Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "normaalia" asiaa et ole ikinä tehnyt?

Vierailija
12.12.2023 |

Mä en oo koskaan juonut energiajuomaa.

Laittakaa vielä peukku ylös, jos ette ole myöskään kysestä asiaa tehneet tai peukku alas jos ootte tehneet 😃

Kommentit (182)

Vierailija
61/182 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt tummaihoista ihmistä 

Missä asut ja minkä ikäinen olet?

Vierailija
62/182 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan uskonut Jeesuksen ihmetöihin enkä Marian neitsyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/182 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osannut nauttia koko joulun ajasta aina 1. adventista loppiaiseen. Minulle joulu on ollut aina ohi (myös lapsena kun vielä pidin siitä) aaton tai viimeistään joulupäivän jälkeen. 

Vierailija
64/182 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suokupoliyhdyntää, eiku...

Vierailija
65/182 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettänyt normaalia, mukavaa perhejoulua.

N51v

Vierailija
66/182 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt Hailuodossa.

Vierailija
67/182 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan katsonut salkkareita. En ole koskaan käyttänyt spotifyta, tiktokia, instaa, snappia tai twitteriä. 

En ole koskaan keittänyt yhdessäkään työpaikassa kahvia. 

Enkä minä. Kahvia olen keittänyt työpaikassa, tai siis olen tehnyt kahvijuomaa suodatinlaitteella, jota yleisesti nimitetään kahvinkeittimeksi..

Vierailija
68/182 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt Lapissa, enkä käy.

Vierailija
69/182 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap teini vai miksi luulet, että energiajuomien juominen on normaalia? Uskallan väittää että yli 40-vuotiaiden keskuudessa on enemmän normaalia, että ei ole juonut niitä kuin se, että olisi. 

Tuskin nyt sentään. Ainakin tuo 40 v. ikä on alakanttiin, sillä energiajuomia on ollut Suomen markkinoilla jo viime vuosituhannelta asti. Esimerkiksi Battery tuli myyntiin vuonna 1997 ja nousi välittömästi huimaan suosioon. Suomesta sai jo aiemmin esimerkiksi amerikkalaista Jolt Colaa ja Suomessa 1970-luvulla kehitettyä Vita Novaa.

Red Bull tuli Euroopan markkinoille 1987 ja Suomeen ysärillä. Vuosikymmenen lopulla ja 2000-luvun alussa Battery ja Red Bull olivat kovimmat kilpailijat, mutta samalla uusia energiajuomamerkkejä alkoi valua kauppoihin nopeaan tahtiin, esimerkiksi Red Devil, Bomba ja lukuisat muut.

Pian vuosituhannen vaihteen jälkeen energiajuomat nousivat huimaan suosioon. Siitä on nyt noin 20 vuotta, eli tämän päivän nelikymppinen oli tuolloin tyypillinen energiajuomien kuluttaja. Jonneihin vedonnut ES tuli vasta 2008, mutta siinä vaiheessa hyllyt notkuivat jo lukuisia muita merkkejä.  

Vierailija
70/182 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap teini vai miksi luulet, että energiajuomien juominen on normaalia? Uskallan väittää että yli 40-vuotiaiden keskuudessa on enemmän normaalia, että ei ole juonut niitä kuin se, että olisi. 

Olen 45, ja olen joskus nuorempana juonut pari kertaa Red Bullia vodkan kanssa. Eikös sekin ole energiajuoma? Muuten en ole niitä juonut.

Vierailija
71/182 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan yönyt silliä, enkä syö 

Vierailija
72/182 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole homoillut

Vierailija
73/182 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 45 ja juonut nuoruudessa Batterya, Red Bullia ja Tehoa. Tehosta oli olemassa myös sellaista jauhetta mitä kaadettiin suuhun ja muistaakseni oli myös Teho energiapatukoita. Thaimaassa reppureissatessa tutuksi tuli M150. VodkaBattery oli suosittua baareissa.

Eli ihan turha väittää että nelikymppiset eivät ole juoneet energiajuomia. Nykyään en niihin tosin enää puutu.

Vierailija
74/182 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 45 ja juonut nuoruudessa Batterya, Red Bullia ja Tehoa. Tehosta oli olemassa myös sellaista jauhetta mitä kaadettiin suuhun ja muistaakseni oli myös Teho energiapatukoita. Thaimaassa reppureissatessa tutuksi tuli M150. VodkaBattery oli suosittua baareissa.

Eli ihan turha väittää että nelikymppiset eivät ole juoneet energiajuomia. Nykyään en niihin tosin enää puutu.

Tai nyt kun tarkemmin muistelen, niin ei silloin ollut Tehoa vaan Batteryä. Battery energiapatukoita minulla oli mukana ylioppilaskirjoituksissa ysärillä. Olikohan se jauhekin kuitenkin batteryä...

Vierailija
75/182 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut animea tai lukenut mangaa, vaikka ne on normaaleja jopa täällä lännessä.

Vierailija
76/182 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, jekkubattery!

Vierailija
77/182 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut nelikymppisenä autoa ( kaksikymppisenä ajoin).

Vierailija
78/182 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt ikkunoita. Sade pesee kun pesee.

M51

Vierailija
79/182 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt Virossa.

Vierailija