Siis kauheeta! Tajusin jotain hirveää. En osaa mennä keskustasta pasilaan ilman junaa!!
Olen unohtanut koko reitin. Eikä ole nyt provo.
Menen aina junalla töihin keskustasta pasilaan.
En oikeasti osaa kävellä sinne. Siis en osaa reittiä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Pasila on pohjoisessa Raitatieasemalta. Pääset sinne kävellen radan vierustaa seuraten tai parilla ratikalla ja bussilla.
Siis pitääkö minun kävellä keskellä junarataa??
Onko se muka sallittua??
No eihän junia pitäisi huomenna kulkea.
Siis meinaatko oikeasti, että menen päärautatieasemalle ja kävelen raidetta pitkin pasilaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasila on pohjoisessa Raitatieasemalta. Pääset sinne kävellen radan vierustaa seuraten tai parilla ratikalla ja bussilla.
Onko se muka sallittua??
Siis meinaatko oikeasti, että menen päärautatieasemalle ja kävelen raidetta pitkin pasilaan?
Ap
Onhan se varmaan suorin reitti kyllä, mutta vähän arveluttaa kyllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se muka sallittua??
Ap
Olen aina tiennyt, että stadilaiset hölmöjä, mutta tämä on jo jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun Pasilaan ei huomenna lakon vuoksi pääse millään julkisella kulkuvälineellä.
HSL:n reittioppaaseen voi syöttää myös kävelyreitin.
Vierailija kirjoitti:
Helpointa kai on mennä reittiä, jossa ensin vastaan tulee eduskuntatalo ja jatkaa siitä kävelyä kävelytiellä. Bussipysäkit osoittavat reittiä suoraan eteenpäin. Sitten siitä juhlapukuvuokraamon kohdalta pitää kääntyä. Tämä on vähän ennen Mäkkiä. Reitillä onkin seuraavaksi vastassa jäähalli. Tästä vaan jatkaa vähän eteenpäin tai kääntyy, mutta tuo suoraan jatkaminen kohti sellaista alikulkuja on kai helpompi. Alakoulun jälkeen vaan taas eteenpäin ja sitten suunnasta riippuen Tripla tai Lidl jo näkyykin ja on jo Pasilassa.
Miksi hitossa noin hankalasti? Kun kävelee Kaisaniemen puolta kevaria, ei tarvitse kääntyä yhtään mihinkään. Reitti vie suoraan Pasilaan, ei edes voi eksyä, ja reitti on lyhyempi kuin sinun ehdotelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Hohh,hohh,hoijaa,että on tyhmä provo,päivän huonoin.
No eikä ole! EN minäkään osaa neuvoa bussilla matkaa paikasta A paikkaan C koska käytän aina junaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpointa kai on mennä reittiä, jossa ensin vastaan tulee eduskuntatalo ja jatkaa siitä kävelyä kävelytiellä. Bussipysäkit osoittavat reittiä suoraan eteenpäin. Sitten siitä juhlapukuvuokraamon kohdalta pitää kääntyä. Tämä on vähän ennen Mäkkiä. Reitillä onkin seuraavaksi vastassa jäähalli. Tästä vaan jatkaa vähän eteenpäin tai kääntyy, mutta tuo suoraan jatkaminen kohti sellaista alikulkuja on kai helpompi. Alakoulun jälkeen vaan taas eteenpäin ja sitten suunnasta riippuen Tripla tai Lidl jo näkyykin ja on jo Pasilassa.
Miksi hitossa noin hankalasti? Kun kävelee Kaisaniemen puolta kevaria, ei tarvitse kääntyä yhtään mihinkään. Reitti vie suoraan Pasilaan, ei edes voi eksyä, ja reitti on lyhyempi kuin sinun ehdotelmasi.
On siinä se pikku mutka ennen Diakonissalaitosta, mutta kun vaan pyrkii mäen jälkeen lähelle rataa, ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se muka sallittua??
Ap
Olen aina tiennyt, että stadilaiset hölmöjä, mutta tämä on jo jotain uutta.
Teikäläisiä Stadi on täynnä kyselemässä. Miksi ei saisi auttaa? Pitääkö vinoilla joka asiasta? Haluatko, että sinut neuvotaan meidän toimesta menemään Poriin menevään bussiin ja sitä ennen kävelemään 10 x kauppatorin ympäri käsillään?!
Haukiputaan.