Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikuudesta pitäisi päästä eroon, ennenkuin olen "toivoton tapaus"

Vierailija
14.12.2023 |

Hyvin klassinen tilanne. Olen tällä hetkellä 27-vuotias ja en ole ikinä seurustellut. En ole ikinä edes suudellut. Aika pieni kaveripiiri (ei naispuoleisia kavereita ikinä ollut). Olen täysin päihteetön, niin ei en ole ikinä käynyt baareissa tai missään yöelämässä.

Vaikka sen "oikea" yleensä löytyy, kun vähiten odottaa, niin voin olla minkä ikäinen vaan. Nytkin tuntuu, että on jo aika paha tilanne. Se mikä tässä vaivaa on se, että vaikka en mainitsisi tästä ikinä, niin kyllä sen huomaa heti, kun tunnelma tiivistyy.

Herättää hirveästi kysymysmerkkejä, vaikka sanoisi "en ole löytäynyt oikeaa tms".

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sekakuoroissa on puutetta miehistä. 

Vierailija
22/50 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet päihteetön niin se täytyy sanoa, että aika usein varsinkin nuorena.. montaa kokemusta köyhempi, jos en olisi nuorempana juonut. ..onko se hyvä vai huono asia.

Mä taas naisena olisin sotkenut asiani humalassa. Selvänä on turvallista.

Selvähän se: tylsyys ei voi ikinä ketään..

..kiihottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet päihteetön niin se täytyy sanoa, että aika usein varsinkin nuorena.. montaa kokemusta köyhempi, jos en olisi nuorempana juonut. ..onko se hyvä vai huono asia.

Mä taas naisena olisin sotkenut asiani humalassa. Selvänä on turvallista.

Selvähän se: tylsyys ei voi ikinä ketään..

..kiihottaa?

Olen saanut seuraa ihan kivasti. Raitis nainen kiinnostaa useampia. Känniset on rasittavia. 

Vierailija
24/50 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin löytäminen voi olla vaikeaa, joten siinä mielessä et ole yhtään outo. Päihteettömänä tiedostan ja tiedän itse miten turhauttavaa voi olla viettää iltaa päihdeporukoiden kanssa, joten ei se kauheasti motivoi, että sieltä voi ehkä löytyä toinenkin päihteetön (tuskin löytyy, olen joutunut töiden puolesta käymään noissa illanvietoissa ja ikää on sen verran, että tiedän miten harvassa päihteettömiä on).

Päihteettömille löytyy kyllä esim omia facebook ryhmiä, älä kysy minulta, että mistä, koska em juuri facea käytä ja kun kumppanikin on, niin en silläkään lailla ole kartalla. Harrastusten parista voi löytää päihteettömiä paremmin kuin baareista.

sinulle, ap, sanoisin, että jos asia vaivaa sinua paljon, niin käy maksullisella. Sittenpä tiedät miten hommat suurinpiirtein menee ja suuri mysteeri ratkeaa, että miltä se tuntuu ja miten pilluun työnnytään jne. Se voi auttaa huomattavasti alentamaan kynnystä naisten suhteen. Jos tuo ajatus tuntuu totaalisen vieraalta, niin sitten ei kai auta kuin laittaa niitä parinhakuilmoituksia ja lähteä jokaiselle treffille avoimin mielin. Loppujen lopuksi on turha rajoittaa itseään tai mahdollisuuksiaan etukäteen tyyliin "haluan vaalean" "haluan pitkän" "haluan jonkun, joka harrastaa kukkien kasvatusta" elämä kun on sellainen, että kaikki tuollaset asiat voi kumppanissa muuttua ja sitten onkin yhtäkkiä suhteessa jonkun ihan toisenlaisen tyypin kanssa. Kun lähtee avoimin mielin tapaamaan uutta tyyppiä, niin samalla oppii sosiaalisia taitoja, oma mahdollinen jännitys toisen tapaamisen suhteen vähenee koko ajan ja jos ei treffeiltä kumppania saa, niin potentiaalisesti voi saada uuden vastakkaista sukupuolta esutavan ystävän. Minullakin on kumppani, joka on aika lailla erilainen mitä ennen tapaamistamme ajattelin, että miehessä pitää olla, mutta tämä kumppani osasikin toimia juuri minun kanssa juuri oikealla tavalla, joten ennenkuin huomasinkaan niin olin nalkissa, ihastunut ja rakastunut.

Ja ennenkaikkea: relaa:älä rajoita itseäsi ajattelemalla, että toivo on kohta menetetty. Se on menetetty silloin, kun päätät itse että et halua enää yrittää.

Vierailija
25/50 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän juu ongelman. Tämä ei auta yhtään, mutta älä tee poikuudesta ongelmaa. Se nimittäin on ongelma sinulle eikä potentiaaliselle seksikumppanille. Itse olen harrastanut vain huonoa seksiä. Olen siis varmasti aivan yhtä tupelo sängyssä kuin sinäkin. Ekakerta ei ole mikään mystinen sratusmuutos joka tekee sinusta "kokeneen". 

Voisit myös vähän tarkentaa mitä etsit. Etsitkö parisuhdetta? Tällöin se suurin ongelma ei lopulta ole seksi. Etsitkö "vain seksiä"? Toivottavasti etsit sitä siksi koska seksi on kivaa etkä siksi että pääset eroon poikuudesta. 

Harrastukset on mukavia ihmisäelämässä ilman naisiakin, mutta yksi niitten etu on tavata heitä. Sinkkuutta kannattaa muuten kertoa ksikille kavereille samalla tavalla kuin jos etsii töitä. Usein se haku kantautuu jonkun kaverinkaverinkin korviin. 

Vierailija
26/50 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisiin. Saat itse valita naisen ja todennäköisesti kyytikin on laadukkaampaa.

Vierailija
27/50 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä. En vaan millään uskalla lähestyä naisia..

Vierailija
28/50 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltakaa ujot pojat lähestyä, koska ei me mimmitkään uskalleta lähestyä... 

Vierailija
29/50 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä voi lähestyä ihan samalla lailla kuin miehiäkin. älä koskaan erehdy menemään siihen, että lähestyt _vain_ niitä naisia, jotka sinua kiinnostavat romanttisesti. Opettele näkemään naiset ihan vain ihmisinä. Se saa olemuksesi rentoutumaan, ja kun sinä rupattelet rennosti naisten kanssa, niin nainenkin rentoutuu ja alitajuisesti ajattelee, että huh...toi on normaali... jes... ja sitten tapahtumat etenevät ehkä hyvinkin luontaisesti eteenpäin. Me naiset joudumme kohtaamaan paljon epäasiallista käytöstä miesten puolelta vielä nykyajassakin, joten sanoisin, että kaikista tärkeintä on se, että oikeasti kohtaat naiset ihan vain ihmisinä, kaltaisinasi.

Vierailija
30/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä voi lähestyä ihan samalla lailla kuin miehiäkin. älä koskaan erehdy menemään siihen, että lähestyt _vain_ niitä naisia, jotka sinua kiinnostavat romanttisesti. Opettele näkemään naiset ihan vain ihmisinä. Se saa olemuksesi rentoutumaan, ja kun sinä rupattelet rennosti naisten kanssa, niin nainenkin rentoutuu ja alitajuisesti ajattelee, että huh...toi on normaali... jes... ja sitten tapahtumat etenevät ehkä hyvinkin luontaisesti eteenpäin. Me naiset joudumme kohtaamaan paljon epäasiallista käytöstä miesten puolelta vielä nykyajassakin, joten sanoisin, että kaikista tärkeintä on se, että oikeasti kohtaat naiset ihan vain ihmisinä, kaltaisinasi.

Pelkään liikaa ja lisäksi olisin aivan hukassa mitä pitäisi edes tehdä seksin aikana.

Vierailija
31/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko naisseuraa vailla vai käykö sinulle myös mies ?

Vierailija
32/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään liikaa ja lisäksi olisin aivan hukassa mi

Se sujuu yllättävän hyvin omalla painollaan. Vielä jos löytää ymmärtävän ja ohjaavan parin, ei mikään mene pieleen.

Vierailija
33/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltakaa ujot pojat lähestyä, koska ei me mimmitkään uskalleta lähestyä... 

Antakaa nyt sitten edes joku pitkä katse ja hymy, jotta tiedämme lähestymisen olevan toivottu.

Vierailija
34/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ensin, miksi olet 27 vuotiaana kokematon!

Oletko ylipäätään jotenkin estoinen/ arka/ ujo?

Onko sinulla SE kaikinpuolin o.k., toimiva jne. eli ei minkäänlaista kompleksia sen suhteen.

Luuletko osaavasi käyttää SITÄ?

Alkuun riittänee ihan "basic- jutut."

Vierailija
35/50 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ei varmaan lohduta, niin itse menetin poikuuden vasta 38 vuotiaana! Eli ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Siitä lähtien on ollut säännöllinen seksielämä naisen kanssa. Ei edes jännittänyt eikä ollut paineita ensimmäisestä kerrasta. 

T:Mies 43v.

myöhään aloittaessa ei kyllästy heteroseksiin ja kiihottuu vähhemästäkin

Vierailija
36/50 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin käymään maksullisista ja olen tosissani. Mitä pitempään "odotat" sitä pahemmat suorituspaineet sinulle muodostuu. Naiselle ei merkitystä koska senku levittää vaan jalkansa, mutta miehelle on koska kikulin pitää toimia. Sitten jos joku neito sattuukin eteen ja ei kikuli toimi niin se sanoo heihei etkä pääse yrittämään toista kertaa vaan nainen etsii alfemman jolla kikuli toimii sormia napsauttamalla. Maailma on julma(miehille).

Vierailija
37/50 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, mulla on fetissi neitsytpoikiin/miehiin. Kiihottaa ihan hulluna ajatus että olis jollekulle ensimmäinen.

Vierailija
38/50 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinenkin nainen joka himoitsee kokematonta

Vierailija
39/50 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku palstan vanhemmista rouvista varmaan mielellään voi päästää sut pulasta pois 🤗

Vierailija
40/50 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku palstan vanhemmista rouvista varmaan mielellään voi päästää sut pulasta pois 🤗

Ei vanhemmalle rouvallekaan välttämättä kelpaa kuka tahansa onneton räpeltäjä.