsyyttä nolostella.🙂
Mulle olisi naisena suorastaan kunnia olla se joka saisi olla miehelle ensimmäinen. Hienointahan neitsyyden menetys olisi ehkä sellaisen ihmisen kanssa johon on syntynyt myös tunteita.
Missäpäin olet ? Vietän itse joulua yksin Espoossa, voisin antaa sinulle joululahjan ?
Itse en stressaisi liikaa asiasta. Itse aloitin seurustelemaan vasta 30 vuotiaana omista syistä johtuen ja tinderistä useamman kerkesin tavata ennen kuin löytyi se oikea. Kerroin rehellisesti jos kysyttiin etten ole seurustellut eikä se ketään tuntunut haittaavan vaikka jotkut sitä vähän ihmettelikin sillä olen ihan hyvän näköinen ja järkevä mies.
Onhan se vaikeaa kun ei ole mitään käsitystä mitä pitäisi tehdä, eikä uskalla lähestyä naisia vaikka kuinka yrittää..
t. toinen M27
Aloittajalle neuvoa, että lataa Tinder ja Happy panncake sovellukset puhelimeesi.
Otat tai otatat itsestäsi HYVIÄ.kuvia. Riittää että hymyilet kuvissa ja sulla on ehjät vaatteet päällä. Profiilitekstiin kirjoitat, että etsit tyttöystävää.
Sitten pommitat naisia viesteillä. ÄLÄ NIRSOILE. Sä oot 27v...lähde treffeille vaikka 35v naisen kanssa jos pääset. Usko mua, et kadu. Faktahan on se mitä.enemmän tapaat naisia, sitä suurempi todennäköisemmin pääset pukille.
Voit myös treffeillä sanoa suoraan että haluat seksiä. Usko tai älä moni nainen suostuu yhden illan juttuun.
Ei muuta kun pää kylmänä ja lihaa loveen. Muista ehkäisy.
Näin. Torkuthan voi ottaa illalla ja lähteä radalle vasta aamuyöstä. Silloinhan isojaossa natsaa paljon paremmin kun amatöörit ovat jo ehtineet ryytyä.