Ystäväni sai influenssan ja joutui viime yönä sairaalaan. :( Mitä nämä rokotuskieltäytyjät oikein luulevat itsestään?
Elämän ensimmäinen influenssa todettu kaksi viikkoa sitten. Perusterve alle 3-kymppinen hyväkuntoinen nainen kyseessä. Kaksi viikkoa tehnyt kotona kuolemaa ja nyt hänen avokki laittoi viestiä, että yöllä ystäväni tila oli jo mennyt siihen pisteeseen, että oli pitänyt viedä ambulanssilla osastolle. Kyllä minua pelottaa, koska sukulaismieheni menehtyi influenssaan viisi vuotta sitten.
Mutta mitä nämä rokotekieltäytyjät luulevat itsestään, kun uhmaavat tautia? Mikä järki tuossa on, että terveyttä vaarannetaan noin?
Kommentit (137)
Oli minullakin influenssa. Kesti vajaan viikon. Vähän kuumetta ja nuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin. En ole ottanut mitään rokotteita.
Valitettavasti jokainen meistä kuolee joskus.
Vierailija kirjoitti:
Olen sairastanut kerran influenssan, eikä se kummoinen tauti ainakaan itsellä ollut.
Tuskinpa se edes oli influenssaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla oli siis flunssa, ei influenssa.
Ihmiset jotka ei ottanu koronarokotteita leimattiin rokotevastaisiksi joten eikö ne ole myös rokotevastaisia jotka ei ota influenssarokotuksia?
Vai miksi pelkästään koronarokottamattomuus tarkoittaa samaa kuin rokotevastainen?
Ihminen joka otti koronarokotukset mutta ei ota vuosittaista influessarokotusta on siis myös rokotevastainen.
Vierailija kirjoitti:
No kuule ainut kerta kun itse sain influenssan, oli sinä vuonna kun olin ottanut sen rokotuksen. Ihan paskoja ja hyödyttömiä piikkejä.
Luuleeko joku muka vielä, että rokotukset estävät tartuntaa? Koko ajanhan on tiedetty, että ne estävät taudin vaarallisia muotoja, ei tartuntoja. On siis tyhmää olla rokotevastainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Ei rokotettunakaan ole turvassa tartunnalta ja kun tartunnan saa niin se voi olla oireiltaan sellainenkin että tarvitsee sairaalahoitoa.
Näin on myös influenssassa, ei vain koronassa. Itseasiassa mikä vaan tartunta voi viedä sairaalahoitoon jos oikein "tuuri" käy ja myös nuoren tai vaikka lapsenkin.
Missä tynnyrissä sä olet oikein elänyt?
Tämä! Itsehän olen joutunut osastolle ärhäkän poskiontelontulehduksen takia ja olen perusterve kolmekymppinen...
Sairastin joskus ehkä kolmekymppisenä influenssan ainakin kerran, ja oli kyllä kauhea tauti.
Mutta rokotuksia aloin ottamaan vuosittain vasta sitten, kun ystäväni kävi lähellä kuolemaa influenssan takia, ja hän oli hyvin heikko ja uupunut vielä monta kuukautta sen jälkeen. Se säikäytti todella. Nykyään otan rokotteen myös 81-vuotiaan äitini suojelemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen olevani juutalaisista riippumaton itsenäinen ajattelia.
Mitä ihmeen tekemistä juutalaisilla on tämän asian kanssa? Taidat olla joku foliohattu salaliittoteoreetikko eivätkä ajatuksesi kovin itsenäisiltä tunnu. Teitä hörhöjä on maailmassa yllättävän paljon. Ajatukset lähtöisin pitkälti yhdysvaltalaisista hörhöpiireistä, jotka rahastavat näillä jutuilla kaltaisiasi vähemmän koulutettuja.
-----
USAssa muuten kaikkein koulutetuimmat eivät ottaneet koronarokotteita. Mutta älä vaivaa tällä päätäsi. Suuressa maailmassa on eri kriteerit fiksuudelle, kuin täällä Neuvosto-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka ei ottanu koronarokotteita leimattiin rokotevastaisiksi joten eikö ne ole myös rokotevastaisia jotka ei ota influenssarokotuksia?
Vai miksi pelkästään koronarokottamattomuus tarkoittaa samaa kuin rokotevastainen?
Ihminen joka otti koronarokotukset mutta ei ota vuosittaista influessarokotusta on siis myös rokotevastainen.
---
Minuakin poliitikot ja media haukkuivat rokotevastaiseksi. En oikein ymmärrä sitä. Otin asiasta selvää ja totesin, että näillä näkymin en ota k-rokotetta. Että katsotaan sitten, kun muut kiltisti ottavat niitä montakin ja testaavat niitä ihan vapaaehtoisesti. Enkä ole lainkaan vakuuttunut tuloksista.
Mutta otin kyllä jäykkäkouristusrokotuksen vuonna 2019. Se oli jo kolmas. Sikapiikinkin otin jne. Olen ottanut niin paljon rokotuksia etten edes muista. En nyt kyllä loogisena ihmisenä ymmärrä lainkaan näitä älyttömiä, epäloogisia näkemyksiä rokotevastaisuudesta. Mutta eihän siinä vouhotuksessa mitään logiikkaa ollutkaan.
Ettei vain olisi korona? Siitä on moni perustervekin joutunut sairaalaan tai kuollut. Ei influenssasta.
Influenssarokotus ei aiheuta yllättäviä kuolemia kuten se uusi. Niin ja influenssa on tappavampi kuin korona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nönnönnönnöö ja uliuliuli. Jos itsellä on kaikki tarvittavat rokotukset otettuna, niin covidiin kuin influenssaankin (ne joita suorastaan ihmepiikkeinä pidetään) ja rätti naamalla ihmisten ilmoilla niin turha omasta sairastumisestaan on muita yrittää syyllistää.
Tämä juuri, koronarokotetut etenkin syyllistävät sairastumisestaan rokottamattomia mikä on aivan järjenvastaista hysterian lietsontaa...tämä palvelee ainoastaan lääkeyhtiöiden rahastusta mikä onkin kaiken takana... ja maksetut hallinnot ja media lietsovat tätä hysteriaa että on rokottamattomien vika kun koronarokotteet eivät auta vaan päinvastoin rokotetut saavat pahemmat oireet kuin rokottamattomat...
----
Tämä. On se kumma, että jos rokotteet ovat pskoja, sekin on rokottamattomien syytä. Mutta älyltään keskinkertaiselle tuota on liian vaikeaa ymmärtää, tuokin meni ihmisiin ihan täydestä :D
Taas meni hyvä tutkija. Näitä tippuu nyt. Mut onneksi on rokotepassi ja koronavilkku. Hahahahahhaaaaasssss!!!!!!! 😃 👍
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti jokainen meistä kuolee joskus.
Näinpä. Jotkut piikkipossut vaan nopeammin.
Influenssa rokote on sentään oikea rokote toisin kuin koronarokote.
Katos kun suuri osa näistä ihmisistä luulee sairastamiaan kovimpia kuumeflunssia influenssoina ja ovat todenneet, että ei tuollaista tautia tarvitse pelätä. Mutta kun jos se elämän ensimmäinen oikea influenssa sattuu jysähtämään oikealle kohdalle, ollaan nopeasti ihan eri mieltä ja aika usein sairaalassakin. Kollega menehtyi influenssaan teholla. Olisi saanut työnantajan maksaman influenssarokotteen, mutta ei koskaan ottanut. Ihan kiva temppu vaimoa ja lapsia kohtaan. :(
Saisin kaikki piikit autoimmuunisairauden takia, influenssa piikkiä en ole ottanut ikinä. Sairastanut sen kerran ja oli joo kova kuume mutta ei muuta. Se piikki ei ratkaise mitenkään millaisena taudin saat. PITÄISI olla lievempi mutta voi kuolema korjata silti. Vähän niinkuin koronarokotteet, arpapeliä millaisen taudin saat.
Ei pidä paikkaansa. Olen aina saanut rokotteen ilmaiseksi enkä kuulu riskiryhmään. Kukaan ei koskaan edes kysy mitään, kun menen rokotusta ottamaan.