Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukkonen ja Netta eroavat

Vierailija
13.12.2023 |

Tätä en olisi arvannut.

Kommentit (789)

Vierailija
461/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Netta kaunis nainen. Varmasti löytää miehen joka elättää. Taatusti osaa suhteen alussa tehdä mitä mies haluaa. Siis seksuaalisesti. 

Vierailija
462/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Nytkö me verorahoista sitten maksetaan tytön asumiset? Yh :na saa heti katon päänsä päälle ja asumistuet kun ei käy töissä. Velkojat voisi vaatia merkkitavaroiden myyntiä jotta saa velat takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään puolustelematta, mutta hypoteettisesti - ihan hirvee tilanne tää kuitenkin on kummallekin osapuolelle. Miettikää omalle kohdalle, huh. Olis ihan kauheeta olla tolleen julkisuudessa riepoteltavana tai että omasta siipasta paljastuisi jotain noin karseeta. Mä en varmaan toipuisi ehkä ikinä tästä ryöpytyksestä, en ainakaan kehtaisi mennä enää mihinkään jos olisin tuo kyseinen nainen. Auts. Tuli sitten varmasti aivan erilainen joulu mitä kaavailivat....Kiva mennä kouluun kun opiskelukavereille paljastui "hieman" taustoja.

Olisi varmaan kannattanut pysyä pois julkisuudesta, ei mennä parisuhdejaastatteluihin

Juurikin niin. Se miten hehkutti tuota heidän luksuselämäänsä sai varmaan monen muuttumaan vihreäksi kateudesta! Todennäköisesti joku alkoi penkomaan tuon naisen taustoja ja hups, mitä sieltä sitten paljastuikaan...Kel onni on, se onnen kätkeköön....Vanha sanonta, mutta niin totta!

Vierailija
464/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä mielessä harmillista, että miehellä tulee olemaan hankala luottaa enää naisiin joita deittailee tällaisen vedätyksen jälkeen.

Kannattaisko katsella niitä omanikäisiä ja ulkonäöllisesti samantasoisia naisia... Jos haluaa nuoren ja nätin, niin siitä joutuu maksamaan ;)

Vierailija
465/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Netta kaunis nainen. Varmasti löytää miehen joka elättää. Taatusti osaa suhteen alussa tehdä mitä mies haluaa. Siis seksuaalisesti. 

Varmasti osaa, antaa kakkosta ja nielee sekä mylvii kiih ottavasti kun pan naan

Vierailija
466/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä-Netta ja Niko Ranta-aho sopisi hyvin yhteen.

Sinne vaan Netta jonon perälle. Yli parisataa rakkauskirjettä on Niko saanut vankilaan, joten en pidä Netan mahdollisuuksia järin hyvinä. Jännämiehet tuntuu naisia kiinnostavan.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/niko-ranta-aholle-on-tullut-satoja-…

Vierailija
467/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultaiset Cartierin Love-kihlasormukset ostettiin huhtikuussa Monacosta. Idea Cartierin sormuksesta oli Netan, ja Juha-Petteri halusi, että molemmille tulee samanlainen. Netan sormuksessa tosin on lisänä upotettuja timantteja. Vaimon vihkisormus hankittiin myöhemmin keväällä Bvlgarilta Roomasta.

Kesän jälkeen Juha-Petteri sai puhelun varainhoitajaltaan. Tämä kertoi, että rahaa on palanut neljässä kuukaudessa 700000 euroa. Se oli jonkin verran enemmän, kuin Juha-Petteri arvioi, mutta ei hän hätkähtänyt.

Tänä vuonna rahankäyttö on kieltämättä ollut poikkeuksellista. Mutta kun voin tehdä tietynlaisia asioita, miksen tekisi! Eivät rahat ole loppumassa, Juha-Petteri sanoo.

Minusta on helppo saada itsekeskeinen ja kusipäinen kuva. Osa ihmisistä ymmärtää, että elämäni on viihdettä ja siinä on paljon itseironiaa. En ota itseäni liian vakavasti. Toisaalta ajattelen, että omalla työllä hankitusta rahasta pitää saada p

"Aluksi shoppailu luksusliikkeissä yhteisillä matkoilla tuntui hänestä jopa kiusalliselta ylenpalttisen palvelun vuoksi. Ensimmäisellä kerralla Netta soitti sovituskopista paniikkipuhelun pikkusiskolleen" 

Onhan se varmasti kiusallista olla sovituskopissa ylenpalttisen palvelun ympäröimänä, jos onkin tottunut että se on paikka, missä kaikessa hiljaisuudessa revitään hälytintä tupakka-askiin ja kamaa kassiin. 

Mutta että paniikkipuhelu, uskoiskohan tuota. 

Vierailija
468/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netta on kaunis ja ansaitsee miehen joka osaa arvostaa häntä.

Anteeksi nyt vaan, mutta luin just iltapäi älehden artikkelin näistä ja siinä julkaistussa kuvassa tuo nainen näyttää täysin mieheltä. Että olisi hyvännäköinen mies mutta onkin kolhon näköinen nainen. Äkkiäkös tuon sukupuolen vaihtais tänä päivänä.

En ole juurikaan tätä rakkausparia seurannut, mutta tulihan tuossa sellainenkin tieto, että mies menossa käräjille pahoinpitelystä.

Ehkä kuitenkin sitten sopivat toisilleen.

Vierailija
469/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään puolustelematta, mutta hypoteettisesti - ihan hirvee tilanne tää kuitenkin on kummallekin osapuolelle. Miettikää omalle kohdalle, huh. Olis ihan kauheeta olla tolleen julkisuudessa riepoteltavana tai että omasta siipasta paljastuisi jotain noin karseeta. Mä en varmaan toipuisi ehkä ikinä tästä ryöpytyksestä, en ainakaan kehtaisi mennä enää mihinkään jos olisin tuo kyseinen nainen. Auts. Tuli sitten varmasti aivan erilainen joulu mitä kaavailivat....Kiva mennä kouluun kun opiskelukavereille paljastui "hieman" taustoja.

Niin, no, jos on Jodelia uskominen, niin Netan opinnot ovat tarkoittaneet paria kurssia avoimessa AMK:ssa. 

YLLÄTYYS🤣

Vierailija
470/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin viikon päästä ensitreffeistä Juha-Petteri juhli veljensä polttareita Barcelonassa. Netta ehdotti, että hän voisi lentää kaupunkiin minilomalle sen jälkeen.

Heitin vitsillä ystävilleni, että jos tuo mimmi tulee tänne, menen hänen kanssaan naimisiin. He ajattelivat, että eihän kukaan voi olla noin hullu.

Netta saapui, ja kaupunkiloman jälkeen suhde eteni nopeasti. He menivät pääsiäisenä kihloihin Monacossa. Sen jälkeen molemmilla oli aikomus edetä hitaasti. Päätös ei aivan pitänyt, sillä Juha-Petteri alkoi puhua avioliitosta heti vapun jälkeen Berliinissä.

Katsoimme, että Helsingin maistraatissa olisi yksi peruutusaika 30. toukokuuta vartin yli yhdeksän aamulla. Varasin sen, Juha-Petteri kertoo.

Samalta istumalta hän lähetti viestin juristilleen: Pitäisi tehdä avioehto.

Kun juristini näkee minun soittavan, hän tietää minun tehneen jotain pöljää. Nyt hän kysyi, olenko mennyt ai

Surullista luettavaa. Etenkin tuo kuinka "kannatti ottaa riski". Kannattiko? 

Vierailija
471/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kropalla tuskin tarvitsee sinkkuna olla. Varakkaita ja tyhmiä miehiä riittää. Niin maalla kuin kaupungeissa. 

Vierailija
472/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netta on kaunis. Kukaan ei nai rehellisyyttä tai "sisäistä kauneutta" Kyllä vartalo ratkaisee.

Ei ratkaise varsinkaan jos mies on tunnettu ja tarjoaa hyvin varakasta elämäntapaa. Kyllä silloin on oikeus vaatia että ei ole rikollinen kumppani. Menee omatkin bisnekset nurin ja huono maine tulee.

Vierailija
473/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JP on kyllä ollut todellinen löytö pyrkyrille. Ei muka tiennyt etukäteen kenestä on kyse, mutta jos samana iltana on puheltu ja sovittu treffit. Voin kertoa, että naiset eivät ole tavismiesten kanssa (JP:n ulkonäkö on tavis-), mutta kun löytyy statusta/rahaa, niin tilanne muuttuu. Raha, status tai äärimmäisen komea ulkonäkö. Nämä vetoavat valtaosaan naisia ja erityksesti raha pyrkyreihin, koska he hakevat oman ulkomuotonsa muuttamista helppoon elämään. Netta on pirullinen tapaus, koska hän selvästi vähemmän pyrkyri ulkonäöltään kuin kaverinsa ja Sohvi ym. naikkoset. Joku mies voi oikeasti luulla, että tässä on tavisnainen, vaikka selvästi ei ole.

Vierailija
474/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juha-Petteri Kukkonen avaa avioeropäätöksen taustoja.

MILJONÄÄRI Juha-Petteri Kukkonen, 44, avaa eropäätöksen taustoja julkisessa Facebook-päivityksessään.

Aamulla 13. joulukuuta uutisoitiin, että JP Kukkonen ja Netta Kukkonen, 29, olivat jättäneet avioerohakemuksen Helsingin käräjäoikeuteen. Ex-pariskunta on ollut itsenäisyyspäivästä otsikoissa Netta Kukkosen rikostaustan vuoksi.

"Monenlaiset asiat ja erheet ovat parisuhteessa sovittavissa. Se, minkä kanssa on mahdoton elää on, jos arvomaailmat suuresti eroavat toisistaan. Valitettavasti tämä on tilanne Netan ja minun kohdalla. Tämän vuoksi olemme eilen yhdessä allekirjoittaneet eropaperit.

Olen hyvin impulsiivinen ihminen. Kun menee lyhyen tuntemisen jälkeen naimisiin, voi myös käydä näin kuin meille kävi, tämä riski oli olemassa. Sen riskin tietoisesti otin - vaikka toivoin täysin toisenlaista lopputulosta.

Toivon Netal

"Tämän vuoksi olemme eilen yhdessä allekirjoittaneet eropaperit."

Minkähänlaisen summan löi pöytään, että sai pitkäkynnen kirjoittamaan sulassa sovissa eropaperit ja pitämään jatkossa suunsa kiinni lehdistölle?

Vierailija
475/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siinä kohtaa pitäisi kellojen soittaa kun nainen on sellaista sorttia että tuosta noin vaan käy jossain chanelin liikkeessä vinguttamassa luottokorttia monellakymmenellä tuhannella? Jos tavalliselle, itsensä aina elättäneelle naiselle, kuten vaikka minulle mies antaisi luottokorttinsa niin en edes osaisi sitä käyttää vaan käyttäisin omaani mielummin. 

Minä tykkään philip plein suunnittelijasta.

Olen kaunis kukkosen ikäinen nainen jolla oma yritys.

Jos mieheni olisi miljonääri niin lomat olis tasokkaita.

Mutta tykkään tehdä työtä ja elättää itseni.

Eipä meiläläinen kukkoselle kelpaisi, onneksi olen jo naimisissa.

^ Aivan kaikella ystävyydellä. Koulut ovat pahasti käymättä, kirjoitusvirheitä niin paljo

Ei yrityksen pyöritys vaadi kielioppia.

Minulla on tuotteet jorka myy ja hyvä kirjanpitäjä.

Välillä tuntuu että itse rahansa tehneitä inhotaan palstalla

Enemmän kuin insta pyllistäjiä.

Yrittäjä.

Vierailija
476/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla kropalla tuskin tarvitsee sinkkuna olla. Varakkaita ja tyhmiä miehiä riittää. Niin maalla kuin kaupungeissa. 

Mua hämmentää, että Netan kropasta puhutaan kuin hän olisi joku supermalli. Hänessä ei ole mitään vikaa, mutta hänellä on ihan normaali vartalo.

Vierailija
477/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netta on kaunis. Kukaan ei nai rehellisyyttä tai "sisäistä kauneutta" Kyllä vartalo ratkaisee.

Minulla on kaunis vartalo. Olen myös rehellinen. Näin varmaan iso osa nuorista naisista. 

Minulla on kaunis vartalo

Olen myös rehellinen

Näin ei ole isolla osalla 50 vuotiaista naisista.

Vierailija
478/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo J-P on aika lällykkä ja vätys, kun saman tien erosi kun julkisuudessa puhutaan pahaa vaimosta. Olisi tullut paljon parempi kuva hänestä, jos olisi sanonut, että on ollut tietoinen vaimonsa taustasta ja se on vaan heidän asiansa, josta ei puhu kenellekään. Sitten miettisi pikku hiljaa mitä tekevät ja milloin.

Aina on mahdollisuus, että he tosiaan sopivat toisilleen hyvin, J-P:llä myös kaikenlaisia ongelmia ollut. Nyt häntä nolottaa ja hävettää omasta ja vaimon puolesta. Heillä on kuitenkin vedenpitävä avioehto, joten ei tule vaimon takia menettämään enempää kuin itse haluaa.

Vierailija
479/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä naisia, jotka tämän Netan ulkonäköä kehuu, naiset kun perinteisesti pitää kolkon ja jopa hieman miehekkään näköisiä naisia kauniina, kun taas meihin miehiin vetoaa enempi sellaiset nätit naapurin tytöt, jollaista tässä Netassa ei ole piirun vertaa, vaan melko miehiset on hänen kasvonpiirteensä.

Vierailija
480/789 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä huono tuuri miehellä että Netalla oli näin paljon rötöksiä taustalla varsinkin kun vaikutti että sopivat muuten toisilleen ja onnea tuntui ainakin tähän asti olevan.

Ei mua sen naisen kohtalo sinänsä sureta. Omat tekonsa joutuu kohtaamaan lopulta, varsinkin jos on kyse rikoksista. Maine menee äkkiä ja rötökset estää monet asiat. On oma valinta pölliä kaupoista ja jopa työnantajilta. Sitten pitää ymmärtää että seurauksia voi tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi