Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka toipua nöyryyttävästä työkokemuksesta?

Vierailija
13.12.2023 |

Maineeni mustattiin ja jouduin pahan puhumisen kohteeksi työ-yhteisössä, joka koostui n. 15 naisesta. Lopulta kaikki kääntyivät minua vastaan. Jäin pitkälle sairauslomalle enkä koskaan palannut töihin. Edelleen on trauma kaikesta kokemastani. Pelkään kulkea kaupungilla, jos törmään johonkin entiseen työkaveriin. Näen painajaisia heidän katseistaan. Siitä miten huonoksi sitä tunsi itsensä joka päivä siinä työssä... Miten änkytin heidän edessään ja kerran kädet tärisi niin paljon että kaadoin kahvit päälleni..

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ap. Aika parantaa. 

Vierailija
2/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi parantaa? Olen menettänyt koko elämäni. En nauti enää kaupungilla kävelystä. Pelkään ihmisiä. Joudun muuttamaan pois ja jättämään sukulaiseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkakiusaamisen hinta kansantaloudelle on melkoinen. 

Vierailija
4/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin olet kuin sininen vaan.

Vierailija
5/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ja olen pahoillani kokemuksestasi ap. Nyt mulla on kolme vaihtoehtoa, joko olla kommentoimatta, tai kommentoida ja sääliä tai kommentoida ja yrittää antaa vinkkejä/neuvoja joita kysyit. Luultavasti ensimmäinen vaihtoehto olisi paras mutta anna anteeksi jos otat jotain seuraavasta pahalla:

Lopeta se pelkääminen. Olet jo aikaihminen ja mennyt on mennyttä sitä ei enää muutella. Elämä täytyy kohdata sellaisenaan kuin se on, muuten elämästä tulee erittäin vaikeaa jos sitä yrittää pakoilla. Toki voit myös muuttaa ulkomaille. Mutta jos kohtaat nämä naiset, parempi se on sulle kuin että ne muistaa ainoastaan sun kehnot puolet. Loppupelissä se on kuitenkin vain ja ainoastaan sun päätös, ellei kohtalo teitä yhteenvedä. 

Vierailija
6/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on työpaikkakiusausta.

Vierailija
7/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkakiusaamisen hinta kansantaloudelle on melkoinen. 

Tuolle kun saisi haittaveron, niin kerrannaisvaikutuksineen BKT tuplautuisi.

Vierailija
8/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän on sun päätös, mitä tulet tänne vauva.fi kysymään mitään? Tuo on henkistä vauvuutta kyllä että ei pysty kohtaamaan elämää, aivan sama mitä on tapahtunut. Elämä joko kohdataan tai ei, itse en haluaisi jäädä henkiseksi vauvaksi ja jäädä itsesäälivaippoihin - joka tekee pahasta kokemuksesta 2x pahempaa. Onnea!

Vierailija
9/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteenpäin vaan

Ne on etsineet jo uuden kohteen. Paras kosto on menestyminen.

Vierailija
10/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kohtelu ja asenne ole heidän "vikansa". Vaikka olisitkin tehnyt jotain muiden mielestä "väärin". Ehkä pitää toipua ja tulla ehjäksi. Aikaa. Keskittyä muuhun välillä tai kokonaan, huomiopiste. Harrastella kivoja asioita kotona. Nyt osaa ainakin hahmottaa ja varoa paremmin vääriä paikkoja, ihmisiä, porukkaa ja asioita. Muillekin on tullut huonoja kokemuksia joistakin paikoista ja ihmisistä, jotka säheltävät. Tuskin itsekään haluaa toistaa omia mokia. Ja jos löytyy vielä kivoja yksittäisiä ihmisiä kuitenkin maapallolta, ettei tuomitse muita.

Vierailija
11/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi parantaa? Olen menettänyt koko elämäni. En nauti enää kaupungilla kävelystä. Pelkään ihmisiä. Joudun muuttamaan pois ja jättämään sukulaiseni.

Silloin kiusaajat ovat voittaneet. Mä ajattelin aina, että paras kosto on se, kun itsellä menee hyvin! Oli mulla aikanaan vaikka mitä kosto fantasioita, mutta aika auttoi pääsemään niistäkin.

Vierailija
12/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä niille naisille vihakirjeet ja ala leikkimään niiden kanssa

Vierailija
13/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅

Vierailija
14/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko sote-alalla?

Vierailija
15/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset eikä se epäonnistumisen kokemus määrittele sinun arvoasi. Se hajoamisen hetki ei ole koko totuus sinusta. Sinussa on niin paljon muutakin, hyviä puolia ja lahjakkuutta. Voit nousta vielä vahvempana, aidompana ja rehellisempänä ja ymmärtää samaa kokeneita, vaikka nyt ei tunnu siltä.

Vierailija
16/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset eikä se epäonnistumisen kokemus määrittele sinun arvoasi. Se hajoamisen hetki ei ole koko totuus sinusta. Sinussa on niin paljon muutakin, hyviä puolia ja lahjakkuutta. Voit nousta vielä vahvempana, aidompana ja rehellisempänä ja ymmärtää samaa kokeneita, vaikka nyt ei tunnu siltä.

Mutta tuntuu että se mustamaalaus jatkuu ja he mustaavat maineeni koko kaupungissa. Se ei loppunut siihen työpaikkaan. Juorut jatkavat elämää.

Vierailija
17/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa vainoharhaiselta.

Vierailija
18/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kiusaajat ovat voittaneet. Mä ajattelin aina, että paras kosto on se, kun itsellä menee hyvin! Oli mulla aikanaan vaikka mitä kosto fantasioita, mutta aika auttoi pääsemään niistäkin.

Ei pidä antaa kiusaajien nujertaa.

Vierailija
19/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He siis ensin kiusasivat sinua joukolla ja kun lopulta murruit henkisesti, he juoruavat sinusta? Ei kannata noteerata sellaisia ihmisiä, jotka uskovat julmien kiusaajien valheita. Suutu ja lähde vaikka pois, tai älä ainakaan häpeä itseäsi joukkokiusaavien raukkisten edessä. 

On täysin normaalia murtua jossakin vaiheessa henkisesti kun iso porukka kiusaa ja jättää yksin. Henkisen ja fyysisen terveyden pettäminen voi tapahtua itse asiassa hyvin nopeasti kun systemaattisesti piinataan ja muserretaan ihmisen itseluottamusta.

Vierailija
20/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He siis ensin kiusasivat sinua joukolla ja kun lopulta murruit henkisesti, he juoruavat sinusta? Ei kannata noteerata sellaisia ihmisiä, jotka uskovat julmien kiusaajien valheita. Suutu ja lähde vaikka pois, tai älä ainakaan häpeä itseäsi joukkokiusaavien raukkisten edessä. 

On täysin normaalia murtua jossakin vaiheessa henkisesti kun iso porukka kiusaa ja jättää yksin. Henkisen ja fyysisen terveyden pettäminen voi tapahtua itse asiassa hyvin nopeasti kun systemaattisesti piinataan ja muserretaan ihmisen itseluottamusta.

:( on niin suuri häpeä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän