V!tuttaa tällaiset palveluntarjoajat
Minulla on ollut eräs vaikkarityyppi terveyteen liittyvässä asiassa. Olen ihan vapaaehtoisesti varannut ajan aina häneltä, koska olen pitänyt häntä parhaana ja miellyttävimpänä tekijänä.
Kun sitten yhden kerran annan negatiivista palautetta, niin vastaus on passiivis-aggressiivinen ja hän neuvoo minua menemään muualle.
Kyllä tuntuu kuin saisi märän rätin kasvoille ja tuntuu, ettei voi enää kehenkään ammattilaiseen luottaa. Suututtaa tuollainen kohtelu, kun olen maksanut maltaita hoidosta ja nimenomaan suosinut häntä, koska olen aidosti pitänyt hänen hoidostaan. Nyt sitten minä en yhtäkkiä kelpaa asiakkaaksi???????
Kommentit (12)
Minä en ole niin lapsellinen, että välittäisin alanuolista. Jos ette kykene tuottamaan mitään tekstiä, ovat nuolenne yhtä tyhjän kanssa. 😂
avaatko aihetta enempi kuten reisiäsikin
Laitoitko nettiin palautteen jossa haukuit saamasi palvelun?
Riippuu siitä, mikä ammattihenkilö on kyseessä. Periaatteessa terveydenhuollon toimijan pitäisi yksityissektorilla tietenkin noudattaa yleisiä ammattieettisiä periaatteita, joihin kuuluu esimerkiksi kohtuullisen kritiikin sietäminen.
No ei ehkä kannattais aukoa päätään ja kyseenalaistaa toisen ammattitaitoa.
Riippuu siitä kritiikistä, ja missä muodossa se on ilmaistu.
Ap jatkaa vielä:
Lisäksi minua on jo pidemmän aikaa todella löysät ulosteet - miltei ripuli. Aamuisin saan käydä yhdeksänkin kertaa pöntöllä ja takapuolireikä on niin hellänä ettei pideelläkään kärsi suihkutella. Tämä on todella ikävää, sillä ensi viikolla olisi aika Sossuun enkä haluaisi rampata vessa kesken sossun. Mikä auttaisi tähän vaivaan?
Ap
Hapankaali, luonnonjugurtti aamulla tyhjään vatsaan. Vähitellen helpottaa. Kaali pitää pureskella hyvin.
Vakkari
Ap