Alakerran naapuri polttaa ja savu nousee ylöspäin ja tulee mun asuntoon. Myös seinänaapuri polttaa. Ja mun vuokrasopimuksessa
lukee, että asunnossa tupakointi kielletty. Taitaa nää naapurit omistaa asuntonsa,kun voivat polttaa.
Kommentit (27)
Oletko esim.kaupungin vuokra-asunnossa vai omassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva tupakoitsija noita sääntöjä noudattaa nikotiiniriippuvuus on niin vahva riipopousvuus että on pakko polttaa missä tahansa vaikka lentokoneessa.
Nykyään noudattaa, jos on parveketupakointikielto.
No silloin poltetaan sisällä liesituulettimen alla itse ainakin polttaisin jos vielä kyseistä ainetta käyttäisin häätöä voi yrittää mutta veikkaan että vaikeaksi menee
Vierailija kirjoitti:
Helpointa on kuitenkin vain sopeutua. Noin kireä pipo aiheuttaa sydänsairautta.
Ei se savu ole sinulle terveyshaitta vaikka se sinun mielestä haiseekin pahalle.
Jos kaiken sen, mistä itse ei tykkää, voisi naapurilta kieltää niin olisi tämä maailma kamala paikka asua.
Tupakan savu on aika paha terveyshaitta ja tupakoitsija puhaltaa keuhkoista ulos. Kuka haluaa asuntoonsa jonkun keuhkoista jotain paskaa... En halua tupakoitsijoiden enkä pössyttelijöiden keuhkoista yhtään mitään asuntooni en varsinkaan, jos ovat flunssasia tai koronassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva tupakoitsija noita sääntöjä noudattaa nikotiiniriippuvuus on niin vahva riipopousvuus että on pakko polttaa missä tahansa vaikka lentokoneessa.
Nykyään noudattaa, jos on parveketupakointikielto.
No silloin poltetaan sisällä liesituulettimen alla itse ainakin polttaisin jos vielä kyseistä ainetta käyttäisin häätöä voi yrittää mutta veikkaan että vaikeaksi menee
Asun jo toisessa paikassa, jossa on parveketupakointikielto ja kyllä ihmiset sitä ihan oikeasti noudattaa. Itsekin noudatin, kun vielä tupakoin. Ei se ole vaikeaa kävellä ulko-ovesta ulos, mutta on noita ihme vätyksiä, jotka ehkä jaksaa vaan liesituulettimensa alle tupakalle.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Hekalla on kaikissa uusissa sopimuksissa kielletty tupakointi, naapurilla voi olla sen verran vanha sopimus että tupakointi on sallittu.
Joissain Hekan asunnoissa uudet saavat kuitenkin polttaa parvekkeella. Kaikilta sitä partsia ei toki löydy. Ja sitten pitää mennä ulos röökille.
Täällä missä asun ja asun vuokralla niin alakerran mies poltti ja savut tuli minun asuntoon ja naapurin perheen asuntoon. Se perhe oli valittanut vuokran antajalle että minä poltan ja sain ensin yhden varoituksen ja sitten toisen ja sain 4 varoitusta yhteensä. Sitten ne aloitti häätötoimet. Se vaan että minä en ole edes koskaan tupakkia polttanut. Kerroin vain vuokranantajalle ettei ne savut tule minun asunnosta ja muuttakoot pois se jota se häiritsee. Sitten ne ilmoitti että tulee häätö ja asuntoni on oltava tyhmä viikon kuluessa. Sitten minä tein rikosilmoituksen vuokranantajasta ja syytin kunnian loukkauksesta ja sitten häätö keskeytettiin ja sitte ajan päästä mentiinkin oikeuteen. Siellä kerroin etten ole koskaan tupakkia vetänyt edes että voin tuoda 20 todistajaa jotka tuntenut minut 30 vuotta vähintään. Sain 1800 euroa korvauksia lopulta eikä ne tainnut tajuta sittenkään että alakerran naapuri polttaa vaikka kerroin sen niille.
Näin siinä sitten käy, kun parveketupakointi kielletään. Osakkeen omistajat tupruttelevat sisätiloissa.
Onneksi olkoon, kitisijät!