Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V!tuttaa tällaiset palveluntarjoajat

Vierailija
14.12.2023 |

Minulla on ollut eräs vaikkarityyppi terveyteen liittyvässä asiassa. Olen ihan vapaaehtoisesti varannut ajan aina häneltä, koska olen pitänyt häntä parhaana ja miellyttävimpänä tekijänä.

Kun sitten yhden kerran annan negatiivista palautetta, niin vastaus on passiivis-aggressiivinen ja hän neuvoo minua menemään muualle.

Kyllä tuntuu kuin saisi märän rätin kasvoille ja tuntuu, ettei voi enää kehenkään ammattilaiseen luottaa. Suututtaa tuollainen kohtelu, kun olen maksanut maltaita hoidosta ja nimenomaan suosinut häntä, koska olen aidosti pitänyt hänen hoidostaan. Nyt sitten minä en yhtäkkiä kelpaa asiakkaaksi???????

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkari 

Ap

Vierailija
2/12 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole niin lapsellinen, että välittäisin alanuolista. Jos ette kykene tuottamaan mitään tekstiä, ovat nuolenne yhtä tyhjän kanssa. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsan 

Vierailija
4/12 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppsan

Vierailija
5/12 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaatko aihetta enempi kuten reisiäsikin

Vierailija
6/12 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsan 

Vierailija
7/12 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko nettiin palautteen jossa haukuit saamasi palvelun?

Vierailija
8/12 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mikä ammattihenkilö on kyseessä. Periaatteessa terveydenhuollon toimijan pitäisi yksityissektorilla tietenkin noudattaa yleisiä ammattieettisiä periaatteita, joihin kuuluu esimerkiksi kohtuullisen kritiikin sietäminen. 

Vierailija
9/12 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä kannattais aukoa päätään ja kyseenalaistaa toisen ammattitaitoa.

Vierailija
10/12 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kritiikistä, ja missä muodossa se on ilmaistu. 

Vierailija
11/12 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä:

Lisäksi minua on jo pidemmän aikaa todella löysät ulosteet - miltei ripuli. Aamuisin saan käydä yhdeksänkin kertaa pöntöllä ja takapuolireikä on niin hellänä ettei pideelläkään kärsi suihkutella. Tämä on todella ikävää, sillä ensi viikolla olisi aika Sossuun enkä haluaisi rampata vessa kesken sossun. Mikä auttaisi tähän vaivaan?

Ap

Vierailija
12/12 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapankaali, luonnonjugurtti aamulla tyhjään vatsaan. Vähitellen helpottaa. Kaali pitää pureskella hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän