Sinä joka olet käynyt hiljattain mammografiaseulonnassa!
Kuinka nopeasti tällä hetkellä tulokset tulee? Olen käynyt pari kertaa ja toisella kerralla tuli ihan hirveen nopeasti ja eka kerralla meni paljon pidempään ja normaalitulos kummassakin. Voinko luottaa siihen et jos vastaus tulee Terveyskansioon ni ne on aina hyviä uutisia...
Kommentit (8)
Mulla on aina tullut paljon nopeammin mikä se lupaus on. Viime vuonna kävin ja tulos tuli jossain muutamassa päivässä. Mutta varmaan riippuu ihan resursseista ja tilanteesta. Jos saa viestin Terveyskansioon ni se on käytännössä silloin normaalitulos. Sinne ei tule viestejä, että on löytynyt jotain tms...
Ja puhelimeen tuli viesti silloin kun tulos on terv.kansiossa. Eli jos saa tekstarin et "Terveyskansiossa on uusi tutkimustulos" niin silloin sinulla ei poikkeavaa eikä tarvitse jännittää enää kun avaa sen.
Vaihtelee. Joskus tulee viikossa ja joskus kestää kuukausia että on jo uhontanut koko asian. Tekstareita en ole saanut ja omakantaa en lue.
Valmistuneet tulokset tulee Terveyskansioon. Nämä ovat siis normaalituloksia. Jos pitää tehdä jatkotutkimuksia niin se tieto ei tule Terveyskansioon.
Vierailija kirjoitti:
Mulle soitettiin viikon päästä, mutta jouduinkin jatkotutkimuksiin 😦
Juuri näin. Soitto tulee hyvinkin pian jos jotain poikkeavaa on löydetty.
Tuli alle viikossa. Viestinä terv.kansioon. Viestistä tulee tekstari. Ennen tuli kirje mut minulta ainakin nyt syksyllä kysyttiin kumman haluan.
Eli terveyskansioon ei tule mitään viestejä jos pitää tehdä jatkotutkimuksia...