Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei taida lakko oikein toimia.

Vierailija
14.12.2023 |

Näkyvät bussit kulkevan ja kaupassa työskentelevä perheenjäsen kertoi että kaikki kuormat tulivat tänään ajallaan. Otos on toki pieni mutta jostain sekin kertoo:

AY-liike on menettänyt vaikutusvaltansa ja se on hyvä. Meillä ei ole varaa lakkoiluun.

Itse olen mieluummin Loimaan kassan jäsen kun annan rahaa liitoille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva kun kerroit, pitääkin kertoa etiäppäin tietoa että lakko ei toiminut

Vierailija
2/6 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä useampi on Loimaan kassan jäsen. Lisäksi on SAK:lta aika paksua olettaa, että iso osa jäsenistä olisi SAK:n puolella hallitusta vastaan. Monet jäsenet todennäköisesti äänestäneet hallituspuolueita ja varmasti osa ei kannata ylipäänsä lakkoja näillä perusteilla, jotka annettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ay liikkeen kuolinkellot alkoi kalkattaa.

Vierailija
4/6 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää että ihmiset lakkoillee ay-sikojen puolesta.

Vierailija
5/6 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaiset, joilla on yhä tallella sekä sydän että aivot, ymmärtävät lakkojen olevan oikealla asialla. Niillä ei puolusteta ainoastaan meidän sukupolvemme, vaan myös lastemme työehtoja. Työntekijät ovat aina ja kaikkialla saaneet taistella itselleen kuuluvat edut. Ilman lakkoja meillä ei edes olisi sellaista käsitettä kuin viikonloppu. Sitä voi miettiä, jos tämän päivän astetta vaikeammaksi muuttunut bussimatka ärsyttää. Ja mielipahan voi osoittaa taholle, jolle se kuuluu - hallitukselle!

Vierailija
6/6 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suomalaiset, joilla on yhä tallella sekä sydän että aivot, ymmärtävät lakkojen olevan oikealla asialla. Niillä ei puolusteta ainoastaan meidän sukupolvemme, vaan myös lastemme työehtoja. Työntekijät ovat aina ja kaikkialla saaneet taistella itselleen kuuluvat edut. Ilman lakkoja meillä ei edes olisi sellaista käsitettä kuin viikonloppu. Sitä voi miettiä, jos tämän päivän astetta vaikeammaksi muuttunut bussimatka ärsyttää. Ja mielipahan voi osoittaa taholle, jolle se kuuluu - hallitukselle!

Mene nyt lässyttämään tuota soopaasi sinne hakaniemeen mistä tulitkin.

Lakkoilu duunarin oikeuksien puolesta on ihan eri asia kuin lakkoilu jonkun punapuolueen puolesta ja lakkoilu oikeistopuolueita vastaan. En minä ole liitolle antanut lupaa lakkoilla puolestani noissa asioissa. Vielä vähemmän olen antanut ökyrikkaille ja valtaansa hurahtaneille liitoille luvan lakkoilla oman valtansa puolesta kun nää ei sitä valtaansa käytä käytännössä ollenkaan duunarin edun eteen. Kun katsoo miten suurtyöttömyys on vakiintunut, firmat karkaa muualle ja ainoa mikä suomessa tuntuu punapuolueiden hallitusaikaan kasvavan on paitsi velan määrä niin veroprosentti eri asioille.