Kukkonen ja Netta eroavat
Kommentit (789)
Ei muuta kuin seuraava onnenonkija kierrokseen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu varmaan tosi pahalta tytöstä. Juuri kun saavuttanut suhteen mistä moni vain haaveilee ja päässyt tuhlaamisen makuun, niin päättyy. Vain kuukausissa. Nyt saa kääntyä vaateostoksissa Tokmannin puoleen Chanelin sijasta ja hommata ison asunnon tilalle halvan vuokra yksiön mihin opiskelijan rahat riittävät.
Vaikea tuosta on kyllä nousta, kuka palkkaa ihmisen tuommoisella taustalla? Nyt kun on vielä naama ja nimi ollut lehdissä, niin ei paljon pysty peittelemään hölmöilyjään. Ja elättäjän löytäminen voi olla sangen vaikeaa sekin.
P*llun merkitystä ei me tavisnaiset voida ymmärtää. Tämän aiemmin mainitun Maisankin joku hiiri talutti alttarille pari kuukautta sen jälkeen kun olisi pitänyt olla häät toisen miehen kanssa.
Pillu ja kumitissit ja kilo meikkiä ja tekotukka, tekokynnet, tekoripset ja antaa ymmärtää ja muistaa nauraa kaikille miehen jutuille, niin miestä kuin miestä viedään kuin pässiä narussa. Maisa on todella monen miehen unelmien nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä-Netta ja Niko Ranta-aho sopisi hyvin yhteen.
Onkohan Niko sinkku?
No tuskin. Siellä on sellin perällä vino pino mammojen kosintakirjeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton sairaus se varastelu nyt on? Voinko minäkin rehellinen ihminen yhtäkkiä sairastua ja muuttua varkaaksi?
Sitä kutsutaan kuulkaa epärehellisyydeksi ja moraalittomuudeksi eikä suinkaan sairaudeksi.
Oletko kuullut ikinä mielen sairauksista?
Ja silläkö saa kaiken anteeksi? Oletko itse kuullut että joillakin on vain epärehellinen luonne?
Kuka sanoi että saa kaiken anteeksi? Minusta täällä on vaan sanottu että tarvitsisi ammattiapua nuppivian hoitoon, kun tuntuu olevan melko hillitöntä tuo varastelu. Rangaistukset toki myös lisäksi niinkuin kuuluu ja on hänelle jo määrätty.
Netalle riittä tulevaisuudessa penis, saa edes jotain lämmintä sisälle.
Ehtivää sorttiaa tuo Netta. Tänään reilu tunti sitten näin, kun
Netta veti juoksukaljat K-Marketista.
T.Sonja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Niko sinkku?
Kenen kanssa se siellä vankilassa seurustelisi?
Vierailija kirjoitti:
Ne ois kyllä täydellinen match. Kaksi omahyväistä taparikollista merkkivaatteineen.
Mulla on kyllä sellainen olo että suku on painostanut eroamaan ettei tule mainehaittaa.
Toisaalta jos Netta on ollut täysin kertomatta menneisyydestään niin sekin voi painaa kupissa.
Jos Netta olisi miehen tavattuaan kertonut että arvaa mitä mulla on tälläistä menneisyydessä ja se painaa mieltä niin asia voisi olla toisenlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Niko sinkku?
Kenen kanssa se siellä vankilassa seurustelisi?
No eikös se paloittelumurhaajakin löytänyt vaimon vaikka on vankilassa. Nykyteknologialla ja vankien oikeuksilla ei ole homma eikä mikään seukkailla vankilasta käsin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Netta reippaasti vaan eteenpäin ja uutta salamarakastumista vireille!
Nettis joutuu kyllä enää tyytymään johonkin tylsään tavis "mikro-mikkoon" niinkuin ex-BF(F) Maisulillekin kävi kun ralli-miljonääri otti ja jätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää kommenttia kaikki viestit, -itun hyeenat! Vahingonilo on suurin ilon tunne, mitä näköjään kukaan voi kokea.
Teidän varsinainen joulumielen huipentuma. Yäk.Netta tarvii apua, ihan varmasti tukea erosta selviämiseen, ja varsinkin syihin miksi hän on yrittänyt hankkia itselleen kalliita tavaroita tai kassasta ylimääräistä rahaa.
Yleensä on tapana hakea sitä apua jo ennen kuin varkaisiin pitää alentua. Tämä ihminen ei tietääkseni ole varastanut mitään henkensä pitimiksi, esim. ruokaa joten sympatiaa ei heru ihmiselle joka varastaa työnantajansa kassoja tai vetelee kassikaupalla liikkeistä merkkivaatteita tai huonekaluja siihen malliin että poliisit tulee ne kotoa noutamaan. Hän on myös ihan vapaaehtoisesti antanut haastatteluja julkisiin lehtiin.
Höpö höpö. Sair
Mistä sä hänen diagnoosit tiedät? Ei varastaminen ole aina yhtä kuin sairaus. Järjestelmällistähän tämä touhu on ollut, mitä lehdistä saanut lukea. Ja eiköhän hänelle olisi määrätty apua tähän "sairauteen" jo ensimmäisten tuomioiden yhteydessä, ja tuomioissa olisi varmasti myös ollut alentavia seikkoja jos/kun sairaudesta olisi kyse.
Ja kiitos huolenpidostasi, en ole hakenut apua. Ei ole tarvetta varastaa keneltäkään yhtikäs mitään. Tiedoksesi, ettei ruokajonoja löydy joka kaupungista ja sosiaaliviranomaisten pakeille päätöksineen voi joutua odottamaan jopa kuukausia, joten nälkään varastamisen vielä jotenkin ymmärtäisin vaikka väärin tietysti sekin. Tätä yritin sanoa mutta et halunnut sitä ymmärtää.
Tämä oli kyllä hyvin erikoinen tapaus ja kiinnostava. Vähällä pääsi tuo mies. Oli jotenkin pelottavakin asetelma tuossa käynnissä.
Yhdellä voi olla päihdeongelma, toisella pelaamiseen, kolmannella jokin jota ei pysty hallitsemaan ja on haitaksi itselle, muille... Kyllä pitäisi olla tukena, että ongelmista voisi selvitä. Esim narkomaaneille on tarjolla kaikenlaista apua, kuten alkoholistille, mutta kuka auttaa näpistelijää?
J-P alkaa varmaan juomaan urakalla nyt ja Netta vaihtaa Stockan johonkin muuhun. Harmi vaan ettei Suomessa kovin montaa luksustuotteita myyvää tavarataloa sen lisäksi ole.
Kuinkahan moni nainenkin seurustelee tietämättään esim. raiskaajan tai varkaan kanssa? Harvemmin seurustelukumppanilta pyydetään rikosrekisteriä näytettäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni nainenkin seurustelee tietämättään esim. raiskaajan tai varkaan kanssa? Harvemmin seurustelukumppanilta pyydetään rikosrekisteriä näytettäväksi?
Ulosotostakaan moni tuskin mielellään kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä kohtaa pitäisi kellojen soittaa kun nainen on sellaista sorttia että tuosta noin vaan käy jossain chanelin liikkeessä vinguttamassa luottokorttia monellakymmenellä tuhannella? Jos tavalliselle, itsensä aina elättäneelle naiselle, kuten vaikka minulle mies antaisi luottokorttinsa niin en edes osaisi sitä käyttää vaan käyttäisin omaani mielummin.
Sanoin jo siinä edellisessä ketjussa, että jos minulle tulisi vastaan tällainen kumppani, joka sanoo, että mennään ostoksille, raha ei ole este, osta mitä vaan sillä minä maksan. Niin minä en tosiaankaan lähtisi minnekään Channelille tai muualle ostoksille, vaan pyytäisin, että voitaisiinko käydä ostamassa mulle kirja tai pari. Siinä on ihan tarpeeksi lahjaa.
Jos pitäisi ostaa jotain isoa ja kallista, niin sitten sellainen investointi, että se oikeasti hyödyttää meitä kumpaakin.
Itse ökyrikkaana sijoittaisin taiteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton sairaus se varastelu nyt on? Voinko minäkin rehellinen ihminen yhtäkkiä sairastua ja muuttua varkaaksi?
Sitä kutsutaan kuulkaa epärehellisyydeksi ja moraalittomuudeksi eikä suinkaan sairaudeksi.
Onko noin tyhmiä ihmisiä olemassa?? 😂 luulisi jokaisen ihmisen nykypäivänä tajuavan, että rikoksien tehtailu ja moraalittomuus yms. liittyy pään sisäisiin ongelmiin.
Tottakai liittyy. Ei se silti tee rikoksien tekijöistä syyntakeettomia. Ihan itse kantavat vastuun teoistaan. Voi jestas teitä kaiken sikailun ymmärtäviä, ei varmaan saisi edes rangaista rikollisia sinun mielestäsi...
Mielenkiintoisesti tulkkaat viestejä, oletko kännissä? Mielestäni rangaistuksi
Täällä todellakin pyörii porukkaa, jolla on hyvin mielenkiintoinen tapa tulkita viestejä. Mitä se kertoo heistä?
Jännänaiset kiinnostaa aina miehiä. Jännänaiset löytää aina uuden miehen, joka silmät palvoen heitä katsovat ja palvelevat. Näitä on julkisuudessa pilvin pimein.