Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukkonen ja Netta eroavat

Vierailija
13.12.2023 |

Tätä en olisi arvannut.

Kommentit (789)

Vierailija
441/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jotenkin noloa miten kaikki nousukkaat alkavat kuluttaa holtittomasti turhuuksiin ja ostelevat heti merkkivaatteita ja laukkuja kun rikastuvat. 

Tuskinpa kaikki niin tekevät. Tietysti tulojen tai varallisuuden äkkikasvu saa aikaan sen, että ostaa jotain, jota on kauan miettinyt. Hieman verrannollinen tilanne se, kun saa opintojen jälkeen kunnon työn ja palkan. Itse ainakin jonkin aikaa ostelin monenlaista, mistä olin tinkinyt edellisen vuosikymmenen. 

Vierailija
442/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netta on kaunis. Kukaan ei nai rehellisyyttä tai "sisäistä kauneutta" Kyllä vartalo ratkaisee.

Minulla on kaunis vartalo. Olen myös rehellinen. Näin varmaan iso osa nuorista naisista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä hä hääää! Nauran p - s ka i st a  naurua silkasta vahingonilosta, kun ei mennyt ihan putkeen tämän ensin niin pyhimys Netan ja sittemmin rikolliseksi osoittautuneen huijarin keplottelut. Ihan oikein, että Kaura-ukko pisti pelin poikki. Mahtaa ahnetta ketkula akkaa nyt pistää vihaksi, kun ei voi enää törsätä toisen rahoja! Hä hä hääääää! 

Vierailija
444/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään puolustelematta, mutta hypoteettisesti - ihan hirvee tilanne tää kuitenkin on kummallekin osapuolelle. Miettikää omalle kohdalle, huh. Olis ihan kauheeta olla tolleen julkisuudessa riepoteltavana tai että omasta siipasta paljastuisi jotain noin karseeta. Mä en varmaan toipuisi ehkä ikinä tästä ryöpytyksestä, en ainakaan kehtaisi mennä enää mihinkään jos olisin tuo kyseinen nainen. Auts. Tuli sitten varmasti aivan erilainen joulu mitä kaavailivat....Kiva mennä kouluun kun opiskelukavereille paljastui "hieman" taustoja.

Eihän tuo osaa hävetä.

Niin no joo, omalle kohdalle ajattelin että mä varmaan vajoaisin maan alle.

Vierailija
445/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään puolustelematta, mutta hypoteettisesti - ihan hirvee tilanne tää kuitenkin on kummallekin osapuolelle. Miettikää omalle kohdalle, huh. Olis ihan kauheeta olla tolleen julkisuudessa riepoteltavana tai että omasta siipasta paljastuisi jotain noin karseeta. Mä en varmaan toipuisi ehkä ikinä tästä ryöpytyksestä, en ainakaan kehtaisi mennä enää mihinkään jos olisin tuo kyseinen nainen. Auts. Tuli sitten varmasti aivan erilainen joulu mitä kaavailivat....Kiva mennä kouluun kun opiskelukavereille paljastui "hieman" taustoja.

Niin, no, jos on Jodelia uskominen, niin Netan opinnot ovat tarkoittaneet paria kurssia avoimessa AMK:ssa. 

Vierailija
446/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultaiset Cartierin Love-kihlasormukset ostettiin huhtikuussa Monacosta. Idea Cartierin sormuksesta oli Netan, ja Juha-Petteri halusi, että molemmille tulee samanlainen. Netan sormuksessa tosin on lisänä upotettuja timantteja. Vaimon vihkisormus hankittiin myöhemmin keväällä Bvlgarilta Roomasta.

Kesän jälkeen Juha-Petteri sai puhelun varainhoitajaltaan. Tämä kertoi, että rahaa on palanut neljässä kuukaudessa 700000 euroa. Se oli jonkin verran enemmän, kuin Juha-Petteri arvioi, mutta ei hän hätkähtänyt.

Tänä vuonna rahankäyttö on kieltämättä ollut poikkeuksellista. Mutta kun voin tehdä tietynlaisia asioita, miksen tekisi! Eivät rahat ole loppumassa, Juha-Petteri sanoo.

Minusta on helppo saada itsekeskeinen ja kusipäinen kuva. Osa ihmisistä ymmärtää, että elämäni on viihdettä ja siinä on paljon itseironiaa. En ota itseäni liian vakavasti. Toisaalta ajattelen, että omalla työllä hankitusta rahasta pitää saada p 

Nii-in, miten kukaan voi tulla näiden kahden väliin ja rikkoa liiton??? 😂😂

Vierailija
447/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakohan Vuittonit ja Chanelit itselleen. Ehti sentään Roomassa tuhlata 50 000 Chanelin liikkeeseen.

Joutuu maksaan verot, jos saa pitää.

Vierailija
448/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinä oletkin todennäköisesti rehellinen ihminen jolla moraali kunnossa. Täytyy ottaa huomioon, että varkailla on pokkaa ihan eri tavalla, ei niitä hävetä.

Vierailija
449/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jotenkin noloa miten kaikki nousukkaat alkavat kuluttaa holtittomasti turhuuksiin ja ostelevat heti merkkivaatteita ja laukkuja kun rikastuvat. 

Tuskinpa kaikki niin tekevät. Tietysti tulojen tai varallisuuden äkkikasvu saa aikaan sen, että ostaa jotain, jota on kauan miettinyt. Hieman verrannollinen tilanne se, kun saa opintojen jälkeen kunnon työn ja palkan. Itse ainakin jonkin aikaa ostelin monenlaista, mistä olin tinkinyt edellisen vuosikymmenen.  

No hei, nousukas on aivan eri juttu. Nousukkaalle kihahtaa päähän, oli fyffee äkkiä viisi tonnia tai viisi miljoonaa tai viisi miljardia. Se ei tee ennalta mietittyjä päätöksiä, se tuhlaa, kun äkkiä on mitä tuhlata. Eikä ostele mitään minkä tunkee pikaisesti taskuun, kaikkien pitää nähdä, että nyt on miehellä/naisella mistä ottaa! Ja mitä enemmän kimaltaa, sen parempi. Näistä piirteistä aina tunnistaa nousukkaan. 

Vierailija
450/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällä pokkaa riittää sinne kouluun mennä. Pokkana on Norralla pummannut rahoja ja jättänyt käteiskassoja palauttamatta, pokkana on K- kauppiaan kassakaapista rahoja vienyt, pokkana on Espoon ja Helsingin Stockmannilta merkkituotteita ja Artekin pallin vienyt. Ei tuommoisiin pysty tavis tai kuka vaan. Nuo vaativat pokkaa.

Vierailija
451/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan kannattanut pysyä pois julkisuudesta, ei mennä parisuhdejaastatteluihin

Vierailija
452/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin 700000€ vajaasta vuodesta miehen kanssa, olisin miljonääri. Tuskin jokainen päivä tarvitsi antaa alapäätä. Jos olisi ammattilainen joutuisi ainakin 4000 kertaa jakamaan. Vuodessa ei kykenisi. 

Vierailija
453/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi elämä. Tukka lyhyeksi ja tummaksi, ja ottaa uuden nimen, vaikkapa Niko, niin kukaan ei tunnista.

Vierailija
454/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällä pokkaa riittää sinne kouluun mennä. Pokkana on Norralla pummannut rahoja ja jättänyt käteiskassoja palauttamatta, pokkana on K- kauppiaan kassakaapista rahoja vienyt, pokkana on Espoon ja Helsingin Stockmannilta merkkituotteita ja Artekin pallin vienyt. Ei tuommoisiin pysty tavis tai kuka vaan. Nuo vaativat pokkaa.

Ja hei kuinka paljon on varastanut niin, ettei ole jäänyt kiinni.

Taatusti jäänyt kiinni vain jäävuoren huipusta.

Vierailija
455/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin kerrottua seurustelustaan somessa Netta kuuli ystäviltään, että hänestä kirjoitellaan ikävästi Jodel-mobiiliviestisovelluksessa. Netan mukaan palvelussa arveltiin esimerkiksi, ettei kaurakuningas taida tietää seurustelevansa kaupan kassan kanssa. Netalle on lähetetty viestejä, joissa väitetään Juha-Petterin pettävän häntä. Netan on arveltu olevan vain rahan perässä.

Vaikka olisin tavannut Petterin yöelämässä ja hän olisi esitellyt itsensä fyrkattomana putkimiehenä, olisin rakastunut häneen. Hän on niin hauska ja saa minut nauramaan, Netta sanoo.

Ihmisiä hiertää yllättävän paljon se, että meillä menee kivasti. Kaikenlainen kiusaaminen ja nimettömänä huutelu somessa on surullista, Juha-Petteri puuskahtaa.

Netta kertoo, että kirjoittelu meni varsinkin alussa ihon alle ja hän makasi ensimmäiset kaksi päivää kotona peiton alla.

Olen kysynyt Petteriltä suoraan, miksi minä, kun saisit, kenet h

Ei voi kuin nauraa. 

Vierailija
456/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netta on kaunis ja ansaitsee miehen joka osaa arvostaa häntä.

Vierailija
457/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha-Petteri Kukkonen avaa avioeropäätöksen taustoja.

MILJONÄÄRI Juha-Petteri Kukkonen, 44, avaa eropäätöksen taustoja julkisessa Facebook-päivityksessään.

Aamulla 13. joulukuuta uutisoitiin, että JP Kukkonen ja Netta Kukkonen, 29, olivat jättäneet avioerohakemuksen Helsingin käräjäoikeuteen. Ex-pariskunta on ollut itsenäisyyspäivästä otsikoissa Netta Kukkosen rikostaustan vuoksi.

"Monenlaiset asiat ja erheet ovat parisuhteessa sovittavissa. Se, minkä kanssa on mahdoton elää on, jos arvomaailmat suuresti eroavat toisistaan. Valitettavasti tämä on tilanne Netan ja minun kohdalla. Tämän vuoksi olemme eilen yhdessä allekirjoittaneet eropaperit.

Olen hyvin impulsiivinen ihminen. Kun menee lyhyen tuntemisen jälkeen naimisiin, voi myös käydä näin kuin meille kävi, tämä riski oli olemassa. Sen riskin tietoisesti otin - vaikka toivoin täysin toisenlaista lopputulosta.

Toivon Netalle kaikkea hyvää tulevaan ja itselleni rauhaa käsitellä tämä pettymys. Kyllä täältä vielä noustaan, otan lapset kainaloon ja alan suunnittelemaan joulun viettoon laskeutumista."

https://www.is.fi/viihde/art-2000010055551.html

Vierailija
458/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt on luonnonlapsella ehkä sitten haku päällä taas.

Joo ja maanläheisiä luonnonlapsia ilman merkkivaatteita jonossa kauramiljonäärin oven takana ostoslista taskussa.

Typerää leveillä julkisuudessa rahoillaan, tässä oli tulos. Nyt ei voi olla koskaan varma onko joku nainen oikeasti kiinnostunut, vai se ostoslista taskussa.

Mietin myös että mikä ihmeen tarve oli avautua tuollaisesta "unelmaelämästä!! Kuulosti kuin joltain Reginan romanttiselta sadulta! No, unelmaelälä loppui kuin kananlento...Tyypin ehkä kannattaisi hakea seuraa ihan muualta kuin Suomesta koska tämän jälkeen vaikea luottaa siihen että naiset hânestä kiinnostuvat muuta kuin miljoonien takia.

Vierailija
459/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin oikea päätös. 

En itse ymmärrä mikä halvatun kiire sinne alttarille on juosta. Yhdessä voi elää ilman juridista sopimusta nimeltä avioliitto. Kukkostenkin case viesti täysin impulssikontrollin ja harkintakyvyn puutteesta.

Joo, olen itse eronnut 24 vuotta pitkästä avioliitosta enkä aio ikinä enää mennä naimisiin. Oli todella vaikeaa päästä ex-miehestä eroon vaikka meilläkin oli avioehto. Ex yritti pitkittää ja estää ositusta viimeiseen asti ja yritti riitauttaa avioehdonkin eli ex-mieheni on miespuolinen helenakoivu. Meillä sentään rahan meno ei ollut vastaava kuin Koivuilla, mutta hankala osapuoli voi halutessaan pitkittää ositusta vaikka kuinka kauan, jopa vuosia.

Vierailija
460/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Lauttasaari merimaisemalla, huomenna Jakomäki- Myllypuro-Kontula juoppo tai nrkkimaisemalla 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan