Onko Luka lähiönimi?
Kommentit (227)
Lukan äiti Kuurankukka :D :D :D
En tiedä ketään sen nimistä. Tiedän vain Suzanne Vegan biisin.
Juicehan lauloi aikoinaan:Matteus, Markus, Luka ja J.
Tiedän yhden Lukan. Sisaruksia ovat Jessica, Vanessa ja Jare. Lähiössä asuvat ja vanhemmilla ainakin käsivarret ja jalat täynnä tatuointeja.
Kuuran kukkia mä kannan sisälläin...Lukan ja Joelin äiti rules, lähiön ääni on vahva!
Luka kuulostaa rescue-koiran nimeltä tai jonkun lempinimeltä, joka sukunimestä Lukander. Eikö Luukas tai Lucas kelpaisi? Jos nyt ehdottomasti Luka, niin muodossa Luca parempi. Lähiönimi ei ole mielestäni, muuten vaan tylsä ja tuo mieleen sanan "kuka", Luka. Tosin on niitä oudompia ja tylsempiäkin nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun lasten päiväkodissa ja luokalla on kyllä Luka ja Lukas nimisiä. Vanhemmistaan tiedän ainakin opettajia ja valtion virkamiehiä. Lähiötähän tämä on, pientalolähiötä.
Luukas on ihan toinen juttu, sillä on ihan toisenlainen tausta Suomessa.
Joel ja Luka :D No, se kertoo perheestä kaiken. Kuurankukkasia.
Matalapalkka-ala. Kaupan kassa, siivooja, motellin respa, hoiva-avustaja, huoltomies, varastotyöläinen. Siinäpä se Lukan perhe!
olen töissä koulussa. Voi sanoa, että alaluokista jokaisessa on tätä nykyä vähintään 2 Lucaa, Lukaa, Luukasta, Lukasta, Lucasta tai Luukaa.
Keksikää jotain muuta.
Niin niissä kuurankukka-lähiöruusujen perheissä. Live, love, laugh!
Kyllä se voi olla hienosto-juppi nimikin, mutta silloin ei ole hyvä jos toka kerroksen asunnosta kuuluu iltaisin pauketta ja käyt vain iltaisin ulkona.
Kuka se Hello my name is Luca from second floor lauloi? Keksikää omat nimet kun kopioitte biiseistä minkä ennätätte.
Mä tiedän yhden Lukan perheen joka sopii pelottavan hyvin näihin määritelmiin. Joella niillä ei oo onneksi sentään :D En oo musamakua kyl kysellyt.
Autocorrect! JOELIA ei oo tällä Lukan äidillä sentään.
Mä tiiän Lukan kenen veli oli Joel ja kuka pelaa jäkistä:D Perhe on ehta lähiöperhe. Rumia koiria ja livelovelaughia.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiiän Lukan kenen veli oli Joel ja kuka pelaa jäkistä:D Perhe on ehta lähiöperhe. Rumia koiria ja livelovelaughia.
Tiedänköhän saman perheen :D Rescuekoiria joita kukaan ei osaa hoitaa.
Voiko typerämpää olla kuin väitellä nimistä?
Hirvee lähiönimi.