Satosen mukaan edellinen hallitus epäonnistui työllisyydessä
Silloin oli parempi työllisyys kuin nyt,nyt on lähinnä toiveajattelua kuinka tukileikkauksilla tulee työpaikkoja.
A-studion antia.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Satosen potaska ei uppoa kuin cockoomuksen pelleille ja heidän puudeleilleen, eli persuille 🤡🐩
Wäy wäy, wäywäywäy!! Kattokaa mä oon vähän persusuomalainen. Oon kokoomuksen nöyrä puudeli. Kiltisti juoksen kepin perään kun petteri heittää keppiä. Wäywäywäy räksytän vaan onnellisena kun saa juosta hakemaan petterin keppiä. Sitten alkaa kiima ja menen nöyränä nylkyttämään satosen jalkaa koska oon cuck persu. Wäywäywäy!
Vasuripelleltä on jäänyt lääkkeet ottamatta.Sun teksti sopii teihin vasureihin oikein hyvin-joko on ay pomojen takapuolet nuoltu ja huolehdittu heidän hyvistä palkoista?,Pellet tanssivat kun ay-pomot käskee...
🤡🐩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ministeri Satonen valehtelee eduskunnalle?
Näin toimii kokoomusväki.
Noo kok ja pers (sekä tietty opportunistiset infektiopuolueet kd/rkp) ovat valehdelleet ja pettäneet äänestäjänsä, ei heillä ole mitään "mandaattia kansalta" vaikka horistaakin laillisesta hallituksesta.
Vedetään ideologisesti ja tunteella eikä kuunnella asiantuntijoita ja järkeä, paitsi sopivia "asiantuntijoita"...
Kok lisäksi melkoinen ostoporukka ja jostain syystä monet yrittivät pimittää vaalirahoitustaan...ennen vasemmisto sai rahaa Neuvostoliitosta ja nyt sitten tämä osasto on ostettavissa...
Hyvä keino hämätä kansaa syyttelemällä muita. Nykyinen hallitus on Suomen historian tuhoisin hallitus.
"Marinin kauden työllisyys parani osa,-aikatöiden ja nollatuntisopimusten ansiosta tehdyt työtunnit ei juuri lisääntyneet."
Olisiko tähän faktaa vai menetkö ihan hallituksen tavoin mututuntumalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nuo konkurssifirmojen omistajat tykkää Petterin politiikasta, joka kaatoi yritykset? Monella oli omaisuus velan panttina. Monella oli koko perhe firmassa töissä. Nyt on vain velkaa.
Ja Kokoomus jaksaa aina vain valehdella. Sitä en ihmettele, että Persut valehtelevat, koska se on narsisteille luonteenomaista.
Miten se oli Petterin syy?
petteri ajaa politiikkaa jossa ihmisiltä otetaan rahat pois. Sitten ihmisillä ei ole enää varaa kuluttaa = yritykset menettävät maksavia asiakkaita. Aika yksinkertaista matematiikkaa, eikö?
Rahaa otetaan tuilla eläviltä,normaalit työssäkäyvät jatkavat kuten ennenkin.Tukielättien rahoilla ei juuri yrityksiä pysty
Lama johtuu korkojen noususta,sodasta ym.ja on useissa muissakin maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos edellisen hallituksen politiikan vaikutukset näkyvät vasta nyt, on Satonen oikeassa.
Kyllä asia on niinpäin, että Orpon hallituksen vaikutus alkoi jo hallitusneuvottelujen aikaan. Sijoittajat alkoivat perua investointeja, yrityselämä hyytyi, tavallinen kansa perui asuntokauppojaan ja konkurssiaalto käynnistyi. Tämä tarkoittaa, että sekä sijoittajien että kansalaisten luottamus hallitukseen romahti samantien.
Marinin kaudella talous oli jo kasvussa ja työllisyys vuosi sitten historian korkein, yli 72%. Valtion velkaantuminen oli aivan kohtuullista verrattuna trendiin ja jopa kutistui v. 2021. Nythän Petteri ja Riikka ottavat budjettikehyksen mukaan yli 50 miljardia uutta velkaa neljän vuoden aikana, tänä vuonna yli 14 mrd.
Se puolitoista kertaistaa valtionvelkamme. Katsokaa käppyrät täältä:
Just joo
Vierailija kirjoitti:
"Marinin kauden työllisyys parani osa,-aikatöiden ja nollatuntisopimusten ansiosta tehdyt työtunnit ei juuri lisääntyneet."
Olisiko tähän faktaa vai menetkö ihan hallituksen tavoin mututuntumalla?
Olet aika avuton jos et osaa googlettaa.
Vierailija kirjoitti:
Satonen panee työnvälttelijät töihin.
Uskotko edelleen myös joulupukkiin? Kyllä poka nyt pitäisi jo kasvaa aikuiseksi ja lakata uskomasta kaiken maailman satuihin, kuten cuckoomuksen jallitusohjelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keino hämätä kansaa syyttelemällä muita. Nykyinen hallitus on Suomen historian tuhoisin hallitus.
Ja haluaisin painottaa sanaa TUHOISA. Tuhoisa. Tuhoa aiheuttava. Sitä on tämä hallitus. Tuhoava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Satosen potaska ei uppoa kuin cockoomuksen pelleille ja heidän puudeleilleen, eli persuille 🤡🐩
Wäy wäy, wäywäywäy!! Kattokaa mä oon vähän persusuomalainen. Oon kokoomuksen nöyrä puudeli. Kiltisti juoksen kepin perään kun petteri heittää keppiä. Wäywäywäy räksytän vaan onnellisena kun saa juosta hakemaan petterin keppiä. Sitten alkaa kiima ja menen nöyränä nylkyttämään satosen jalkaa koska oon cuck persu. Wäywäywäy!
Vasuripelleltä on jäänyt lääkkeet ottamatta.
En ole perusjuomalainen huumeidenkäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Arto Satonen!
Lakkasiko mestari kelpaamasta teille? Miten saatat pettää jusaa näin?
Kaikki ketjut joissa ruoditaan sontasen puheita niin paljastuu että eihän mies osaa puhua totta juuri lainkaan vaan puheet on sitä itseänsä.
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpon hallitus tavoittelee 100 000 uutta työpaikkaa.
Otteri Pervo ja PersKokkarepellet ei saisi työpaikkoja aikaan vaikka ne tuotaisiin tarjottimella noiden vatipäide eteen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ketjut joissa ruoditaan sontasen puheita niin paljastuu että eihän mies osaa puhua totta juuri lainkaan vaan puheet on sitä itseänsä.
Miksi hyökkäät henkilöä vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nuo konkurssifirmojen omistajat tykkää Petterin politiikasta, joka kaatoi yritykset? Monella oli omaisuus velan panttina. Monella oli koko perhe firmassa töissä. Nyt on vain velkaa.
Ja Kokoomus jaksaa aina vain valehdella. Sitä en ihmettele, että Persut valehtelevat, koska se on narsisteille luonteenomaista.
Miten se oli Petterin syy?
petteri ajaa politiikkaa jossa ihmisiltä otetaan rahat pois. Sitten ihmisillä ei ole enää varaa kuluttaa = yritykset menettävät maksavia asiakkaita. Aika yksinkertaista matematiikkaa, eikö?
Rahaa otetaan tuilla eläviltä,normaalit työssäkäyvät jatkavat kuten ennenkin.Tukielättien rahoilla ei juuri yrityksiä pystyssä pidetä.
Orpo ajaa politiikkaa, jolla Suomesta luodaan EK:n suunnittelema halpatyömaa. Tessit alas, koska esim. Filippiineiltä ei voida palkata ihmisiä alle tessien minimin.
Mä työllistyin neljän vuoden työttömyyden jälkeen aikuiskoulutuksen ansiosta. Nyt tuokin kanava ollaan sulkemassa.
Osaa ajaa työelämän päin seinää.