Mitä "normaalia" asiaa et ole ikinä tehnyt?
Mä en oo koskaan juonut energiajuomaa.
Laittakaa vielä peukku ylös, jos ette ole myöskään kysestä asiaa tehneet tai peukku alas jos ootte tehneet 😃
Kommentit (182)
Ajanut autoa.Ei ole ajokorttia.
Hyvin pärjännyt.
En ole seurustellut narsistin kanssa vaikka olen nainen.
En ole leiponut,ikää mulla on 59v
Vierailija kirjoitti:
Narsismi ei ole normaali tai edes yleistä suomalaisilla miehillä.
Matkustanut Euroopassa. Ei vain kiinnosta. :) Olen matkustellut ainoastaan Japanissa. Asuin siellä myös pari vuotta. Also, en ole ikinä nähnyt lankapuhelinta livenä. M28
En ole koskaan ostanut ja tuonut joulukuusta sisälle. Ainoastaan lapsuudenkodissa oli se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismi ei ole normaali tai edes yleistä suomalaisilla miehillä.
Mutta sen verran yleistä että kaikkien mammojen exät on narsisteja. 😂😂
En ole koskaan halveksinut työttömiä koska tiedän että siellä on monenlaisia tapauksia jotka ihan oikeastaan syystä ovat työttömiä.
Media vain yrittää Kokoomuksen äänitorvena väittää toista mutta se on vale
En ole koskaan vaihtanut vaippaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustellut, rakastellut, halannut, pussannut naista. M35
Miksi normonussijat alapeukuttaa tätä? Miten ilkeitä ihmiset voikaan olla? Itse traumatisoiduin koulukiusaamisesta sen verran pahasti etten ole ketään viittinyt lähestyä. Terveen itsetunnon sain vasta 23-vuotiaana, mutta yhä tulee ajoittain etenkin epäonnistumisen merkeissä mieleen nuo pahat ajat.
M26
Kai vitsailet? Tämä on peukutusketju, eli jos on tehnyt mainittua asiaa niin alapeukutellaan
Seurustellut kenenkään kanssa, suudellut, ollut treffeillä, kuullut keneltäkään että olen kaunis(tosin olen sysiruma niin se selittääkin sen xp).
En ole koskaan seurustellut. Ei kiinnosta eikä ole mitään läheisyydentarpeita. N 30
En ole koskaan hypännyt järveen esim laiturilta tai hyppytornista ja uimahallissakin vain kerran tai kaksi kouluaikoina kun oli pakko. Pää edellä en ole hypännyt koskaan minnekään.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan harrastanut vaginaalista yhdyntää mutta kaikkea muuta
N54
Jos koet tämän ongelmaksi, autan mielelläni...
M58
En ole koskaan juonut mitään alkoholijuomaa.
En ole koskaan ostanut mitään Ikeasta, enkä H&M:ltä.
En ole koskaan ostanut perunoita.
En ole koskaan lotonnut tai pelannut muita rahapelejä.
Minulta puuttuu kansallistunne - ts. en ole koskaan tuntenut itseäni suomalaiseksi.
N44
En ole koskaan käynyt festareilla.
En ole koskaan tehnyt mitään some profiilia. Olen 31v ja jossakin vaiheessa harkitsin Facebookia, mutta jätin silti väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt tummaihoista ihmistä
Missä böndellä sä oikeen asut? 😆
Ihan Uudellamaalla pienellä paikkakunnalla.
en ole nähnyt oikeaa pinppiä.
-M69