Miten huomenna pääsee kouluun/töihin kun julkiset ei kulje?
Ruuhka tulee myös olemaan tolkuton jos jokaisessa henkilöautossa istuu vain 1-2.
Kommentit (199)
Hämmästyttää, miten moni kertoo "ottavansa saikkua" tai "saikuttavansa". Missä rehellisyys?
"Miten huomenna pääsee kouluun/töihin kun julkiset ei kulje?" Yksityisellä kuljetuksella tietenkin, "julkinen" kuulostaa aivan joltain vihevassari touhulta.
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttää, miten moni kertoo "ottavansa saikkua" tai "saikuttavansa". Missä rehellisyys?
No just näitten takia se ensimmäinen saikkupäivä tulee palkattomaksi. Kiitos kun todistitte lakimuutoksen tarpeellisuuden
Parempi kärsiä yks lakkopäivä kuin loppuiäkseen menettää nyt edut ja saada hallituksen suunnittelemat heikennykset. Jos ne nyt saadaan nuijalla kopautettua voimaan mm ensimmäinen sairasloma palkaton, lakko-oikeuden menettäminen vaikka tekisivät mitä päätöksiä, ansiosidonnaisen heikennys ym. Hallitus saa mitä nyt tilaa. Itse olen ollut myös oikeiston äänestäjä mutta en enää. Työnantajien joulupukin toivelista meni sinällään hallituksessa läpi, työntekijät ei saaneet mitään..
Vierailija kirjoitti:
Tästä voi kiittää vain ATK:ta.
Maailmassa on isot murheet ja nämä lakkoilijat tuijottavat vain omaan napaansa.
15000 euron kuukausipalkalla Eloranta ja muu ay-mafia nauraa kun duunareilta menee työt näidenkin lakkojen takia muihin luotettavampiin maihin.
Minä olen etätöissä huomenna, joten ihan sama minulle onko lakko vaiko ei
Vierailija kirjoitti:
Parempi kärsiä yks lakkopäivä kuin loppuiäkseen menettää nyt edut ja saada hallituksen suunnittelemat heikennykset. Jos ne nyt saadaan nuijalla kopautettua voimaan mm ensimmäinen sairasloma palkaton, lakko-oikeuden menettäminen vaikka tekisivät mitä päätöksiä, ansiosidonnaisen heikennys ym. Hallitus saa mitä nyt tilaa. Itse olen ollut myös oikeiston äänestäjä mutta en enää. Työnantajien joulupukin toivelista meni sinällään hallituksessa läpi, työntekijät ei saaneet mitään..
Parempi siis ajaa Suomi yhä syvempään lamaan, senhän te vasurit osaatte
Jos ei pääse niin sit ei pääse.
Sekasortoahan lakoilla halutaan, niin sitä myös saadaan. Taksikuskit on edelleen mokkapaloja joiden kyytiin ei kukaan itseään kunnioittava ihminen mene.
Vierailija kirjoitti:
Teidän mielestä ei saisi lakkoilla koska maailmassa on murheita? Voi jessus näitä vihervasemmiston sankareita.
Eikö nää ay-liikkeet ja lakot juurikin ole vassareiden hommaa. On vähän kulunut termi tuo vihervasemmisto ihan jokaikiseen aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Lukiolaiset jäävät lähellä koulua olevan kaverin luo yöksi. Kävelevät sitten kouluun.
Sehän on hyvä idea.
Täytyy toivoa että opettaja tekee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15000 euron kuukausipalkalla Eloranta ja muu ay-mafia nauraa kun duunareilta menee työt näidenkin lakkojen takia muihin luotettavampiin maihin.
Joutuuko kauppareissun tekemään ulkomaille asti.
Meidän koulubusseja ajaa liittoon kuulumattomat hyvällä palkalla..Koulu ja ku513nta kiittävät.
Lakkoilijat ajavat kyllä hyvää asiaa, mutta valitettavasti he nyt aiheuttavat samalla itsekin vain harmia näillä toimillaan. Ja ihan turhaan, koska tämän hallituksen ministerit eivät kuuntele kuin omaa peilikuvaansa!!!
Vierailija kirjoitti:
Saikuttaminen ja laiton lakkoilu ovat mielestäsi ihmisoikeuksia?
Nyt hallituksen pitää ajaa uudistukset ja säästöt läpi. Ay-likkeellä oli viime vasemmistohallituksen 4-vuotiskausi tehdä työelämän uudistukset mutta - ehdotuspaperi tuli blankkona takaisin kun ei punahuulihallituksen aikana tarvinnut mitään uudistuksia tehdä.
Nyt tehdään ne eikä vasureilta kysytä, etsikkoaikanne meni.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ay-liike ja rehellisyys ei sovi samaan lauseeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin samaa mieltä.
Eiköhän ne kaikkien meidän työssäkäyvien puolesta lakkoile.
Tämä joittenkin saikuttaminen on osasyy sille, miksi nyt ollaan tässä tilanteessa eli hallituksen tekemissä kiristystoimenpiteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän mielestä ei saisi lakkoilla koska maailmassa on murheita? Voi jessus näitä vihervasemmiston sankareita.
Eikö nää ay-liikkeet ja lakot juurikin ole vassareiden hommaa. On vähän kulunut termi tuo vihervasemmisto ihan jokaikiseen aiheeseen.
Ootko huomannut vihreiden kannatavan näitä demari/vasemmistoliiton aivoituksia.
Pekka "valehtelija" Haavistokin sanoi olevansa oikeistoa mutta enpäs ole huomannut hänen tukevan hallitusta. Paremminkin valkopesty haalistunut viherhiippo.
Vierailija kirjoitti:
Taksilla se on mentävä. Työnantaja sanoo ettei liikenteen lakko ole hyväksyttävä syy olla pois töistä.
Työnantaja on oikeassa. Työ on mahdollisuus saada elantonsa ja siksi sinne kannattaa järjestää itsensä
Lukiolaiset jäävät lähellä koulua olevan kaverin luo yöksi. Kävelevät sitten kouluun.