IL: Mika Aaltola myönsi olleensa nuorempana naistenmies - "Kun sitä on pitkä ja varmaan aika komeakin, niin siitä sitten seuraa asioita"
https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/9ee39fa7-b6bd-4ece-943d-…
Aikamoista... Tunnustaisiko joku mamma jopa saaneensa Mikalta?
Kommentit (594)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaako tää kaveri tahallaan itseään pihalle koko ajan vai onko vain tyhmä?
Yksinäisen tutkijan työssä jäänyt aidot ihmissuhteet vähille (kuten siskollaan), eikä osaa olla ihmisten kanssa. Huono itsetunto (traumaattisen lapsuuden vuoksi) näyttäytyy narsismina. Onneksi ei mitään saumaa kisassa. Hetkittäin tunnen jopa sääliä häntä kohtaan.
Kyllä Mika A. osaa sosiaalisena ja ulospäinsuuntautuneena ihmisenä toimia toisten kanssa. Toista se on sinulla ja kaltaisillasi syrjäytyneillä ressukoilla, joiden päivät kuluu netin ääressä kotona istuessa. Hetkittäin tunnen sääliä sellaisia kohtaan.
Oletko tavannut Mikaa? Minä olen useasti. Epävarma olemus huokuu hänestä, kuten se, ettei ole luonteva, oma itsensä vaan yrittää olla jotakin muuta. Joskus tämä näyttäytyy myös ylimielisyytenä. Säälisi menee hiukan väärään osoitteeseen, olen riittävän hyvin menestynyt, hyvä koulutus ja toimeentulo. Ja mikä tärkeintä, olen myös onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju onnhyvä esimerkki siitä, ettei ihminen saa puhua, mitä oikeasti ajattelee. Heti nauretaan.
ja ei, en aio äänestää aaltolaa. Muttanei hän lynkkausta ansaitse.
Ihmiset tykkäävät semmoisista jotka sanovat mitä suurinosa haluaa kuulla. Semmoiset kovanluokan manipuloijat ovatkin niitä vaarallisimpia tyyppejä politiikassa.
Kyllä, sitä kutsutaan populismiksi. Aaltola osoittaa, että Suomessa ei ainakaan vielä pärjää itseään kehumalla kuten USAssa. Ei hänen tämäkään heittonsa olisi siellä ollut irvailun aihe, mutta miinus silti, koska perhearvot. Pitkälle keski-ikään säilynyt vanhapoika olisi ehkä siellä herättänyt muitakin epäilyksiä. Suomessa sen sijaan sinkku voi kehystää oman tarinansa näin, naistenmiehenä.
Politiikka on kova laji, nyt Aaltola saa sen kokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaako tää kaveri tahallaan itseään pihalle koko ajan vai onko vain tyhmä?
Yksinäisen tutkijan työssä jäänyt aidot ihmissuhteet vähille (kuten siskollaan), eikä osaa olla ihmisten kanssa. Huono itsetunto (traumaattisen lapsuuden vuoksi) näyttäytyy narsismina. Onneksi ei mitään saumaa kisassa. Hetkittäin tunnen jopa sääliä häntä kohtaan.
Kyllä Mika A. osaa sosiaalisena ja ulospäinsuuntautuneena ihmisenä toimia toisten kanssa. Toista se on sinulla ja kaltaisillasi syrjäytyneillä ressukoilla, joiden päivät kuluu netin ääressä kotona istuessa. Hetkittäin tunnen sääliä sellaisia kohtaan.
Oletko tavannut Mikaa? Minä olen useasti. Epävarma olemus huokuu hänestä, kuten se, ettei ole luonteva, oma itsensä vaan y
Päätit sitten tulla vauvapalstalle solvaamaan? Eipä ole sinun(kaan) itsetuntosi kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän ihan komea ja mikä tärkeintä omaa tuuheat hyväkuntoisen hiukset. Kaljua miestä ei saisi päästää vallan kahvaan koskaan.
En itse pidä tuon näköisistä laatikkoleuoista, hyi olkoon.
Koko olemus kielii sellaista leuhkuutta, että pahaa tekee. Kun katsoo ehdokkaisen kuvia, muut ovat päät suorassa, mutta tämä oikein tyrkyttää kameralle leukaansa ja katsoo sieltä korkeuksista muita maan matosia.
Tosi ällöttävän oloinen ihminen. Ja se ulosanti - voi luojaparatkoon sentään.
Nyt kaikki inccelitkin tietää ketä ei ainakaan kannata äänestää.
Täytyy olla melkoisen itseensä kyllästynyt naisihminen, jos tuollaiseen haksahtaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Miksi hän sitten aloitti lapsenteon vasta 5-kymppisenä, jos siihen olisi ollut mahdollisuus nuorempana? Vai eikö hän halunnut lapsia aiemmin?
Koska high-value miehillä on muuta tekemistä nuorena. Nuorempi ikä on tarkoitettu kevytsuhteille ja varallisuuden rakentamiselle. Hän olisi pilannut kaiken tekemällä lapset nuorena.
En ota kantaa Aaltolaan mutta kaikki high value- miehet (ne oikeat) ovat perhekeskeisiä ja pitkissä liitoissa. Ja välttelevät julkisuutta.
Jostain varakkaimpia käsittelevästä turkimuksesta luin toteamuksen, että todellinen luksus on yksityisyyttä. Ja näkeehän sen tässäkin keississä miten hienoa on olla kansan riepoteltava. Siitä ei saa edes palkkaa poliitikkona. Tutkijan palkatkin ovat surkeat.
Taidat t
En tunne eikä minulla ole mitään häntä vastaan. Itse asiassa hänellä oli viime tentissä hyviä puheenvuoroja ja mielestäni jäntä on mediassa kohdeltu vähän liian kaltoin.
Mutta sellaista poliitiikka on. High value - miehenä pidän miestä, jolla on merkittävä status ja varallisuus. Politiikassa heitä on vain muutamia. Suurin osa poliitikoista on ihan taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju onnhyvä esimerkki siitä, ettei ihminen saa puhua, mitä oikeasti ajattelee. Heti nauretaan.
ja ei, en aio äänestää aaltolaa. Muttanei hän lynkkausta ansaitse.
Ihmiset tykkäävät semmoisista jotka sanovat mitä suurinosa haluaa kuulla. Semmoiset kovanluokan manipuloijat ovatkin niitä vaarallisimpia tyyppejä politiikassa.
Kyllä, sitä kutsutaan populismiksi. Aaltola osoittaa, että Suomessa ei ainakaan vielä pärjää itseään kehumalla kuten USAssa. Ei hänen tämäkään heittonsa olisi siellä ollut irvailun aihe, mutta miinus silti, koska perhearvot. Pitkälle keski-ikään säilynyt vanhapoika olisi ehkä siellä herättänyt muitakin epäilyksiä. Suomessa sen sijaan sinkku voi kehystää oman tarinansa näin, naistenmiehenä.
Politiikka on kova laji, nyt Aaltola saa sen koke
Kyllä on kova laji tämä politiikka. Kuka ajaa parhaiten omia etujaan tai EU:n tai minkä lie tahon pussiin pelaa.
Populismi alkaa olla jo niin kulunut sana *haukotus*
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla melkoisen itseensä kyllästynyt naisihminen, jos tuollaiseen haksahtaa!
Koulutettu ainakin täytyy olla ;)
Vierailija kirjoitti:
On meillä presidenttiehdokkaat: Toinen keulii jakaneensa itseään kaikenmaailman naisille, ja toinen jakelee kulkulupia Suomeen kaikenmaailman tulijoille. Nyt ne haarat ja rajat kiinni.
Mitäs kulkulupia Suomeen on nyt jaettu? Tänne on vuosien saatossa kulkeutunut kaikenlaista populaa.
Vierailija kirjoitti:
Mika Aaltola on loistava esimerkki siitä, miten komea mies tarvitsee kaikki tietyt ominaisuudet. Kolme yksittäistä ominaisuutta ei riitä, vaan kaikki kahdeksan on toteuduttava:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Miksi Mika Aaltolaa sitten kutsutaan useissa asiayhteyksissä komeaksi? No siksi, että monet noista osuvat Aaltolan kohdalle ja numero yksi on se ihan kaikkein oleellisin lähtökohta. Ja kun puhutaan nuoresta Mika Aaltolasta, niin hän on osunut noihin kaikkiin, joten ei varmasti ole Aaltolalta itseltään mikään iso huti sanoa, että joskus on naisia tullut ovista ja ikkunoista.
Oletko ihan itse kehittänyt nämä kriteerit? Olet laittanut ne tänne jossain aiemmassakin keskustelussa tai sitten se oli joku muu. Mistä ne ovat peräisin? Ja onko naisille vastaavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän ihan komea ja mikä tärkeintä omaa tuuheat hyväkuntoisen hiukset. Kaljua miestä ei saisi päästää vallan kahvaan koskaan.
Kyllä näin, Kekkonen on tästä hyvä esimerkki.
Ja Halla-ahon suosio tietyissä piireissä. Mies on kuin kalju kilpikonna, mutta kannatusta mestarille vaan riittää.
Koulukiusaaja ja mielistelijät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Halla-ahon suosio tietyissä piireissä. Mies on kuin kalju kilpikonna, mutta kannatusta mestarille vaan riittää.
Halla-aho on itse ollut rankasti koulukiusattu, ja kertonut tästä myös. Eli metsään meni. Stub tiedetään koulukiusaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on itse ollut rankasti koulukiusattu, ja kertonut tästä myös. Eli metsään meni. Stub tiedetään koulukiusaajaksi.
Niin, ja nyt elää kostofantasioitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on myös ollut kiusaaja, itse vaan unohti mainita asian.
Mutta onhan tämä presidentinvaali tosiaan kuin Putous. Voitaisiin muuttaa puhelinäänestykseksi, ekalla kierroksella putoaisi varmaan Rehn, koska aika tylsä. Aaltola voisi pysyä kisassa pitkään, koska viihdearvo on korkea.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei pitkään ja komeaan mieheen ihastuisi😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja nyt elää kostofantasioitaan.
Joo on kyllä harvinaisen kypsää ja viisasta porukkaa. Turvassa olemme, kuka tahansa tirehtööri tähän sirkukseen valitaankaan.
Hän on kuin erään nuorena kuolleen julkkiksen (Stadin pintapiirien kantapeikko) veli. En viitsi sanoa hänen nimeään, mutta kumma ettei kukaan ole aiemmin huomannut. Tästä ko. julkkiksesta oli kahden aukeaman juttu muutama kuukausi sitten Hesarissa, ettei ihan unohtunutkaan tapaus ole. Sopisi ikänsäkin puolesta veljeksi.
Oikein hätkähdin, kun näin Aaltolan nuoruudenkuvan, koska ko. julkkiksellakin oli pitkät hiukset.
Mahatma Ganhdi oli kalju.