Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettänyt aikaisemmassa suhteessa

Vierailija
13.12.2023 |

Kuinka moni pystyis oikeasti aidosti luottamaan mieheen/naiseen kuka on aikaisemmassa suhteessaan pettänyt? Tapasin miehen kuka petti suhteensa alussa ja suhteen lopussa meni ihan "päätyyn" saakka. Ei ikinä kertonut tästä exälleen vaan erosi kahen päivän kuluttua. Ovat vielä puheväleissä, jota epäilen jos nainen saisi tietää asiasta.. Tästä on hänellä kolme vuotta ja sanoi, että katuu ja TOIVON MUKAAN tuota ei enää tapahtuisi. Kuulosti mun korvaan vähän siltä, että ei ole varma tapahtuisiko uudelleen. Ja nää tapaukset on hänellä sattunut aina humalassa baarissa.

Itse ajattelen että pettää voi kuka tahansa, oli sitten aiemmin pettänyt vai ei. Mutta tuntuisi todella tyhmältä jos antaisin mahdollisuuden ja päätyisi pettämään muakin samalla kun oon tiedostanut ton historian. Mielipiteitä? Ollaan molemmat alle 30v, mutta mies mua 8 vuotta vanhempi.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kanssa petti. Ja nyt kriisiydyt tätä ajatellessasi?

Vierailija
2/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petin ekassa liitossani useasti, kun en rakastanut miestäni. Tokassa en ole koskaan pettänyt ja yhdessä jo parikymmentä vuotta.  Jos rakastaa, niin ei petä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kanssa petti. Ja nyt kriisiydyt tätä ajatellessasi?

Ei ollut mun kanssa :) Kerroinhan, että vasta tapasin miehen.

AP

Vierailija
4/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä petin ekassa liitossani useasti, kun en rakastanut miestäni. Tokassa en ole koskaan pettänyt ja yhdessä jo parikymmentä vuotta.  Jos rakastaa, niin ei petä.

En ymmärrä miksi olla suhteessa, jos pettää. Tää mies vielä väittä että rakasti exäänsä.. Oli kuulemma vaan todella hankala ihminen tai selainen herkkä/dramaattinen. Voi olla että mies ihan käytöksellään aiheuttanut noi asiat

AP

Vierailija
5/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en määrittele ihmistä hänen menneisyyden perusteella, eikä ole mitään turvatakuita. Voin valita vain sen onko ihminen riskin arvoinen. 

Vierailija
6/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehtelee koska ei pysty katsomaan tekojaan peilistä silmästä silmään. Juokse!!!

Vierailija
7/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi olla suhteessa, jos pettää. Tää mies vielä väittä että rakasti exäänsä.. Oli kuulemma vaan todella hankala ihminen tai selainen herkkä/dramaattinen. Voi olla että mies ihan käytöksellään aiheuttanut noi asiat

AP

Ihmiseksi kasvaminen on prosessi joka voi yllättää ihmisen itsensäkin. Elämää ei voi käsikirjoittaa siten, että kaikki menee aina tismalleen oikein. 

Vierailija
8/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en määrittele ihmistä hänen menneisyyden perusteella, eikä ole mitään turvatakuita. Voin valita vain sen onko ihminen riskin arvoinen. 

Menneet teot ja elämänvalinnat yleensä toistuvat. Jos toimintatapa mennyt tavanomaisten normien ulkopuolelle niin ihminen on ylittänyt rajan jonka takaa ei ole paluuta normaaliksi. Ei kykenevä aidosti sitoutuneeseen rakkaussuhteeseen. Hyväksikäyttäjä.

Vierailija
9/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha mies sulle. Ikääntyy sua nopeammin ja se alkaa vaivata.

Vierailija
10/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mielenkiintoisimmista kysymyksistä mitä pettäminen minussa herättää on se, että päättääkö joku vaan sen, että nyt minä lähden pettämään puolisoani? 

Vierailija
11/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ihmiseksi kasvaminen on prosessi joka voi yllättää ihmisen itsensäkin. Elämää ei voi käsikirjoittaa siten, että kaikki menee aina tismalleen oikein. 

Tietyt rajat ovat muotoutuneet jo parikymppisenä mieleltään vakaille ja terveille. Pettämisen selittely ihmisen kasvamisella on syyttävän sormen kääntämistä itsestään pois päin. Joskin tyypillistä paatuneille narsistisia ja epävakaita piirteitä ilmentäville sarjapettäjille.

Vierailija
12/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kertominen sinulle on red flag. Tuosta asiasta olisi voinut olla vain hiljaa sen sijaan, että tahallaan herättää sinussa epäilyn siemenen. Manipuloiva tyyppi tai sarjapettäjä tai molempia. Pahempaa on kuitenkin vielä tulossa ja tällä testailee sua alkuun.

Vierailija
13/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mies puhuu itsestään (herkkä ja dramaattinen). Nyt on hyvä aika juosta ja lujaa. Etsi joku tuoreempi ja jätä vanhat ketkut omiin liemiinsä.

Vierailija
14/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta kertominen sinulle on red flag. Tuosta asiasta olisi voinut olla vain hiljaa sen sijaan, että tahallaan herättää sinussa epäilyn siemenen. Manipuloiva tyyppi tai sarjapettäjä tai molempia. Pahempaa on kuitenkin vielä tulossa ja tällä testailee sua alkuun.

Me keskusteltiin laajasti kaikesta ja mä kysyin siltä onko ikinä tällaista tehnyt. Mua on petetty, mutta ei ollut suhde kerennyt vakavoitumaan, että se olisi ollut niin iso kolaus elämässä.

AP

Vierailija
15/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testailee tosiaan hyväksyykö ap tuollaisen käytöksen. Pohjustaa syyllisyyden siirtoa aplle kun mies aikanaan tulee pettämään satavarmasti. Eivät nuo ole kykeneviä aitoon kasvuun ihmisarvon ansaitseviksi tyypeiksi.

Vierailija
16/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menneet teot ja elämänvalinnat yleensä toistuvat. Jos toimintatapa mennyt tavanomaisten normien ulkopuolelle niin ihminen on ylittänyt rajan jonka takaa ei ole paluuta normaaliksi. Ei kykenevä aidosti sitoutuneeseen rakkaussuhteeseen. Hyväksikäyttäjä.

Oletko sinä se sama ihminen kuin 10 vuotta sitten? Oletko sinä kyennyt oman toiminnan itsearvointiin vai onko vika aina muissa? 

Vierailija
17/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla homma lässähtäisi viimeistään tuohon että mies toivoo ettei enää ole uskoton. :D Hänelle vain tapahtuu asioita, hän on oman elämänsä passiivinen statisti jonka tekemisiä muut (ja humala) ohjaavat. Niin vain joskus käy, minkäs teet.

Ei jatkoon.

Vierailija
18/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä on aina pettäjä. Ei ihmiset muutu. 

Vierailija
19/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä se sama ihminen kuin 10 vuotta sitten? Oletko sinä kyennyt oman toiminnan itsearvointiin vai onko vika aina muissa? 

Normaali terve ihminen kykenee itsereflektioon ja tuomitsemaan pettämisen ja pettäjät. Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole. Ihminen taas joka ei kykene tuomitsemaan suoraan pettämistä ilman venkoilua on yleensä mieleltään vinksallaan eikä kykene rakkauteen.

Vierailija
20/59 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tietyt rajat ovat muotoutuneet jo parikymppisenä mieleltään vakaille ja terveille. Pettämisen selittely ihmisen kasvamisella on syyttä

Itsetunto ei ole pysyvä ominaisuus. Yksi yleisimmistä syistä miksi nainen pettää on se ettei hän saa sitä rakkautta jota hän kaipaa puolisoltaan, hän tarvitsee  jonkun rakastamaan itsensä ehjäksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi