Mitä "normaalia" asiaa et ole ikinä tehnyt?
Mä en oo koskaan juonut energiajuomaa.
Laittakaa vielä peukku ylös, jos ette ole myöskään kysestä asiaa tehneet tai peukku alas jos ootte tehneet 😃
Kommentit (182)
En ole koskaan tehnyt sähkösopimusta.
En ole ikinä nähnyt tummaihoista ihmistä
En ole koskaan opiskellut toisella asteella tai korkeakoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Syönyt banaania. Mulle banaanin hajukin on oksennusrefleksin aiheuttava, joten en ole koskaan sitä laittanut suuhuni. En tiedä mikä siinä on.
Kypsää ei voikaan syödä. Silloin kun on kokonaan keltainen niin on syötävä eikä se haise oksennukselle.
En ole ollut lentokoneessa enkä ole synnyttänyt
En ole koskaan käynyt McDonald'sissa tai vastaavassa pikaravintolassa tai noudettunakaan maistanut kyseisiä ruokia.
N51
En ole eläessäni ollut parisuhteessa.
En ole koskaan antanut tulla sisään
En ole koskaan ollut häissä tai hautajaisissa
En ole käynyt riparia
Katsonut joulurauhan julistusta.
En ole koskaan harrastanut vaginaalista yhdyntää mutta kaikkea muuta
N54
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole saanut naida naista kakkareikään. Olen siis B-luokan kansalainen ja säälittävä luuseri YHYY
Mitä eroa on eri sukupuolilla jos kakkoseen?
Lähettänyt tai vastaanottanut faksia.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut lentokoneessa enkä ole synnyttänyt
En minäkään ole synnyttänyt lentokoneessa
En ole koskaan irtisanoutunut töistä. En ole koskaan ollut työtön. En ole koskaan tullut valituksi työhön niin, että olisin lähettänyt hakemuksen, käynyt työhaastattelussa, päässyt ehkä toisellekin kierrokselle ja ollut hakijoista paras. Olen ollut kahdessa työsuhteessa, jossa en ole koskaan tavannut esimiestäni tai nähnyt edes kuvaa hänestä.
Useimmilla on jokin ammatti, kuten minullakin. Mutta en ole hankkinut sitä rehellisesti, vaan varastin näyttökokeen oikeat vastaukset etukäteen ja sain hyvän arvosanan. Olen siis saanut valehtelemalla paperit, joita ilman en voisi nostaa esim. työttömyyskorvausta.